Anticonceptie

14-11-2017 13:11 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2017 20:46
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP
88.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
geen seks hebben zou kunnen werken
Alle reacties Link kopieren
je laten steriliseren
Alle reacties Link kopieren
Nadiaa32 schreef:
14-11-2017 13:11
Een optie zou zijn: voor het zingen de kerk uit. Maar ik hoor om mij heen dat het niet betrouwbaar is.
Je hoort het niet alleen, het is niet betrouwbaar. Punt. Waarom wil je trouwens niets gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
14-11-2017 13:19
Je hoort het niet alleen, het is niet betrouwbaar. Punt. Waarom wil je trouwens niets gebruiken?
dat is helemaal uit, veel topics over op dit forum. komen ze met een appje. ik vraag me af hoe populair die methodes zijn in landen waar abortus illegaal is.
Alle reacties Link kopieren
Hem klaar pijpen.
Een kennis van mij wilde ook Nijs gebruiken
Deed de temperatuur methoden + voor het zingen de kerk uit

Ze is over een paar weken uitgerekend
kuisheidsgordel ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er dankzij 'voor het zingen de kerk uit', anders was m'n moeder er niet geweest. :jump:

Ik heb lange tijd het pessarium gebruikt. Het werkte. Moet je indoen voor dat je (denkt dat je) seks gaat hebben. Dus als je redelijk vaste dagen/tijden hebt, doe je 'm dan in. Of gewoon elke dag, als je naar bed gaat ofzo. Mocht je dan 's morgens seks hebben, wel eerst de zaaddodende pasta weer verversen.

Toch is volgens mij condoom veiliger.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
14-11-2017 13:31
Ik ben er dankzij 'voor het zingen de kerk uit', anders was m'n moeder er niet geweest. :jump:

Ik heb lange tijd het pessarium gebruikt. Het werkte. Moet je indoen voor dat je (denkt dat je) seks gaat hebben. Dus als je redelijk vaste dagen/tijden hebt, doe je 'm dan in. Of gewoon elke dag, als je naar bed gaat ofzo. Mocht je dan 's morgens seks hebben, wel eerst de zaaddodende pasta weer verversen.

Toch is volgens mij condoom veiliger.
ze wil niks gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Als je niks wil gebruiken en niet zwanger wil raken, moet je je benen bij elkaar houden.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
14-11-2017 13:41
Als je niks wil gebruiken en niet zwanger wil raken, moet je je benen bij elkaar houden.
Dan blijft er pijpen over :puh:
en ik me maar afvragen waarom abortusklinieken nog zo druk bezocht zijn.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
14-11-2017 13:42
Dan blijft er pijpen over :puh:
:rofl:
Ik gebruik ook niks, mijn vriend een condoom.
Alle reacties Link kopieren
LadyMadonna schreef:
14-11-2017 13:33
ze wil niks gebruiken
.
Ze wil wat anders dan pleister (ik dacht even een hansaplastje), (prik)pil, spiraal of condoom. Daar heb ik een idee over. Daarna zegt ze 'ik wil niets gebruiken'.

In pil en dergelijke zitten hormonen, condoom 'onderbreekt' de seks of kun je vergeten of scheurt. Daarom bood ik nog een alternatief tussen hormoon en condoom en niets. :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_357886 wijzigde dit bericht op 15-11-2017 23:29
98.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wil je ooit nog kinderen?
Nadiaa32 schreef:
14-11-2017 14:32
De pil heb ik genomen en daar werd ik neerslachtig van.

De spiraal heb ik 5 jaar gehad. Ook verschillende bijwerkingen: in gewicht bijkomen, humeurwisselingen, lage libido, vocht vasthouden.

Pleisters en dingen die in mijn lichaam worden geschoten wil ook ook niet.

Eigenlijk alles wat hormonen heeft, wil ik niet.

Condoom merk ik en vooral mijn partner verschil. Dat wil ik ook niet jaren blijven doen

Daarom dacht ik, ik vraag om ervaringen. Misschien bestaat er iets wat ik nog niet weet.

Voor het zingen de kerk uit is dus uitgesloten.
Je kan de Ladycomp proberen. Vrij prijzig maar wel geloof ik 99,2% betrouwbaar.
Het gaat natuurlijk niet om de ervaring van een paar mensen hier bij zo een belangrijke beslissing wat je gaat doen in verhouding met de betrouwbaarheid van de methode.

https://www.anticonceptie.nl/

lijkt me een stuk betrouwbaarder.
Alle reacties Link kopieren
Precies, als je/jullie geen kinderen meer wil/willen is steriliseren of castreren een prima optie. En anders lijkt me toch met condoom wel de beste optie.

Geen idee of dat kan hoor, maar als je toch kinderen wilt en een condoom echt niet wil is het misschien een optie dat je wat zaad van hem in laat vriezen en dat hij zich dan laat castreren :-D Geen garantie natuurlijk, but it does solve the problem.
Ik heb ongeveer een jaar mijn eisprong e.d. bijgehouden en vervolgens in dat schema al dan niet condooms gebruikt (had heel regelmatige cyclus). Dat is dus een jaar goed gegaan, en toen was mijn eisprong ineens op dag 10 in plaats van 13. Echt heel stom, ik had seks gehad op dag 9, en de volgende dag voelde ik mijn ei springen. Was gelijk raak ook.
Als je echt 100% zeker geen baby wilt moet je dit dus niet doen.
SannaU schreef:
14-11-2017 14:43
Precies, als je/jullie geen kinderen meer wil/willen is steriliseren of castreren een prima optie. En anders lijkt me toch met condoom wel de beste optie.

Geen idee of dat kan hoor, maar als je toch kinderen wilt en een condoom echt niet wil is het misschien een optie dat je wat zaad van hem in laat vriezen en dat hij zich dan laat castreren :-D Geen garantie natuurlijk, but it does solve the problem.
Castreren is wel een tikje rigoureus lijkt me. Steriliseren is ook een optie.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, pardon my dutch: sterilisatie van de man inderdaad :-D
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_357886 wijzigde dit bericht op 15-11-2017 23:30
97.86% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven