Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Eens met Marana! Vind dat je wel iets mag zeggen als je partner afvalt of aankomt
maar dan op een nette manier tijdens een goed gesprek. Er kan ook meer aan de hand zijn,een psychische reden en dat iemand niet lekker in zijn vel zit. Als het iemand zou opvallen dat ik aankom of afval en zich op een goede manier zorgen om mijn maakt dan kan ik dat waarderen. Gewoon omdat ik weet dat ik belangrijk
ben voor degene.

Ik heb altijd hetzelfde gewicht en maat 40/42 van onderen en maat 38/40 van boven bij 1.75,ben er tevreden mee. Dat is mijn bouw.
Geraldine schreef:
26-12-2017 12:42
Mooie vrouw en mooi lijf maar inderdaad is het bikinitopje een maat te klein voor haar borsten.
Dat zal vast de bedoeling zijn geweest voor die fotoshoot
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
26-12-2017 12:52
Dat zal vast de bedoeling zijn geweest voor die fotoshoot
Ik denk eerder dat ze geen grotere maat bikini hadden, het broekje zit naar mijn smaak ook behoorlijk te strak.

Natuurlijk mag je als partner commentaar hebben op lijfverandering van je partner, ik zou niet weten waarom niet. Je mag alleen niet verwachten dat diegene als een malloot aan de slag gaat om (weer) in jouw ideaalbeeld te passen.
...
Marana-- schreef:
26-12-2017 12:41
Timetraveller ik ben ook 1m80 ervoor ons is volgens mij 38 niet de standaardmaat. Maat 40 lijkt me reeeler. In maat 38 bovenkleding passen mijn borsten nooit. En broeken in maat 38 zijn gewoon te kort.
Zie je wel, ik ben niet te zwaar.. Ik ben gewoon te kort!

Natuurlijk mag je het kenbaar maken als er iets aan je partner veranderd dat je minder leuk vindt dan hoe je hem/haar hebt leren kennen. Aan de partner dan de keuze hoe daarmee om te gaan.
Geldt voor gewicht net zo goed als voor andere gewoontes.
En zoals met alles: Het gaat erom hoe je dat kenbaar maakt. Goed gesprek doet wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je dan van deze ?

https://www.youtube.com/watch?v=_Xzbpro9lfw
Ik snap niet waarom het kwetsend zou zijn als iemand je gratenpakhuis of dikke koe noemt.

Dat is zo dom en zegt zoveel over degene die het zegt, dat is toch niet kwetsend?!
Corona67 schreef:
26-12-2017 12:52
Dat zal vast de bedoeling zijn geweest voor die fotoshoot
Dat kan. Maar ik vind het niet mooi,evenmin als het topje een maat te groot was geweest en om haar bovenlijf heen had geslobberd.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
26-12-2017 16:31
Wat vind je dan van deze ?

https://www.youtube.com/watch?v=_Xzbpro9lfw
Ik Google best goed maar hoe kom je in hemelsnaam op zo'n kanaal? Geen idee waarover ze het heeft maar on topic: Ik vind haar figuur wel enigszins herkenbaar. Haar Bikini Dress video is met leeftijdsbeperking geplaatst, daar is een klein beetje meer te zien.
creativeguy schreef:
26-12-2017 16:31
Wat vind je dan van deze ?

https://www.youtube.com/watch?v=_Xzbpro9lfw
Wauw, dat is in mijn ogen toch al héél wat te dik hoor. En nee, dat vind ik er ook helemaal niet aantrekkelijk uitzien.

Voor de rest vind ik dat iedereen maar moet doen waar ie zin in heeft, maar ik vind het bijna misselijkmakend te zien dat tegenwoordig érg obese mensen voor sommigen de standaard is. Ikzelf ben overigens niet bepaald mager, heb maat 38 maar brede schouders en brede heupen (gelukkig wel met smalle taille) en met de nodige rondingen dus ik ben onmogelijk een 'gratenpakhuis' te noemen... wat een lelijk woord trouwens.
YouWish schreef:
26-12-2017 07:06
Kwestie van smaak. Ik zou voor geen goud met haar willen ruilen.
Heel eerlijk, in mijn ogen is ze ook te dik.
Perzina schreef:
26-12-2017 16:47
Ik snap niet waarom het kwetsend zou zijn als iemand je gratenpakhuis of dikke koe noemt.

Dat is zo dom en zegt zoveel over degene die het zegt, dat is toch niet kwetsend?!
Het is zeker dom en zegt meer over die gene die het zegt dan over jou. Maar toch is het niet leuk om zo genoemd te worden
Alle reacties Link kopieren
Mompelpoes schreef:
26-12-2017 18:59
Wauw, dat is in mijn ogen toch al héél wat te dik hoor. En nee, dat vind ik er ook helemaal niet aantrekkelijk uitzien.

Voor de rest vind ik dat iedereen maar moet doen waar ie zin in heeft, maar ik vind het bijna misselijkmakend te zien dattegenwoordig érg obese mensen voor sommigen de standaard is. Ikzelf ben overigens niet bepaald mager, heb maat 38 maar brede schouders en brede heupen (gelukkig wel met smalle taille) en met de nodige rondingen dus ik ben onmogelijk een 'gratenpakhuis' te noemen... wat een lelijk woord trouwens.
Huh.. ? Hoe kom je daar nou bij?? Noem mij nou eens één erg obese persoon die als standaard wordt gezien? Er wordt inderdaad de laatste tijd wel wat meer aandacht besteedt een een maatje maar (waar volgens mij niks op tegen is, want die mensen zijn er nou eenmaal), maar die jonge meiden van tegenwoordig zien de broodmagere modellen (bij modeshows en programma's als Hollands Next Top Model etc .) toch vaak wel als voorbeeld, volgens mij. En zolang ze dat op een gezonde manier doen, zul je mij niet horen. Maar heb ik mijn kennissenkring al twee vriendinnen met dochters die zulke eetproblemen hebben, dat ze tegen anorexia aanhangen. En dat vind ik heel erg zorgelijk.
Wie is dat eigenlijk? Ken haar niet.
vivamien schreef:
26-12-2017 20:10
Huh.. ? Hoe kom je daar nou bij?? Noem mij nou eens één erg obese persoon die als standaard wordt gezien? Er wordt inderdaad de laatste tijd wel wat meer aandacht besteedt een een maatje maar (waar volgens mij niks op tegen is, want die mensen zijn er nou eenmaal), maar die jonge meiden van tegenwoordig zien de broodmagere modellen (bij modeshows en programma's als Hollands Next Top Model etc .) toch vaak wel als voorbeeld, volgens mij. En zolang ze dat op een gezonde manier doen, zul je mij niet horen. Maar heb ik mijn kennissenkring al twee vriendinnen met dochters die zulke eetproblemen hebben, dat ze tegen anorexia aanhangen. En dat vind ik heel erg zorgelijk.
Nou ja, obese mensen zijn er nou éénmaal maar of het nou het juiste voorbeeld is waar echt zoveel aandacht aan besteed moet worden... Kijk maar eens rond op internet/youtube en je zal genoeg lui vinden die zogenaamde 'fat acceptance movements' aanhangen. Vind ik gewoon naar om te zien, doe toch eens normaal. Tegenwoordig lijkt dat 'maatje meer' echt wel meer dan gewoon dat maatje meer. Vind bijvoorbeeld Ashley Graham ook gewoon te dik.

Modellen op catwalks en modeshows dienen al sinds jaar en dag gewoon als kapstok voor de kleren die ze showen. Daar kan dus maar beter zo weinig mogelijk vorm in zitten. Vind dat uiterste ook niet bepaald aantrekkelijk maar ik associeer de modewereld wel gewoon met magere modellen en niet zozeer met (normale) mooie meisjes en vrouwen waar je je aan moet spiegelen als jonge vrouw. Ik ken ook iemand die aan anorexia gesneuveld is en ja, het is inderdaad gewoonweg een vreselijke ziekte. Maar ik denk dat er tegenwoordig toch veel meer diversiteit wordt geopperd in de media en ik kan me dan ook niet voorstellen dat alleen die broodmagere modellen als voorbeeld gezien worden.
Alle reacties Link kopieren
dik is heus niet de mode... in principe willen we toch allemaal een "normaal" gewicht hebben ? En ja een afwijking naar beneden of naar boven zal altijd wel blijven (als t maar niet buiten proporties gaat)
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Mompelpoes schreef:
26-12-2017 20:35
Nou ja, obese mensen zijn er nou éénmaal maar of het nou het juiste voorbeeld is waar echt zoveel aandacht aan besteed moet worden... Kijk maar eens rond op internet/youtube en je zal genoeg lui vinden die zogenaamde 'fat acceptance movements' aanhangen. Vind ik gewoon naar om te zien, doe toch eens normaal. Tegenwoordig lijkt dat 'maatje meer' echt wel meer dan gewoon dat maatje meer. Vind bijvoorbeeld Ashley Graham ook gewoon te dik.

Modellen op catwalks en modeshows dienen al sinds jaar en dag gewoon als kapstok voor de kleren die ze showen. Daar kan dus maar beter zo weinig mogelijk vorm in zitten. Vind dat uiterste ook niet bepaald aantrekkelijk maar ik associeer de modewereld wel gewoon met magere modellen en niet zozeer met (normale) mooie meisjes en vrouwen waar je je aan moet spiegelen als jonge vrouw. Ik ken ook iemand die aan anorexia gesneuveld is en ja, het is inderdaad gewoonweg een vreselijke ziekte. Maar ik denk dat er tegenwoordig toch veel meer diversiteit wordt geopperd in de media en ik kan me dan ook niet voorstellen dat alleen die broodmagere modellen als voorbeeld gezien worden.
Dat je mensen met een maatje meer accepteert is heel iets anders dan dat je dat als de standaard ziet.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
26-12-2017 16:31
Wat vind je dan van deze ?

https://www.youtube.com/watch?v=_Xzbpro9lfw
Ik heb serieus niet alles gelezen, maar dik dun maakt me niet uit. Maar die kauwgum, dat kan echt niet. Daarnaast vind ik kleding belangrijk. Niet dat ik een fahionista ben, maar hallo zeg, kleed je een beetje aan.
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
26-12-2017 12:17
En wat realistisch is speelt wat mij betreft ook mee. Ik ben bijna 1,80m lang en van nature op sommige plekken steviger gebouwd (schouders en armen bijvoorbeeld). Met normaal gezond eten en bewegen zit ik op maat 40/soms 42. Met echt heel streng opletten, kleine porties en soms ook tegen het hongeren aanzitten kan ik in maat 38/40 passen, maar ik zal echt nooit een tenger popje worden en wil zo af en toe ook kunnen genieten van een blokje kaas en een glas wijn. Bij mij schommelt het vaak zo tussen 3 kilo zwaarder en 3 kilo lichter. Ik had een ex die zelf kon bunkeren wat eten betreft en niks aankwam, maar wel kon zeuren dat hij mij iets te stevig vond (met een gezond eetpatroon) en mij liever wat tengerder zag. Zo'n wens is prima, maar niet wanneer de ander daar een gezond voedingspatroon voor moet gaan aanpassen en ervoor moet gaan hongeren. Zoek dan een ander die je wel aantrekkelijk vindt. Maargoed dan gaat het om iemands bouw en niet om iemand die ineens bijvoorbeeld 10+ kilo aankomt. Mocht ik dat zelf niet doorhebben, dan hoop ik zeker wel dat de ander mij daar op wijst.

Wat ik soms wel irritant vind, mijn moeder heeft bijvoorbeeld die overtuiging, is het idee dat iedereen met hetzelfde gezonde etenspatroon automatisch in bijvoorbeeld maat 38 past. Zo werkt het niet voor iedereen.
Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten wat realistisch is. Irl kan alles voor 'gewoon' doorgaan. Mijn wederhelft is ook niet bepaald kritisch in dat opzicht. Standaard ben ik maat 34/36. Niet heel bijzonder als je weet dat ik de 1.60 nog niet aantik. Ik heb redelijk vaak stootkuren prednison nodig. Dan heb ik ineens twee kinnen en maat 38. Dat ziet die man niet eens. Hij ziet alleen ineens cup DD. Na afloop van zo'n kuur zie ik een leeggelopen ballon, hij ziet dat niet. Tijdens zo'n kuur let ik goed op, en heb dan eigenlijk continue honger. Hij ziet geen probleem want 'je springt toch altijd weer terug dus eet nou gewoon mee van dat kaasplankje'. Dat ik de 40 nader en dus over een paar jaar echt niet meer 'gewoon' in vorm terugspring, snapt hij niet. Voor hem zijn 5 kg extra geen 'probleem' maar dat 5 kg extra voor iemand van 1.58 een heel ander verhaal is dan voor iemand van 1.70, dat is echt acacadabra voor hem.

Het is dat ik een moeder heb die iedere extra gram schijnt te ruiken: "Lemoos, ik heb voor jou een hele week aan maaltijdsoepjes gemaakt, hoef je alleen maar in de vriezer te gooien". Anders was ik nu tonnetje rond. En dat zou denk ik voor manlief wel een punt worden denk ik zo.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
25-12-2017 22:51
Afbeelding
heerlijke dame met een prachtig figuur! :cheer2:
koekies zijn lekker
Door het te krappe broekje lijkt ze net een rollade. Ze zou er zoveel beter uitzien met een goed zittende bikini in haar eigen maat. Ik vind haar wel mooi maar te dik imo.

Hoe plak ik foto’s hier?
Alle reacties Link kopieren
Maar wat nou als ze al gewoon gezond eet en beweegt en toch een dergelijk figuur heeft? 'Moet' zij daar dan per sé wat mee? Gewoon wat hersenspinsels hoor.
Bedoel je te dik om haar aantrekkelijk te vinden? Want dat is heel n persoonlijk natuurlijk.

Als je bedoelt te dik om gezond te zijn, dan vind ik dat echt onzin.
Ik vind die bikini echt afschuwelijk. Ze lijkt wel een rolmops.
En dat zegt alles over de bikini en niks over die mevrouw.
Mijn man is een stuk zwaarder geworden dan toen ik hem leerde kennen. Gelukkig ook maar want hij was echt een wandelende tak. Dat heb ik hem destijds ook gezegd maar ik hou gewoon van die man, kan me niet boeien wat ie weegt.
Nu heeft ie een gemiddeld bmi, toen we elkaar leerde kennen was die iets van 16 of 17. Dus dat kleine buikje dat koester ik. Hij is nog steeds heel erg slank.

Ik ben ook slank, ben wel dikker geweest maar ik ben nu gewoon slank. Maat 36 en ik wil ook nooit meer dik worden. Ik vind dat bij mezelf echt niet mooi!

Mijn man vond me in alle hoedanigheden mooi, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Kwartel123 schreef:
27-12-2017 09:46
Bedoel je te dik om haar aantrekkelijk te vinden? Want dat is heel n persoonlijk natuurlijk.

Als je bedoelt te dik om gezond te zijn, dan vind ik dat echt onzin.
Te dik om aantrekkelijk te zijn. Ik zou nooit zo’n figuur als de hare willen hebben. Of ze ongezond is weet ik niet, ik weet niet wat ze zoal eet op een dag.

Het is inderdaad persoonlijk daarom zeg ik ook ‘ik vind’. Terwijl de meeste hier roepen dat ze een prachtig lijf heeft alsof het een feit is. Smaken verschillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven