Moeder loopt door kamer te snuffelen

14-11-2017 17:28 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vandaag kwam ik voor de zoveelste keer tot de conclusie dat mijn moeder weer in mijn kamer heeft lopen snuffelen. Ik heb haar meerdere malen verteld dat ze hiermee moest stoppen en heb haar zelfs een aantal keer bedreigt maar niets stopt haar met haar tengels van mijn spullen af te blijven [...]

Ik vind het bloedirritant dat ze altijd maar door mijn spullen heen moet gaan. Niks is prive...

Vertel me wat ik hier tegen kan doen

Ik hoor van jullie.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-11-2017 11:32
Reden: ivm ongepast
17.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga op jezelf wonen, wordt hoog tijd.
Oké schat
Bedreigd? Leuke relatie hebben jullie.
Ik zou voor amputeren gaan (wel als ze slaapt natuurlijk).
Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Ineedyourlove schreef:
14-11-2017 17:30
Ga op jezelf wonen, wordt hoog tijd.
Dat word dan begeleid wonen want volgens mij is TO minder begaafd.
Misschien in de crisisopvang bij zn vriendin?
Alle reacties Link kopieren
TO accepteer dat mensen het beste met je voor hebben en je aan regels leggen voor je eigen bestwil. Net als je vriendin. Je zal moeten accepteren dat jullie anders zijn dan anderen en dat de wereld groter is dan dat jij en je vriendin kunnen bevatten.
Als je graag meer zelfstandigheid wil ga dan eens naar de huisarts, die kan je doorverwijzen naar iemand die je kan helpen. Begeleid wonen bv. Je kan een bewindvoerder krijgen die aangewezen word maar die heeft het echt niet zo goed met je voor als je moeder (denk ik zomaar)
Wees blij dat ze voor je zorgt en op je let.
Alle reacties Link kopieren
Blijven we zo onaardig doen tegen mij? Ik ben opzoek naar opties en oplossingen. Niet naar een stelletje snotneuzen..
Alle reacties Link kopieren
Handen amputeren? wouw..
Visu schreef:
14-11-2017 17:35
Blijven we zo onaardig doen tegen mij? Ik ben opzoek naar opties en oplossingen. Niet naar een stelletje snotneuzen..

Het afhakken van de handen van je moeder komt nogal snotneuzerig over.
Alle reacties Link kopieren
Visu schreef:
14-11-2017 17:35
Blijven we zo onaardig doen tegen mij? Ik ben opzoek naar opties en oplossingen. Niet naar een stelletje snotneuzen..
Hoe oud ben je? En vriendelijk klink je niet echt.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
14-11-2017 17:31
Dat word dan begeleid wonen want volgens mij is TO minder begaafd.
Minder begaafd? Ik doe dingen anders dan gemiddeld mens... Ik hou niet van labels. Labels plak je maar op de afgeprijsde producten in de supermarkt maar niet op een mens van vlees en bloed.
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze je whiskey gevonden?
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
14-11-2017 17:37
Hoe oud ben je? En vriendelijk klink je niet echt.
Vriendelijk klink ik niet omdat sommige mensen op dit forum mij lopen af te katten... . Denk dat het dan wel logisch is...
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
14-11-2017 17:30
Hoe oud ben je?
20
Alle reacties Link kopieren
O, geloept, laat ook maar.
Groot hangslot op de deur?
anoniem_324649 wijzigde dit bericht op 14-11-2017 17:41
17.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
14-11-2017 17:38
Hebben ze je whiskey gevonden?
Neen.
Mijn vader drinkt meer wijn in een maand dan dat ik whisky drink in een heel jaar
Alle reacties Link kopieren
Is het jouw kamer? Zijn het jouw spullen?
Visu schreef:
14-11-2017 17:35
Blijven we zo onaardig doen tegen mij? Ik ben opzoek naar opties en oplossingen. Niet naar een stelletje snotneuzen..
De grootste snotneus hier is natuurlijk degene die zijn moeder bedreigd met het afhakken van haar handen.
dat wil ik eerst wel even gezegd hebben.
De oplossing is natuurlijk begeleid gaan wonen. Praat hierover in eerste instantie met je huisarts, hij kan je verder helpen.
Alle reacties Link kopieren
Visu schreef:
14-11-2017 17:41
Neen.
Mijn vader drinkt meer wijn in een maand dan dat ik whisky drink in een heel jaar
Dan heeft je moeder niet goed genoeg je kamer doorzocht.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
14-11-2017 17:41
Is het jouw kamer? Zijn het jouw spullen?
De meeste spullen in mijn kamer zijn vam mij, ja. Hard voor moeten werken.
Alle reacties Link kopieren
op jezelf gaan wonen en normaal gaan doen. Je moeder bedreigen... :facepalm:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
14-11-2017 17:42
Dan heeft je moeder niet goed genoeg je kamer doorzocht.
Mijn whisky staat open en bloot op de plank. Als je in mijn kamer loopt zie je dat bijna gelijk staan.
Alle reacties Link kopieren
Wie betaalt er bij jullie thuis de rekeningen?? Als jij ze betaalt, is het jouw huis. Als je niets betaalt, is het haar huis.

Haar huis, haar regels.

En als die regels jou niet bevallen, dan zoek je een eigen huis. Waar je zelf alles betaalt en dan gelden uiteraard ook jouw regels.

Een andere optie is natuurlijk om ervoor te zorgen dat je kamer altijd netjes en opgeruimd is. Privé spullen die echt privé zijn keurig in de kast met de deur dicht.
Maar moeders hebben nou eenmaal de neiging om het tekort aan serviesgoed op puberkamers te zoeken en daar meteen even een stofzuiger doorheen te halen, aangezien de meeste pubers dat niet zelf doen.

Een puberkamer is doorgaans net de action. Je komt er niet uit zonder je armen vol glazen, borden, etenswaren, handdoeken en kleding.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven