Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Labalade schreef:
08-01-2018 20:18
Verboden? o_o
Haha ja! Lees se laatste posting maar uit dat topic van 2010.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En ze waren er heul streng op hoor, iedere napraatpoging werd onmiddellijk in de kiem gesmoord :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
08-01-2018 20:32
En ze waren er heul streng op hoor, iedere napraatpoging werd onmiddellijk in de kiem gesmoord :rofl:
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
08-01-2018 20:05
Weet je wat ik vond? Dit! :proud:
Even naar beneden/boven scrollen:
gezondheid/moderator/list_messages/2231 ... 00#p115900

QVond ook nog een napraat uit 2010 maar heb de link niet opgeslagen.
Hoeft ook niet
Dat er iemand dus emailadressen doormailde op verzoek.
En yasmijn als angry young woman!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Zo, dan lees je nog eens interessante dingen.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
08-01-2018 20:40
Dat er iemand dus emailadressen doormailde op verzoek.
En yasmijn als angry young woman!
Grappig om te lezen toch? Nu weer verder.
En er is een nieuw OTS topic geplaatst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kind breekt net tand gelijmde tand af en doorgeslikt. Geen pijn.
Is het vroeg genoeg om morgen de tandarts te bellen of kortbij nu de spoed bellen (ingewikkeld proces).
Volgens mij kan het wel wachten toch?
Had ik eindelijk de ideale film gevonden voor H4 (dacht ik dan), worden er in de eerste 10 minuten ineens 4 mensen afgeknald. Man. En ik vertik het om die Pokkekinderen vom Bahnhof Zoo te gaan kijken, want dat was pas echt naar.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
08-01-2018 20:46
Kind breekt net tand gelijmde tand af en doorgeslikt. Geen pijn.
Is het vroeg genoeg om morgen de tandarts te bellen of kortbij nu de spoed bellen (ingewikkeld proces).
Volgens mij kan het wel wachten toch?
Volgens mij ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
08-01-2018 20:46
Kind breekt net tand gelijmde tand af en doorgeslikt. Geen pijn.
Is het vroeg genoeg om morgen de tandarts te bellen of kortbij nu de spoed bellen (ingewikkeld proces).
Volgens mij kan het wel wachten toch?
Weet niet, misschien toch bellen? Ik zou je geen aansteller vinden als je zou bellen en ik zou het ook begrijpen als je niet zou bellen.

Je hebt, zoals vaker, niets aan mij.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch ter info ook bellen? Of is dat ook ingewikkeld?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
08-01-2018 20:46
Had ik eindelijk de ideale film gevonden voor H4 (dacht ik dan), worden er in de eerste 10 minuten ineens 4 mensen afgeknald. Man. En ik vertik het om die Pokkekinderen vom Bahnhof Zoo te gaan kijken, want dat was pas echt naar.
En dat mag niet?
Enn schreef:
08-01-2018 20:49
Je kunt toch ter info ook bellen? Of is dat ook ingewikkeld?
Ja, gedoe met inspreken en terug bellen en dan wil ik niet voor niets bellen.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
08-01-2018 20:50
Ja, gedoe met inspreken en terug bellen en dan wil ik niet voor niets bellen.
Dan zou ik het morgen doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
08-01-2018 20:49
En dat mag niet?
Nee, dat kan ik niet maken. Ook al kijken ze thuis de meest verschrikkelijke dingen, ik moet het maar weer bij een romantische komedie houden. Maar ik wilde een echt inhoudelijk leuke opdracht maken, en dat is lastig bij zo'n afgezaagd prutverhaal.
Bahnhof Zoo vind ik een verschrikking. Wat een deprimerend verhaal, helemaal als je weet dat Christiane F. nog steeds terugvalt in haar verslaving om dan weer af te kicken, etc.
Das parfum is toch ook een film?
linjmh schreef:
08-01-2018 20:56
Das parfum is toch ook een film?
En daar vallen geen doden :hihi:

Mooi balen Barb. Toch vind ik het raar. Doen ouders daar echt moeilijk over? 4h kan toch makkelijk een 16+ film aan.
Enn schreef:
08-01-2018 20:50
Dan zou ik het morgen doen.
Thanks.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
08-01-2018 20:46
Had ik eindelijk de ideale film gevonden voor H4 (dacht ik dan), worden er in de eerste 10 minuten ineens 4 mensen afgeknald. Man. En ik vertik het om die Pokkekinderen vom Bahnhof Zoo te gaan kijken, want dat was pas echt naar.
Requiem for a dream.

Prachtige film en daarbij vergeleken is Christiane F een duffe kinderfilm
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
08-01-2018 21:02
Requiem for a dream.

Prachtige film en daarbij vergeleken is Christiane F een duffe kinderfilm
Eens, of Traffic, maar ik geef geen Engels. Dus dat maakt het iets gecompliceerder. En ik wilde juist iets met een beetje humor en een beetje spanning en dat had ik gevonden maar toen werd iemand door zijn hoofd geschoten.
Moiren’ schreef:
08-01-2018 20:59
En daar vallen geen doden :hihi:

Mooi balen Barb. Toch vind ik het raar. Doen ouders daar echt moeilijk over? 4h kan toch makkelijk een 16+ film aan.
Ik heb geen idee, maar ik neem maar geen risico. Die kinderen kijken privé de ernstigste horror, maar er zit in elke klas wel een kindje dat heel lief en fragiel en beschermd is.

Maar goed, ik zeur.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
08-01-2018 21:09
Eens, of Traffic, maar ik geef geen Engels. Dus dat maakt het iets gecompliceerder. En ik wilde juist iets met een beetje humor en een beetje spanning en dat had ik gevonden maar toen werd iemand door zijn hoofd geschoten.
Oh, moet het Duits zijn? Er ist wieder da (of zoiets)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
08-01-2018 21:12
Oh, moet het Duits zijn? Er ist wieder da (of zoiets)
Alles moet Duits zijn, maar ja, we verliezen de oorlog steeds. Er ist wieder da is heel leuk! Lola rennt ook.

Komt er nou elke avond iemand een dramatisch verhaal met jeugdzorgperikelen posten?
Dank voor de tips! Liebe mich ziet er goed uit, Im Juli ook. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven