Anoniem contact

14-11-2017 18:08 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen.

Ik ben 20 jaar en zit niet altijd even goed in me vel. Omdat t niet altijd even goed gaat en ik niemand heb om er mee over te praten. Ben ik op zoek naar iemand net wie ik kan praten over van alles en nog wat. Een beetje als praatpaal. Ik zoek iemand die me ook echt wil helpen met advies geven en mee nadenken.
Het zijn zeker niet alleen de slechte dingen. Omdat ik vrij weinig contact heb met mensen om me heen zijn het ook de leuke dingen waar ik het over wil hebben. Dingen die ik mee maak. Maar ik ben ook zeker geïnteresseerd in jou verhaal. Zelf ben ik namelijk altijd een goed luisterend oor. Maar heb nu zelf een luisterend oor nodig. Wie o wie wil mij helpen. Het liefst zou ik contact hebben vie whatsapp. Zelf kom ik uit noord Brabant op 30 km afstand van den bosch. Ik hoor t graag van jullie.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet
Ben je man of vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Dat is het idee. Ik wil voledig anoniem contact. En als het klikt dan zou ik graag verder contact willen.
Een psycholoog lijkt me meer wat jij zoekt, TO. Die heeft ervoor gestudeerd om je te helpen.
Alle reacties Link kopieren
of Sensoor, voor jeugdtelefoon ben je te oud ben ik bang
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het me voorstellen, als je wilt kan je me een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een site waar je altijd met anonieme luisteraars kunt praten. https://www.7cups.com/BrowseListeners/
Heb het zelf nooit gedaan, maar ken mensen die hier 'luisteraar' waren. Ik geloof dat je ook naar Nederlandstaligen luisteraars kan zoeken.
(Wel opletten, je praat met 'gewone' mensen die dit als hobby doen, ze zijn er niet voor opgeleid om hulp te verlenen).
Dus je bent opzoek naar iemand waarvan je de energie op kunt zuigen op jouw voorwaarden.
Nee, bedankt
Alle reacties Link kopieren
Welcook schreef:
14-11-2017 18:11
Dat is het idee. Ik wil voledig anoniem contact. En als het klikt dan zou ik graag verder contact willen.
.
.
In dat geval ben je anoniem gestaft vanwege hengelen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Welcook schreef:
14-11-2017 18:11
Dat is het idee. Ik wil voledig anoniem contact. En als het klikt dan zou ik graag verder contact willen.
Wat is 'verder contact'?

Is het niet een optie om af en toe hier een topic te openen met het onderwerp waar je graag over wil praten?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
14-11-2017 20:23
Wat is 'verder contact'?

Is het niet een optie om af en toe hier een topic te openen met het onderwerp waar je graag over wil praten?
. Ja als t klikt. Dan kan je nartuurlijk gwn vrienden zijn. En misschien eens keer terasje pakken Ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven