Hoe bedank je dames van wie je een lift krijgt?

02-01-2018 13:40 443 berichten
Nou, niet zo in ieder geval:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1492488 ... ven-hoeren

Theorie: de verontwaardiging ebt snel weer weg vanwege de Wet van de Lage Verwachtingen. Rapper boef = product van islamitische patriarchale cultuur + laagopgeleid, dus hopeloos als het gaat om normale normen en waarden.
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
06-01-2018 01:56
Deze gast heeft vorig jaar met één hitje, ééntje maar, zo'n slordige ton binnen geharkt.
En dit zijn de opbrengsten alleen van Spotify, alle optredens, radio, lintjes doorknippen nog even achterwege gelaten.
Er zijn dagen dat ik het niet in mijn portemonnee heb zitten.
Dat was vorig jaar, en hij heeft mensen die voor hem denken en zaken behartigen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
06-01-2018 02:19
Dat was vorig jaar, en hij heeft mensen die voor hem denken en zaken behartigen.
Vorig jaar, dit jaar.
Het maakt niet uit, hij en zijn fanbase liggen hier niet wakker van.
En de mensen die voor hem denken en zijn zaken behartigen zullen dat blijven doen zolang het geld blijft stromen.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Kan Sylvana en Sunny niet een partij voor de vrouwen oprichten? Ik heb het idee dat een hogere prioriteit heeft dan zwarte piet / verkeerde straatnamen.
We gaan nu echt terug in de tijd voor meiden / vrouwen. Je ziet / hoort het overal steeds meer: de mening van mannen ( boeren, moslims, zwarte kousen kerken, Trump.. ) dat vrouwen o.a. geen korte rokjes mogen dragen anders zijn ze hoeren / kech.
Maar ook de vrouwen onderling zijn erg.
Als we meiden / jongens al jong leren dat vrouwen gelijk zijn en zelf mogen bepalen wat ze doen / dragen dan ziet de toekomst er al een stuk beter uit.
Luna1976 schreef:
06-01-2018 07:45
Kan Sylvana en Sunny niet een partij voor de vrouwen oprichten? Ik heb het idee dat een hogere prioriteit heeft dan zwarte piet / verkeerde straatnamen.
We gaan nu echt terug in de tijd voor meiden / vrouwen. Je ziet / hoort het overal steeds meer: de mening van mannen ( boeren, moslims, zwarte kousen kerken, Trump.. ) dat vrouwen o.a. geen korte rokjes mogen dragen anders zijn ze hoeren / kech.
Maar ook de vrouwen onderling zijn erg.
Als we meiden / jongens al jong leren dat vrouwen gelijk zijn en zelf mogen bepalen wat ze doen / dragen dan ziet de toekomst er al een stuk beter uit.
Oh neuh, dit hoeft voor mij niet en schiet zijn doel voorbij. Dan doe je net of alleen vrouwen dit soort ongelijkheidsproblemen hebben. Hoe zit dat met homoseksuelen, om maar even een voorbeeld te noemen? Of mannen in het algemeen? Voel me totaal niet onderdrukt of slachtoffer als vrouw, omdat een aantal randdebielen daar een mening over zouden hebben. Ik associeer me gewoon niet met zulke mensen (ook niet met blanke heren met zulke gedachten) en dan merk ik er weinig van.

Besides: alsof er geen genderongelijkheid zou zijn waar mannen last van hebben :p. Daarom heb ik ook helemaal niets met het hedendaags feminisme. Letterlijk opkomen voor het ieniemienie inkomensverschil dat allang debunked is met wetenschappelijk onderzoek, maar dat een man bijna altijd voogdijzaken verliest, in sommige culturen verplicht besneden wordt, geen verlof krijgt als hij een baby krijgt om de baby te verzorgen, langere straffen krijgt voor dezelfde misdaden, vaker slachtoffer is van geweldsdelicten en ik kan nog wel even doorgaan, daar kraaien die haantjes niet naar.

Prima om een partij op te richten die werkt aan gelijkheid in het algemeen, maar om vrouwen daar nu uit te tillen... mwoah... neuh.
Cazandra schreef:
06-01-2018 01:03
Het probleem is ook dat er voor allochtone jongeren meer negatieve rolmodellen zijn dan positieve. Het helpt dus niet zoveel om Boef te boycotten (ook al is dat terecht) als er geen alternatief rolmodel met een normaal vrouwbeeld is.
Ik vermoed dat ze die niet willen. Iedereen die succes heeft volgens de normen van de NL maatschappij daar spugen ze op. Die slijmt met de 'blanke meesters' (niet mijn woorden) en zo. Het is nog een tikkie erger als het een geslaagde vrouw betreft. Lees eens een tijdje op marokko .nl
Ik denk dat lezen op marokko.nl niet goed is voor mijn gemoedstoestand. :)

Wat ik wel een hoopvol en informatief stuk vind is deze

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1508260 ... met-je-man
Pientjexxxx schreef:
05-01-2018 22:59
Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat die Boef al niet voor zijn kech-uitspraak werd geboycot. Hij had al heel wat op zijn kerfstok en dat zou voor festivalorganisaties e.d. al genoeg reden moeten zijn om hem niet te boeken. Hoe hij op youtube tekeer ging tegen een agent ging ook al alle perken te buiten en hij misdraagt zich regelmatig. Zo iemand moet je links laten liggen en geen podium geven. Ook niet op de tv en radio.
Dat is bij Lil Kleine toch precies hetzelfde geval. Ookal zo een etterbak die geen respect heeft voor agenten, vrouwen voor hoer uitmaakt, tijdens optredens zich misdraagt maar zijn fortuin word er niet minder om. Door alle ophef over hun persoontje winnen ze vaak alleen maar aan populariteit.
Er zijn namelijk altijd wel een groepje debielen die dit stoer gedrag vinden en ook een hele hoop mensen die het simpelweg niets kan schelen.
Zij vinden dat Boef goede muziek maakt en wat hij in zijn persoonlijke leven uitspookt staat voor hen daar los van.
Luna1976 schreef:
06-01-2018 07:45
Kan Sylvana en Sunny niet een partij voor de vrouwen oprichten? Ik heb het idee dat een hogere prioriteit heeft dan zwarte piet / verkeerde straatnamen.
De gemiddelde vrouw lacht zo´n man toch in zijn gezicht uit? En belangen laten behartigen door Sylvana of Sunny? :|
Nou ja, dit

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1508126 ... tegen-boef

is dan weer een heel positief effect van de overdreven aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Luna1976 schreef:
06-01-2018 07:45
Kan Sylvana en Sunny niet een partij voor de vrouwen oprichten? Ik heb het idee dat een hogere prioriteit heeft dan zwarte piet / verkeerde straatnamen.
We gaan nu echt terug in de tijd voor meiden / vrouwen. Je ziet / hoort het overal steeds meer: de mening van mannen ( boeren, moslims, zwarte kousen kerken, Trump.. ) dat vrouwen o.a. geen korte rokjes mogen dragen anders zijn ze hoeren / kech.
Maar ook de vrouwen onderling zijn erg.
Als we meiden / jongens al jong leren dat vrouwen gelijk zijn en zelf mogen bepalen wat ze doen / dragen dan ziet de toekomst er al een stuk beter uit.

....ach asjeblief niet zeg. Haar aanpak werkt zwaar averechts.

Ze kan wel klagen over een vredig kinderfeest, ze kunnen wel klagen over flauwe grappen van voetbalmannen in Voetbal I, maar in de tussen tijd rept ze met geen letter over de discriminatie bij de politie in Amsterdam, of over de toestanden in bv islamabad waar vooral westerse vrouwen het zwaar te verduren hadden.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
06-01-2018 10:53
....ach asjeblief niet zeg. Haar aanpak werkt zwaar averechts.

Ze kan wel klagen over een vredig kinderfeest, ze kunnen wel klagen over flauwe grappen van voetbalmannen in Voetbal I, maar in de tussen tijd rept ze met geen letter over de discriminatie bij de politie in Amsterdam, of over de toestanden in bv islamabad waar vooral westerse vrouwen het zwaar te verduren hadden.
En al helemaal niet over de slavernij om de hoek. Van al die met smoesjes geronselde vrouwen van zuid Amerikaanse of oost Europese afkomst, die nu als seksslavin werken. Of slachtoffers van loverboys. Dit speelt zich nog elke dag af in ons land en is een van de ergste vormen van vrouwen minachting en slavernij.
Laat ze daar eerst maar voor opkomen.
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
06-01-2018 11:03
En al helemaal niet over de slavernij om de hoek. Van al die met smoesjes geronselde vrouwen van zuid Amerikaanse of oost Europese afkomst, die nu als seksslavin werken. Of slachtoffers van loverboys. Dit speelt zich nog elke dag af in ons land en is een van de ergste vormen van vrouwen minachting en slavernij.
Laat ze daar eerst maar voor opkomen.

Precies!
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
05-01-2018 20:26
.
Ik : Nee maar dat is toch net zo goed een kledingstijl waar veel vooroordeleren over bestaan? En drink jij dan geen alchohol tijdens het stappen?
Mijnheer: Ja maar ik ben geen vrouw.
Respectloos gedrag naar vrouwen komt in vele vormen en is niet alleen aan Arabieren voor behouden.
"nee je bent een slappe en hypocriete zak die regels toepast op een manier dat ze gunstiger tov zichzelf uitpakken".
Alle reacties Link kopieren
Luna1976 schreef:
06-01-2018 07:45
Kan Sylvana en Sunny niet een partij voor de vrouwen oprichten? Ik heb het idee dat een hogere prioriteit heeft dan zwarte piet / verkeerde straatnamen.
We gaan nu echt terug in de tijd voor meiden / vrouwen. Je ziet / hoort het overal steeds meer: de mening van mannen ( boeren, moslims, zwarte kousen kerken, Trump.. ) dat vrouwen o.a. geen korte rokjes mogen dragen anders zijn ze hoeren / kech.
Maar ook de vrouwen onderling zijn erg.
Als we meiden / jongens al jong leren dat vrouwen gelijk zijn en zelf mogen bepalen wat ze doen / dragen dan ziet de toekomst er al een stuk beter uit.
Inderdaad ja. Van vrouwen mocht je voor die metoo actie van alles zeggen, de meest seksistische uitspraken doen, en dan was er niets aan de hand. Maar o wee als je het doet met mensen met andere huidskleur of cultuur. Dan is het hek van de dam!

En straks zakt heel dat metoo weer weg en is de wereld weer net zo smerig seksistisch op misogynie af.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het nou al weer over Sylvana? Die vrouw verdient gewoon een eigen pijler, zo vaak als zij er bij gesleept wordt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een pisvlek is die Boef.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-herhalen
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
06-01-2018 22:55
Wat een pisvlek is die Boef.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-herhalen
.... en een strontjong! :sick:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
nbk schreef:
06-01-2018 01:56
Deze gast heeft vorig jaar met één hitje, ééntje maar, zo'n slordige ton binnen geharkt.
En dit zijn de opbrengsten alleen van Spotify, alle optredens, radio, lintjes doorknippen nog even achterwege gelaten.
Er zijn dagen dat ik het niet in mijn portemonnee heb zitten.

Laat me niet lachen.
Alsof geld een graadmeter is voor intelligentie of desnoods enige algemene kennis.
nbk schreef:
06-01-2018 02:36
Vorig jaar, dit jaar.
Het maakt niet uit, hij en zijn fanbase liggen hier niet wakker van.
En de mensen die voor hem denken en zijn zaken behartigen zullen dat blijven doen zolang het geld blijft stromen.
Dan kan hij mooi het geld van zijn wajonguitkering terugbetalen. (Ik neem aan dat deze ondertussen stopgezet is.)
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
06-01-2018 22:55
Wat een pisvlek is die Boef.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-herhalen

Ba'h, wat een etterbak.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
06-01-2018 23:00
.... en een strontjong! :sick:
Misselijk ventje :-( :twisted: :facepalm:
Die zou ik graag een pak rammel geven.
Alle reacties Link kopieren
Filmpje gezien waarin hij zijn oud school directrice op straat uit staat te schelden?

Het is gewoon een ordinaire crimineel en persoon zonder fatsoenlijke normen en waarden. Hij hoort in de bak te zitten. Komt hij vanzelf wel weer een keer terecht.
Ach, misschien zijn we echt gewoon te hard voor deze jongen.

Niet valt uit te sluiten dat hij niet alleen uit een heel laag milieu komt, maar ook nog de nodige medische problemen of geestelijke beperkingen heeft.

Hij gedraagt zich zo idioot dat het nauwelijks aan iets anders is toe te schrijven.
o_o



https://www.ad.nl/show/boef-geeft-niet- ... vafc824c7/
Alle reacties Link kopieren
Nou Francieneke je zal straks wel van een aantal (SJW's) hier te horen krijgen dat je gewoon jaloers bent dat jij niet zoveel centen hebt en niet in luxe kunt baden.

Iets in mij zei gelijk al dat ik denk dat de meiden die hem de lift hebben gegeven Marokkaanse meiden zijn, dit omdat hij zo fel reageerde op dat ze in rokjes liepen, waren uitgeweest tot heel laat en alcohol hadden gedronken. Bij meiden van een andere dan "moslim" achtergrond zou hij nooit zo fel reageren, denk ik.
Ook hoor je geen reactie van die meisjes (tenminste ik heb het nergens gezien). Misschien waren ze stiekem uitgegaan, zogenaamd bij elkaar slapen en durven ze niets te zeggen uit angst voor represailles. Ik zeg maar wat hoor weet het natuurlijk niet.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven