Mode & Beauty alle pijlers

Jurk en rok die tegen panty "kleeft"

14-11-2017 18:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Ik heb iets vervelend voor. Een aantal van mijn rokken waaronder een plooirok kleven tegen mijn panty. Is geen zicht. Komt dat door statische elektriciteit? Maar het vriest niet. Wat kan ik er tegen doen?
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Een onderrok zou kunnen helpen.
Alle reacties Link kopieren
Een onderrok inderdaad
Onderrok/jurk.
Alle reacties Link kopieren
Panty even spoelen met wasverzachter
Even in de vriezer.
Alle reacties Link kopieren
Panty in de vriezer?
Onderrok heb ik niet.
Goed idee.
Moet ik letten op een bepaald materiaal (zodat rok hier ook niet tegen gaat kleven)?
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Onderrok is i.h.a. van (heel) glad materiaal waardoor je bovenkleding er mooi overheen valt en beweegt.

Ik draag zelf graag onderjurkjes onder mijn jurken zodat de jurk niet omhoog kruipt en op mijn derrière blijft hangen. Werkt heel goed en is ook lekker warm in de winter.
minionette schreef:
14-11-2017 19:01
Panty in de vriezer?
Onderrok heb ik niet.
Goed idee.
Moet ik letten op een bepaald materiaal (zodat rok hier ook niet tegen gaat kleven)?

Rok en panty even in de vriezer, dan is het statische eraf.
Lady_Day schreef:
14-11-2017 19:25
Onderrok is i.h.a. van (heel) glad materiaal waardoor je bovenkleding er mooi overheen valt en beweegt.

Ik draag zelf graag onderjurkjes onder mijn jurken zodat de jurk niet omhoog kruipt en op mijn derrière blijft hangen. Werkt heel goed en is ook lekker warm in de winter.
En welke onderjurken koop je dan? Waar?

Herkenbaar probleem. Nog nooit aan gedacht een onderjurk aan te trekken. Ik dacht dat dat ouderwets was en niet meer gedaan werd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er meerdere, van de H&M en van Livera. Zijn van die hele simpele zwarte jurkjes van glad materiaal. Geen kant o.i.d.

Deze bijvoorbeeld:

https://www.livera.nl/co-uw-dress-onder ... gLTk_D_BwE
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook ideaal onder jurken die een beetje doorschijnen.
Alle reacties Link kopieren
Sommige rokken en jurken hebben zelf al een 'onderrok/-jurk', andere niet en dan moet je er inderdaad zelf iets onder doen als je een panty/maillot draagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven