Lijf & Lijn alle pijlers

Scheermesjes action

12-01-2018 16:56 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met scheermesjes van Action? Ik bedoel niet de wegwerpmesjes van 10 voor een euro ofzo, maar die je op een houdertje kunt klikken en iets duurder zijn.
Soft touch, 3 blade razor heten ze.


Op dit moment zit ik financieel een beetje krap waardoor de oude vertrouwde venus wat te duur zijn geworden. :cry:

Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Oh die heb ik wel eens zien liggen en toen vroeg ik me hetzelfde af! Dus bij deze een tvp.

Ik gebruik altijd deze van de albert heijn. Zijn goed scherp en geven geen irritatie bij mij (heb ik wel met veel andere goedkope mesjes) https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... esjes-roze
Ik heb slechte ervaringen met goedkope mesjes, zowel de wegwerp als de houdertjes van huismerken. Dan zou ik nog eerder wat langer doen met een duur mesje. De wegwerpmesjes waren het ergst, daar schraapte ik een hele reep huid mee weg (en dat doet pijn!).
Eigen merk Kruidvat is wel goed. Van de action weet ik het niet.
De scheermesjes van de Lidl met 3 mesjes per houdertje zijn bijna net zo scherp als de Gilette contour.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de houder en de mesjes van de Lidl. Prima kwaliteit!!!
MinkeDeWit schreef:
12-01-2018 17:05
Ik heb slechte ervaringen met goedkope mesjes, zowel de wegwerp als de houdertjes van huismerken. Dan zou ik nog eerder wat langer doen met een duur mesje. De wegwerpmesjes waren het ergst, daar schraapte ik een hele reep huid mee weg (en dat doet pijn!).
Bedoel je dat nou serieus? Je hebt waarlijk een hele reep huid weggehaald? Ik gebruik al jaren de goedkoopste mesjes en heb nooit problemen. je kunt ze alleen niet vaak gebruiken, maar dat vind ik sowieso al wat vies.
anoniem_297763 wijzigde dit bericht op 12-01-2018 17:17
7.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd deze van de kruidvat:
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-for-me ... /p/1810558

Vrij goedkoop en goed scherp. Naar mijn idee blijven mannenmesjes ook beter scherp!
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
12-01-2018 17:12
Ik heb de houder en de mesjes van de Lidl. Prima kwaliteit!!!
Ik had die ook en vind die verschrikkelijk! 2 x scheren en hij doet het al niet meer goed! Ik pak altijd iets duurdere dan blijven ze tenminste scherp.
Alle reacties Link kopieren
die heb ik, vind ze prima hoor! Roze zijn ze toch? in zo`n pakket per veel (25 mesjes ofzo)
Alle reacties Link kopieren
Yakatani schreef:
12-01-2018 17:13
Bedoel je dat nou serieus? Je hebt waarlijk een hele reep huid weggehaald? Ik gebruik al jaren de goedkoopste mesjes en heb nooit problemen. je kunt ze alleen niet vaak gebruiken, maar dat vind ik sowieso al wat vies.
ik ook niet maar ik kan ook gewoon droog scheren, ik ben niet zo gevoelig blijkbaar ;-)
Alle reacties Link kopieren
Yakatani schreef:
12-01-2018 17:13
Bedoel je dat nou serieus? Je hebt waarlijk een hele reep huid weggehaald? Ik gebruik al jaren de goedkoopste mesjes en heb nooit problemen.

https://www.budgetland.nl/images/wegwer ... blades.jpg

Ik heb met zulke mesjes mezelf ook wel eens opengehaald hoor. Of inderdaad een stukje huid uit mijn knie gesneden. Ik heb er ook geen goede ervaringen mee.

oh en dat droogscheren, dat trek ik ook niet. Dus misschien heb ik wel gewoon een heel gevoelige huid.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al jaren van de Lidl, zijn erg fijn kunt er best lang mee doen!
Ik koop die met 1 houdertje en 20 mesjes. En zolang ze daar te koop zijn blijf ik ze daar wel kopen :)
Ik schraap ook mijn huid eraf met de goedkope. Dus ben ook wel benieuwd. Krijg ook snel uitslag. Ellende..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze van de Lidl en vind hem prima scheren.Afbeelding
Yakatani schreef:
12-01-2018 17:13
Bedoel je dat nou serieus? Je hebt waarlijk een hele reep huid weggehaald? Ik gebruik al jaren de goedkoopste mesjes en heb nooit problemen. je kunt ze alleen niet vaak gebruiken, maar dat vind ik sowieso al wat vies.
Ja echt, het was een bloedbad. Dat doe ik dus nooit meer.
konijntje123 schreef:
12-01-2018 17:05
Oh die heb ik wel eens zien liggen en toen vroeg ik me hetzelfde af! Dus bij deze een tvp.

Ik gebruik altijd deze van de albert heijn. Zijn goed scherp en geven geen irritatie bij mij (heb ik wel met veel andere goedkope mesjes) https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... esjes-roze
Ik heb exact dezelfde van de etos, zelfde verpakking, zelfde layout en zelfde prijs. Prima mesjes inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de Shark 5 van de Lidl. Ook niet zo duur.
Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
12-01-2018 17:05
Ik heb slechte ervaringen met goedkope mesjes, zowel de wegwerp als de houdertjes van huismerken. Dan zou ik nog eerder wat langer doen met een duur mesje. De wegwerpmesjes waren het ergst, daar schraapte ik een hele reep huid mee weg (en dat doet pijn!).
Hier ook ligt gehavende benen door goedkope scheermesjes :-[ Maar moet zeggen dat dit kwam door de allergoedkoopste mesjes met twee mesjes ipv drie of meer.

Zelf gebruik ik al jaren de 3mes-wegwerpmesjes (die van 10 voor €1,00) van de Action en deze bevallen mij prima! Merk zelf geen verschil tussen deze mesjes en de verwisselbare mesjes (in die hele grote set met 20+ mesjes van de Action). Het nadeel bij de verwisselbare mesjes vond ik dat het houdertje het minder lang vol hield dan de voorraad mesjes...
Overigens gaan beide soorten hier niet meer dan 2 goede scheerbeurten mee.
Alle reacties Link kopieren
deArk schreef:
12-01-2018 18:41
Hier ook ligt gehavende benen door goedkope scheermesjes :-[ Maar moet zeggen dat dit kwam door de allergoedkoopste mesjes met twee mesjes ipv drie of meer.

Zelf gebruik ik al jaren de 3mes-wegwerpmesjes (die van 10 voor €1,00) van de Action en deze bevallen mij prima! Merk zelf geen verschil tussen deze mesjes en de verwisselbare mesjes (in die hele grote set met 20+ mesjes van de Action). Het nadeel bij de verwisselbare mesjes vond ik dat het houdertje het minder lang vol hield dan de voorraad mesjes...
Overigens gaan beide soorten hier niet meer dan 2 goede scheerbeurten mee.
Heb jij staalwol op je lijf ipv haar? @(
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik gebruik wegwerpscheermesjes.
Ook al eens vel weggeschoren, en ja.....dat is een bloedbad. Blijft bloeden en is geen fraai gezicht.

Merk of merkloos vraag je? Ik heb nog nooit een merk gebruikt, dus blijkbaar tevreden over merkloos. DM, Lidl......volgens mij prima.
Alle reacties Link kopieren
Plum35 schreef:
12-01-2018 17:15
Ik gebruik altijd deze van de kruidvat:
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-for-me ... /p/1810558

Vrij goedkoop en goed scherp. Naar mijn idee blijven mannenmesjes ook beter scherp!

Ik gebruik deze ook al jaren, tot volle tevredenheid. Ook nooit scheerbultjes hiermee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast een uitzondering ofzo, maar ik doe ongeveer een half jaar met een wegwerp mesje.
Don't waste your time or time will waste you.
GinnyJones schreef:
12-01-2018 18:17
Ik heb exact dezelfde van de etos, zelfde verpakking, zelfde layout en zelfde prijs. Prima mesjes inderdaad.
Grappig, ik vind ze helemaal niets. Bij de tweede keer voelt het al stroef.
Alle reacties Link kopieren
FiddlyDiddlyDoo schreef:
12-01-2018 19:20
Ik ben vast een uitzondering ofzo, maar ik doe ongeveer een half jaar met een wegwerp mesje.
Ik snap dat ook niet, paar scheerbeurten en dan al een nieuwe nodig.. hoe dan???
Ik kan er ook echt een poos mee doen, en scheer me toch echt vaak genoeg! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven