Onzeker over daten via Tinder

07-12-2017 09:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd.
anoniem_360098 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 10:06
99.10% gewijzigd
I.m.o hoef je je nooit te excuseren voor jouw lichaam lieve TO..
Als een ander daar problemen mee heeft is dat niet jouw probleem en bovendien spoort die persoon niet als ie enkel daarop zou afknappen.

Antwoord op de hamvraag: ik denk dat je veel te snel wilt gaan. En dat snap ik echt maar zolang jij je niet happy voelt is dat vragen om problemen denk ik want dan verwacht jij blijkbaar dat een ander jouw vervelende gevoelens even wegpoetst. Dat moet je echter een echt zelf doen en dat kost tijd.
Ja vreselijk cliché maar zolang je niet blij bent met jezelf en relaties wil omdat je je eenzaam voelt is het i.m.o nog geen goed idee.

Kijk voor meer info op sochicken single, of YouTube Noah elkrief love. Zij leggen dat nog wat beter uit...

Hou je taai, alleen zijn is echt niet zo rampzalig als het lijkt, geloof me..
Alle reacties Link kopieren
Als je toch wil gaan daten, wees hoe dan ook wel eerlijk over jezelf maar ook de omstandigheden (behalve stalkende ex zou ik niet meteen zeggen). Je bent goed zoals je bent hoor maar altijd goed om eerlijk te zijn en jezelf te laten zien wie en hoe je bent. De man die je dan krijgt valt dan ook echt op wie je bent. Succes!
Gewoon lekker daten joh. Beetje luchtig en niet over je ex zeuren. Zorg maar voor leuke en soms minder leuke nieuwe ervaringen.
Verder vond ik het wel een afknapper als iemand z'n uiterlijk totaal anders presenteert dan de werkelijkheid. Maar dat geldt ook voor andere leugens.
Ik zou er nog een poos mee wachten. Je hebt nog teveel issues.
Als het andersom zou zijn, zou de dame in kwestie hier gelijk een klaagtopic openen. "hij was duidelijk nog niet over zn ex heen! En zn foto sloeg ook nergens op."
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen met foto's op tinder te zetten waarop te zien is hoe je eruit ziet. Waarom verbergen wie je bent.

Een drankje doen kan toch geen kwaad, je hoeft toch niet meteen meer met deze man te doen. Tinder is er juist ook voor vrijblijvende dates. Mogelijk date hij regelmatig via tinder en verwacht helemaal geen relatie (binnen korte tijd).
Een eerste date dient enkel ter kennismaking en checken of je elkaar irl ook leuk vindt. Dat is alles.

Je hoeft hem dus niets te vertellen over stalkende exen, jouw verdriet of over jeugdtrauma's. De kans is namelijk zeer groot dat jullie elkaar na de eerste (of 2de, 3de,...) date niet meer zien.

Maar daten is wel een zeer goede manier om te concluderen dat er nog een hoop leuke mannen zijn en dat je dus echt niet zolang moet zitten kniezen om jouw ex. ;-) Trek erop uit en heb een beetje lol!
Alle reacties Link kopieren
meissie toch, je gaat een drankje doen... je zit niet meteen weer aan iemand vast hoor
Lorem Ipsum
Over maat 44.
Gewoon een goede flatteuze foto waar je helemaal opstaat erop zetten.
Selfie van jezelf in spiegel met leuk jurkje is prima.
En het er verder niet over hebben en zeker niet erover miepen of er zelfs excuses over maken.
Ik heb maat 46 en krijg ontzettend veel positieve reacties op mijn profiel en foto's, ook van mannen die zelf behoorlijk getraind zijn. Ik omschrijf mezelf als 1.80 met curves en ik praat nooit negatief over mijn lijf.
Als een man me heeft geliked ga ik er van uit dat hij me aantrekkelijk vindt en is het dus een non-onderwerp. Afknappen is dus al helemaal niet aan de orde.
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd.
anoniem_360098 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 10:06
95.17% gewijzigd
Alicemorgan3 schreef:
07-12-2017 09:58
I.m.o hoef je je nooit te excuseren voor jouw lichaam lieve TO..
Als een ander daar problemen mee heeft is dat niet jouw probleem en bovendien spoort die persoon niet als ie enkel daarop zou afknappen.
Hoezo die spoort niet? Ik ga mensen met overgewicht niet beoordelen, iedereen moet doen waar die zich zelf het beste bij voelt. Maar als je niet valt op mensen met overgewicht, om een relatie en seks mee te hebben, bijvoorbeeld omdat je een gezond dieet en sport belangrijk vindt, spoor je niet?

TO het probleem met de foto los je op door een mooie foto van jezelf te plaatsen waar je volledig op staat.
Alle reacties Link kopieren
Je hecht veel te veel waarde aan een 'Date'.
Het is gewoon iemand waar je online wat mee gechat hebt die nu eens zonder dat stomme scherm ertussen met jou wil praten. Meer niet.

De rest doet allemaal niet ter zake. Je kunt niet van teleurstellingen spreken behalve die men zichzelf aandoet. Als een van jullie twee een luchtkasteel aan verwachtingen heeft opgebouwd, is dat diens eigen fout/probleem, daar draagt de ander totaal geen verantwoording over.

Intussen is het wel goed voor jou om er gewoon eens uit te zijn en met andere mensen/mannen te praten. werkt alleen maar bevorderlijk voor de verwerking om te zien dat er ook andere types zijn met andere gedragskenmerken dan die Ex.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Pluisi schreef:
07-12-2017 10:12
Ik zou er nog een poos mee wachten. Je hebt nog teveel issues.
Als het andersom zou zijn, zou de dame in kwestie hier gelijk een klaagtopic openen. "hij was duidelijk nog niet over zn ex heen! En zn foto sloeg ook nergens op."
Dit dus TO
Hadewychh schreef:
07-12-2017 11:13
Hoezo die spoort niet? Ik ga mensen met overgewicht niet beoordelen, iedereen moet doen waar die zich zelf het beste bij voelt. Maar als je niet valt op mensen met overgewicht, om een relatie en seks mee te hebben, bijvoorbeeld omdat je een gezond dieet en sport belangrijk vindt, spoor je niet?

TO het probleem met de foto los je op door een mooie foto van jezelf te plaatsen waar je volledig op staat.
Ik vind enkel en alleen op uiterlijk oordelen kort door de bocht, een mens is meer.
Spoort niet is misschien niet de juiste woordkeuze.
Je hoeft echt niet gelijk op een date. Ga eerst eens wat chatten met iemand. Het is veel leuker als je geestelijk op een niveau zit. En echt iedereen vindt een partner. Maak nooit de fout om voor iemand anders te denken. Wees eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan zal ik ook wel niet sporen :)

Je oog valt nog altijd eerst op iemands uiterlijk. Dan mag een man nog zo gezellig zijn, maar als ik 'm niet lekker vindt, houdt het op.

Dus, misleid de boel niet.
Oordelen op uiterlijk. Dat is wel de eerste indruk. Als ik me niet aangetrokken voel, word het niks. Ook al is het nog zo'n leuk persoon. Dus gewoon een full body foto.
Op mijn tinder had ik op een humoristische manier laten doorschemeren dat ik niet echt slank ben. Iets van 'in mij schuilt een slanke vrouw maar ik hou haar in toom met koekjes' geloof ik. Daar kon mijn date wel om lachen. Ook hebben we de eerste weken toen we over waren op whatsapp elkaar expres lelijke onflatteuze gekke bekken dubbel kin- fotos gestuurd zodat het tijdens de date mee zou vallen als we elkaar zagen haha.
Oh en al die shit met je ex...zeg daar niks over want dan kom je erg labiel over en denkt zo'n man ook 'wat heb ik nu dan aan mijn strijkstok hangen'.
Laat je ex aan de politie over als dat uit de hand dreigt te lopen. Hou het (voorlopig) buiten je liefdesleven.
Verander nu je profielfoto op Tinder, ziet je chatpartner toch direct welk vlees hij in de kuip heeft ;)
Alle reacties Link kopieren
DutchViking schreef:
07-12-2017 12:36
Je hoeft echt niet gelijk op een date. Ga eerst eens wat chatten met iemand. Het is veel leuker als je geestelijk op een niveau zit. En echt iedereen vindt een partner. Maak nooit de fout om voor iemand anders te denken. Wees eerlijk.
Hmm nouja heel lang met iemand chatten is soms ook niet ideaal. Mensen kunnen dan toch wel heel anders zijn in het echt is mijn ervaring
Alicemorgan3 schreef:
07-12-2017 12:34
Ik vind enkel en alleen op uiterlijk oordelen kort door de bocht, een mens is meer.
Spoort niet is misschien niet de juiste woordkeuze.
Je moet iemand toch ook 'lekker' vinden?
Er zijn heus veel mannen die op curves vallen. Maar diegenen die dat niet doen verwijten hoeft ook echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd.
anoniem_360098 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 10:06
95.57% gewijzigd
Hadewychh schreef:
07-12-2017 13:01
Je moet iemand toch ook 'lekker' vinden?
Er zijn heus veel mannen die op curves vallen. Maar diegenen die dat niet doen verwijten hoeft ook echt niet.
Nee dat klopt..., je hebt gelijk... :flag:
bl1ksem schreef:
07-12-2017 13:28
Ik denk dat we uiteindelijk allemaal oordelen op uiterlijk.. maar wat voor de ene aantrekkelijk is, is voor de ander weer onaantrekkelijk..

En het is absoluut niet zo dat ik te snel ga of wil gaan, maar ik wil gewoon rekening houden met "wat als". Bedankt voor alle adviezen en tips tot nu toe, ik ga vanmiddag eens een goede foto proberen te maken!
Wat denk je, dat die mannen geen issues hebben? Iedereen heeft wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven