Gebruikt voelen door man

13-01-2018 21:42 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2018 11:06
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
13-01-2018 22:02
Wat zou je een vriendin adviseren om te doen als zij in deze situatie zou zitten?
Om hem te dumpen!
Alle reacties Link kopieren
Vogelnestje schreef:
13-01-2018 22:04
Maar dat heeft je niks gebracht.
Volgens mij weet je heel goed wat je moet doen.
Bang om alleen te zijn? Nu ben je ook alleen. En eenzaam als ik tussen de regels door lees.
Sterkte met je keuze...
Ja ik voel me nu ook erg alleen! Ik moet hier echt mee stoppen, dat weet ik heel goed. Vind het wel heel moeilijk want heb echt heel erg mijn best gedaan voor deze relatie en dat is allemaal voor niets geweest
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:06
Ja ik voel me nu ook erg alleen! Ik moet hier echt mee stoppen, dat weet ik heel goed. Vind het wel heel moeilijk want heb echt heel erg mijn best gedaan voor deze relatie en dat is allemaal voor niets geweest
Niks is nooit voor niets. Alles kun je zien als een les. Vooral wat je voortaan niet meer wilt binnen een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:06
Ja ik voel me nu ook erg alleen! Ik moet hier echt mee stoppen, dat weet ik heel goed. Vind het wel heel moeilijk want heb echt heel erg mijn best gedaan voor deze relatie en dat is allemaal voor niets geweest
Soms gaan die dingen zo. Jij hebt er alles aan gedaan.
Niks is voor niets. Uiteindelijk kom jij er sterker uit.
Het leven is een zure bom.
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:04
Ja inderdaad. Ik moet hier ook naar handelen, maar ik weet alleen nog niet hoe.
Is natuurlijk ook heel lastig en pijnlijk, missschien is de eerste stap een vriendin inlichten en met haar een plan opzetten.
Ik ben nu al bang dat je deze bloedzuiger heel lastig je huis uit krijgt.. Misschien dat hij eerst boos weggaat, naar zijn ex weer bijv. maar dat er daarna een smeek en charmeoffensief van heb ik jou daar komt.

Maar bekijk het even praktisch: jij bent financieel onafhankelijk, hebt een huis. Je hoeft het eigenlijk alleen maar uit te maken.
Blijft heel lastig hoor, ik wens je heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud, of jong, ben je eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
13-01-2018 22:11
Hoe oud, of jong, ben je eigenlijk?
31
Alle reacties Link kopieren
Is dat huis waar jullie in wonen trouwens wel van jou of van jullie beiden? gezien je OP ging ik er vanuit dat hij geen cent in heeft gebracht, maar dat kan ik natuurlijk verkeerd hebben aangenomen. En is het een koop of een huurhuis?
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
13-01-2018 22:14
Is dat huis waar jullie in wonen trouwens wel van jou of van jullie beiden? gezien je OP ging ik er vanuit dat hij geen cent in heeft gebracht, maar dat kan ik natuurlijk verkeerd hebben aangenomen. En is het een koop of een huurhuis?
Het huis staat op mijn naam, ik heb het huurcontract ondertekend en 2 maanden borg betaald. De huur is erg hoog 1200 euro per maand. Ik heb een huis een appartement gekocht dat pas in september wordt opgeleverd.
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:17
Het huis staat op mijn naam, ik heb het huurcontract ondertekend en 2 maanden borg betaald. De huur is erg hoog 1200 euro per maand. Ik heb een huis een appartement gekocht dat pas in september wordt opgeleverd.
Hij houdt jou aan 't lijntje?
Dan hou jij hem toch tot september aan 't lijntje :-D ?

Of je zoekt een medehuurder.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mezelf echt afvraag nu is hoe het komt dat ik me zo laten behandelen. Ik denk echt dat ik toch ergens een probleem heb, dat ik een gebrek aan zelfrespect heb. Het enige wat ik wil is me geliefd en gewaardeerd voelen.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
13-01-2018 22:19
Hij houdt jou aan 't lijntje?
Dan hou jij hem toch tot september aan 't lijntje :-D ?

Of je zoekt een medehuurder.
Ja inderdaad, maar ik weet niet of ik dat wel ga trekken
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 22:08
Niks is nooit voor niets. Alles kun je zien als een les. Vooral wat je voortaan niet meer wilt binnen een relatie.
Wat? :P
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:19
Wat ik mezelf echt afvraag nu is hoe het komt dat ik me zo laten behandelen. Ik denk echt dat ik toch ergens een probleem heb, dat ik een gebrek aan zelfrespect heb. Het enige wat ik wil is me geliefd en gewaardeerd voelen.
Dat wil iedereen. Helaas heb jij geen controle over wie jou zo laat voelen. Je hebt wel controle over wíe jou zo mag laten voelen.
DEATH schreef:
13-01-2018 22:23
Wat? :P
En ik heb niet eens gedronken! o_o

Écht slecht...
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 22:24
7.44% gewijzigd
Een relatie kan je niet in je eentje dragen.
Neem je verlies.
Die € 2500 gaat hij niet terugbetalen.
Sterker nog, het zou me niets verbazen als hij nog meer geld van je wil 'lenen'.

Kan je de € 1200 per maand de komende 10 maanden zelf betalen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben jij meer alleen als hij er is dan als je alleen bent. Jij bent veel meer waard dan zo’n uitzuiger.

Kijk maar eens wat er gebeurt als je hem een schuldbekentenis voorschotelt. Gewoon een op papier zetten met een afbetalingsregeling. B.v. 200 euro per maand. Kijken of hij zijn handtekening zet. Hij zal waarschijnlijk zeggen dat je hem niet vertrouwd, nee dat klopt dat kan je ook niet.

Zet hem morgen de deur uit en laat hem nooit meer naar binnen. Wat een klaploper. Je hebt maar 1 leven en dat moet je niet laten verpesten door zo’n man omdat je slecht alleen kan zijn. Er zijn echt veel leukere exemplaren te vinden hoor.

Andere sloten, zijn spullen de deur uit en van Facebook afgooien en alles blokkeren. Kent hij je wachtwoorden ergens van? Heb je een voorspelbaar wachtwoord? Nu meteen alles veranderen zodat hij nergens meer bij kan.

Ga aan je zelf werken en je zelfrespect terugvinden. Vraag hiervoor hulp anders blijf je zulke types aantrekken.
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 22:24
En ik heb niet eens gedronken! o_o

Écht slecht...
:mrgreen:
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 22:24
En ik heb niet eens gedronken! o_o

Écht slecht...
Alles gebeurt met een reden :there:

(Dat bedoelde je toch een beetje?)
Alle reacties Link kopieren
_Isolde_ schreef:
13-01-2018 22:24
Een relatie kan je niet in je eentje dragen.
Neem je verlies.
Die € 2500 gaat hij niet terugbetalen.
Sterker nog, het zou me niets verbazen als hij nog meer geld van je wil 'lenen'.

Kan je de € 1200 per maand de komende 10 maanden zelf betalen?
Nee ik kan die 1200 euro niet alleen betalen en zal misschien een medehuurder moeten nemen. Of een nieuwe man met geld zoeken hahahaha, grapje
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit, zeggen dat hij niet meer welkom is. Sloten vervangen, voor het geval dat die idioot maffe dingen gaat doen, een tijdelijke huurder nemen en in september je leven weer op de rit hebben met je eigen mooie nieuwe huis.
Wat heerlijk voor dit soort mannen dat er toch altijd weer vrouwen zijn die er vol intrappen. Die man is bij je voor zijn zaadlozingen, voor zijn inkomsten en als huishoudster. En zolang er vrouwen zijn zoals jij kan hij zijn gang gaan. Dit heeft echt helemaal niets te maken met liefde of houden van.

Ga alsjeblieft zsm op zoek naar je eigenwaarde, want dit is echt triest om te lezen.
Corona67 schreef:
13-01-2018 22:25
Alles gebeurt met een reden :there:

(Dat bedoelde je toch een beetje?)
Zég heb jij die sudo handjes van je wel gewassen, voordat je aan mij zit!? ( en ja... dat bedoelde ik.. een béétje..)
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 22:28
9.09% gewijzigd
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:19
Wat ik mezelf echt afvraag nu is hoe het komt dat ik me zo laten behandelen. Ik denk echt dat ik toch ergens een probleem heb, dat ik een gebrek aan zelfrespect heb. Het enige wat ik wil is me geliefd en gewaardeerd voelen.
Zoek een goede psycholoog bij jou in de buurt om hierover te praten.

Je kan beter jouw geld uitgeven aan een paar therapiesessies dan aan een klaploper.
Alle reacties Link kopieren
Ja je wordt gebruikt.

En ja, je laat het zelf toe. Je had het al kunnen weten dat hij met jou begon te rommelen terwijl hij nog een relatie had. Dat was trouwens ook dom om aan mee te doen.

Advies: Doe niet zo afhankelijk, maak het uit en ga ezels redden of word brandweervrouw. Of sluit je aan bij woestijntuinieren. Alles beter dan zo'n domme relatie.
paarsebloem wijzigde dit bericht op 13-01-2018 22:33
3.48% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven