Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
sprokkelientje schreef:
20-11-2017 11:54
Bovendien weet ik meteen hoe je echt over je eigen doelgroep denkt....wellicht tijd om iets anders te gaan doen?
Misschien dat iemand je daarin wil fassiliteren? :facepalm:

Ik weet niet, maar op de een of andere manier heb ik (ook op basis van de topic over Vindicat studenten) een heeeeel naar onderbuik gevoel bij jou en je reacties...


Ik heb ff geloept. Ook in het Shirley / Jennifer topic een denigrerende opmerking.

Wat erg voor iemand met een hulpverlenende functie.
Troeteltje schreef:
20-11-2017 12:00
Ik vind dat je gelijk hebt! En datje het prima, duidelijk en oprecht verwoord. Het lijkt wel alsof juist jouw mening elke keer uitvergroot wordt op dit forum. Why? Ben je een naar mens?
Nou, ik ben blij dat je er wat van zegt!
Nee ik ben helemaal geen naar mens.
Integendeel zelfs.
Maar men heeft hier gewoon de pik op mij. Maar dat mag niet gezegd worden. Ik moet er maar mee leren leven of een ander forum zoeken ;-)
Het is persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 09:31
Wie fasiliteerd dat toch telkens? Dit is toch niet normaal?
Fasiliteerd?
:sarcastic:
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 12:09
Nou, ik ben blij dat je er wat van zegt!
Nee ik ben helemaal geen naar mens.
Integendeel zelfs.
Maar men heeft hier gewoon de pik op mij. Maar dat mag niet gezegd worden. Ik moet er maar mee leren leven of een ander forum zoeken ;-)
Het is persoonlijk.
Hoe komt dat? Hoe lang speelt dat?
Vind het erg naar worden. Het feit dat het mij opvalt zegt genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 11:22
En ik verbaas me inderdaad. Ik werk met hele volkse mensen. Maar goed, deze mensen zijn mijn werkdoelgroep. Zij zijn zeg maar mijn clienten. Kan met ze lezen en schrijven maar het blijft werk. Wat geen waardeoordeel is, maar gewoon een vaststaand feit. Soort zoekt soort en dat is niet erg maar gewoon volstrekt logisch. Ik voel me geen haar beter. Wel anders......"
Op tv is het vaak verwonderen en verbazen maar ik blijf er met een professioneel oog naar kijken......."

Zij voldoen allemaal zo extreem aan het cliche beeld als tokkie. Hun uiterlijk, hun namen, hun huizen, levensstijl, taalgebruik, dat het bijna wel een filmset lijkt. Het is allemaal teveel van alles.
En ik weet dat het bestaat. Wat ik al zei: het is mijn werk (wat ik doe is ambulant en ik kom bij de mensen thuis...."
Het is je werk zeg je maar je kijkt op "deze mensen" neer en voelt je echt wel beter dan "dat ongeschoolde simpele tokkievolk". En hoe kun je nou mensenhelpen die jij niet eens begrijpt of wil begrijpen?

Lul je hier maar niet uit. Dat lukt je niet meer.

En het is faciliteren. Niet fasiliteren.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 12:09
Nou, ik ben blij dat je er wat van zegt!
Nee ik ben helemaal geen naar mens.
Integendeel zelfs.
Maar men heeft hier gewoon de pik op mij. Maar dat mag niet gezegd worden. Ik moet er maar mee leren leven of een ander forum zoeken ;-)
Het is persoonlijk.
Ik vind je reacties naar en veelzeggend, daar reageer ik op omdat ik er van schrik. Het zou voor mij pas persoonlijk zijn als ik je zou kennen.
Ga daar nou eens op in i.p.v. medestanders zoeken en huilie doen
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Romy2017 schreef:
20-11-2017 11:57
@ Ygg ik ben verbaasd over jouw posts. NB dat iemand die met een bepaalde doelgroep werkt zulke uitspraken neerzet, dat verbaast mij echt.
Meen je dat serieus?
Want ik weet niet wat voor werk jij doet maar ik zit al 25 jaar in de zorg en hulpverlening en ik hoor niet anders dan negativiteit, gevloek, getier en gesjaggerijn op clienten en patienten.
Kan je van alles van vinden maar zo gaat het gewoon wel.
Los daar nog van vind ik mijzelf alles behalve negatief over mijn werk. Ik heb het leukste vak van de wereld met de leukste doelgroep en zoals je had kunnen lezen kan ik onwijs goed met ze door 1 deur. Maar vrienden? Nee, dat worden we niet.
Zowel ik niet met hen als zij niet met mij.
En ja, dat heeft alles met milieu, sociale klasse, opleidingsniveau, religie, afkomst, weetikveelwat te maken. Dat ontkennen maakt jou eerder naief en wereldvreemd dan het mij maakt.. En ik kijk nergens neer op andere sociale klassen, wel op de manier waarop je je leven inkleurt en daar onschuldige kinderen mee de afgrond in sleurt.

Ik vind niks van Samantha zelf. Ze doet maar. Maar ze komt wel met haar geperoxideerde snuffert op de tv samen met haar kroost die nergens om gevraagd heeft. Ik vind het tranentrekkend en hoge bomen vangen veel wind.
Er zijn volksstammen zoals Samant en consorten maar daar hoor je niks over, omdat ze hun ding doen en niet onder een vergrootglas liggen.
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 12:49
0.38% gewijzigd
Romy2017 schreef:
20-11-2017 12:01
Ik heb ff geloept. Ook in het Shirley / Jennifer topic een denigrerende opmerking.

Wat erg voor iemand met een hulpverlenende functie.
Zeg kom nou! Heb je de rest van de reacties daar ook gelezen EN geloept?
Ik voel me op geen enkele manier aangesproken. Sorry.
Troeteltje schreef:
20-11-2017 12:12
Hoe komt dat? Hoe lang speelt dat?
Vind het erg naar worden. Het feit dat het mij opvalt zegt genoeg.
Een slordige 15 jaar?
Pb me maar even. Ik kan niet pb'en, die van mij doet het niet en viva reageert nergens op.
En hier op het forum zal ik er niet meer over beginnen want dan word ik gekielhaald, seen that, been there.
Ik had dit trouwens kunnen weten.
Die reacties uitgerekend op MIJ weer.
Ik zeg precies hetzelfde als de rest en KEDENG!

Ik ga me niet meer verdedigen.
Mazzeltov.
Alle reacties Link kopieren
Meid, je doet heel de tijd niet anders.
Dat heet A zeggen en B doen.
Bommetjes droppen en als je dan op inhoud wordt aangesproken ga je dit met de betrekking verwarren.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Je praat respectloos.

Dat cliënten geen vrienden worden dat kan ik begrijpen. Dat het een wereld is dat ver van jouw wereld afstaat dat begrijp ik ook. Maar jij zegt hulpverleenster te zijn maar praat echt respectloos over deze doelgroep. Ik heb in de zorg en welzijn gewerkt (administratieve ondersteunende functie) maar nog nooit van iemand dit soort uitspraken gehoord over cliënten.
anoniem_354755 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 12:42
0.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En je externaliseert als een bezetene..ja want iedereen die in de hulpverlening werkt klaagt, vloekt en tiert..iets met als de ander in de sloot springt???
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik kan ook niet PB-en. Hoeft ook niet. Ik kielhaal je niet. Eigenlijk gebeurd hier exact hetzelfde als/met/bij al die trashTV die wij slurpen met zijn allen. Grote ogen nemen waar, breinen vormen hun mening en met zijn allen gaan we met vingertjes wijzen. In dit geval is the black sheep Ygg. Zonde. Want mede door haar hebben we wat te doen op dit forum. Ze heeft haar eigen mening en ventileert die. Net zoals eenieder.
"Want ik weet niet wat voor werk jij doet maar ik zit al 25 jaar in de zorg en hulpverlening en ik hoor niet anders dan negativiteit, gevloek, getier en gesjaggerijn op clienten en patienten.
Kan je van alles van vinden maar zo gaat het gewoon wel.
Los daar nog van vind ik mijzelf alles behalve negatief over mijn werk"



Ohh je collegaas zijn negatief. Jij niet?

En nee zo ging dat niet op mijn werk.

Jij komt erg arrogant over.
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 12:15
Zeg kom nou! Heb je de rest van de reacties daar ook gelezen EN geloept?
Ik voel me op geen enkele manier aangesproken. Sorry.
Als jij een client hebt met de naam Shirley of Samantha of whatever dan heb jij al een oordeel klaar. Ja dat vind ik best erg voor iemand in jouw functie.
SweetFirefly schreef:
20-11-2017 10:11
Nou, nou. Zo dom is ze nu ook weer niet. Ze leeft toch al een aantal jaren van haar realityserieleven. Wordt gesponsord voor haar plastische chirurgie, haar nagels, haar extensions, haar kleding etc. En dat ze niet eens fatsoenlijk kan praten volgens jou; wat maakt dat nou uit? Legio mensen maken fouten in hun taalgebruik. Je mening over de ouders van Samantha vind ik ook kortzichtig. Iemand die ongeschoold is hoeft niet simpel of beperkt te zijn.
Je spreekt erg minderwaardig over anderen. Waarom al die negatieve oordelen?
Hmm mening over ouders ben ik het klein beetje mee eens.Ze zijn simpel.
Misschien is Samantha "volwassen" en hebben haar ouders niks meer te zeggen over haar maar haar ouders doen wel weer mee met deze achterlijke vertoning op tv.
Mijn ouders hadden er alles aan gedaan dat ik mezelf niet zo zou neerzetten voor heel Nederland.
Had ik het toch gedaan, zouden ze nooit met zo n programma meedoen.

Ik maak ook spelfouten en zeg weleens wat verkeerd.
Maar als er grotendeels alleen sexpraat en kanker (kankah) uit je mond komt, kom je niet bepaald slim over.

Dat ongeschoolde etc. etc. intresseerd me niks.En heb ik geen mening over.
Arme kinderen vooral.
Moeder heeft er in zekere zin voor gekozen.

Maar je zal de rest van je leven als kind - en later misschien ook nog als volwassene - maar achtervolgd worden met "dat je de dochter / zoon van Barbie bent".

Is dat een geldige reden voor een naamwissel?
Het is "haar kroost dàt" Yggdrasil...denk nou toch om je abn!!!!
Straks denken de mensen nog dat je een tokkie bent!
Romy2017 schreef:
20-11-2017 11:44
Een lvb'er? Wat een heftige uitspraak.

Ik denk eerder dat haar opvoeding er voor gezorgd heeft dat ze dit gedrag vertoont. Haar ouders komen echt oprecht lief over en zullen met de beste bedoelingen hun dochter zo opgevoed hebben. Maar een teveel aan liefde, aandacht en altijd een kind haar zin geven is net zo fout als een tekort aan dit alles. Samantha is een goed voorbeeld van hoe het niet moet omdat zij het nooit zelfstandig zal gaan redden in het leven. Of ze nou van alles te veel of te weinig heeft, het is nooit goed.
Waarom is dat heftig?
Het zou een hoop verklaren.

Ik vind het allemaal vooral sneu. De onmacht en de onkunde stralen er af en door dat programma wordt ook nog eens alles uitvergroot.
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 11:33
Ik lees hier dat gezegd wordt dat ze rijp is voor een inrichting (blue123)
Ze heeft een dooie rat op dr hoofd (nieuwlid)
Mevrtheelepel heeft het over kindermishandeling en uitschot.
Moiren spreekt zelfs over LVB
Zit geen gezond verstand in zegt Mabelle.
Er komt nog een paar keer langs dat ze verstandelijk beperkt is en dom en lelijk en zwakbegaafd.
Lolanu heeft het ook al over uitschot totaal gestoord zijn en een hoer zijn (wel in sterretjes maar we weten allemaal wat ze ermee wil zeggen natuurlijk)
Keaalpine heeft het ook over zwakbegaafd zijn.
Ze is ordinair, dom, brutaal en melijwekkend aldus Troeteltje.
Mevr theelepel vindt haar onderontwikkeld en haar omgeving simpel en het een gebrek aan opvoeding.
Ik zie paniekstoornissen voorbij komen, borderline.
Blondie noemt ze echte tokkies.
Saz vindt dat de kinderen in bescherming moeten worden genomen.
Blue heeft het over de kinderbescherming.
Oldwood heeft het over: hoe achterlijk kan je zijn?

Dus ik snap werkelijk waar jullie gehakketak en verbazing niet. Oh wacht :lightbulb:
Dat schreef ik inderdaad. En er zat geen enkel oordeel of veroordeling aan vast.
Jouw bericht heeft een iets andere toon , vind je niet?
MoirenPhae schreef:
20-11-2017 17:27
Waarom is dat heftig?
Het zou een hoop verklaren.

Ik vind het allemaal vooral sneu. De onmacht en de onkunde stralen er af en door dat programma wordt ook nog eens alles uitvergroot.
Dit ja.
Het is schunnig dat een omroep geld wil verdienen over de rug van deze mensen.
karin12345 schreef:
20-11-2017 17:33
Dit ja.
Het is schunnig dat een omroep geld wil verdienen over de rug van deze mensen.
En dat schreef ik dus ook in het eerste bericht dat ik schreef en waar nu aan gerefereerd wordt.

Je mag dan als omroep op geld belust zijn, er bestaat ook nog iets als ethiek en waarden.
Denk wel dat ze op tv alles uitvergroten en alleen het heftigste wordt getoond. Daarnaast is het natuurlijk gescript dus nep waar je bijstaat. Sneu al dat gevloek en gescheld waar die kids bij zijn, maar kom op, heeft jullie peuter nooit eens een vieze neus of een smoezelige broek aan, of lopen ze de hele tijd keurig in smoking?

En v.w.b. bijstand: ze kunnen je een uitkering weigeren als het vermoeden bestaat dat je er in te korte tijd een groot vermogen doorheen jaagt.

Barbie is vast wat simpel, maar dat hoeft niet erg te zijn, het is meer de manier waarop ze ermee omgaan die tenenkrommend is. Ik ken volkse mensen genoeg die keihard werken, goed voor hun kinderen zorgen en gewoon een leuk leven leiden.
Dat klopt lilguinea.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven