Theater-ergernis

13-01-2018 22:06 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zucht kreun steun. Ik kom net uit een dansvoorstelling. Het was prachtig... Op de persoon naast mij met de telefoon, de kleindochter met oma die de hele voorstelling live op harde toon moesten bespreken ('WAS DIT HET? OH LAAT MAAR') en de hoestmachine (ok ok, die kan er niets aan doen...) 2 rijen daarachter na. Wel wat van gezegd uiteindelijk, maar mijn hemel, wat irritant. Net als laatkomers, chipseters, noem maar op. Ben ik de enige die zich zo kan ergeren daaraan? En wat zijn jullie ergste ervaringen?
Kinderen mee nemen naar een klassiek concert. Die willen helemaal niet uren stil zitten en gaan bewegen, gillen en weet ik veel wat. Als je kind thuis niet naar Mozart wil luisteren wil het dat ook echt niet in een zaal.
Mensen die tijdens de voorstelling heen en weer lopen
Een vrouw die achter me zat en haar schoenen uit deed tijdens de voorstelling. Haar pantykousen waren al even niet gewassen :sick:
nerdopviva schreef:
13-01-2018 22:15
Een vrouw die achter me zat en haar schoenen uit deed tijdens de voorstelling. Haar pantykousen waren al even niet gewassen :sick:
:'( da's wel heel goor...
Iemand die door haar partner meegenomen was naar Freek de Jonge, maar de grappen niet snapte en dat steeds luidkeels wilde mededelen "Wat bedoelt-ie nou?" "Ik snap er niets van!" Gelukkig was er een pauze en was ze daarna weg.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die hardop tijdens een theatervoorstelling meeleven. Zat eens zo'n man naast me:

Oooh nee!
Aaaaah, wat lief.....
Tssssss
Oh God dat niet!

Eh, doe dat thuis voor de tv naast je vrouw op de bank, maar niet tijdens een behoorlijk ingetogen toneelstuk
Mensen die luidruchtig hun neus ophalen.
Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
13-01-2018 22:24
Mensen die hardop tijdens een theatervoorstelling meeleven. Zat eens zo'n man naast me:

Oooh nee!
Aaaaah, wat lief.....
Tssssss
Oh God dat niet!

Eh, doe dat thuis voor de tv naast je vrouw op de bank, maar niet tijdens een behoorlijk ingetogen toneelstuk
Oja dat vind ik idd ook heel irritant!
Alle reacties Link kopieren
Geen theater maar bioscoop. Iemand die naast je komt zitten terwijl er nog lege rijen zijn en dan vervolgens ook nog eens steeds jouw kant op leunt en daardoor bijna tegen je aanzit. Aan de andere kant van hem zat niemand.
Hij kwam wel heeeeel dicht bij mijn grenzen. Griezel. Leek er even op dat hij kwam om een meid te versieren.
Zeggen jullie dan niets.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zachtjes naar de bar lopen om zich, langzaam, vol te laten lopen....dat moet kunnen, de rest ....niet....
Alle reacties Link kopieren
Haha oh heerlijk allemaal. Ik ben in ieder geval niet alleen :-D
Alle reacties Link kopieren
Mensen die naast je tijdens de voorstelling zitten te whatsappen/facebooken/weet ik veel watten. Zo’n verlicht beeldscherm van de telefoon leidt ontzettend af voor de buren.

Kan het nou écht niet even wachten tot in de pauze if na afloop?

En ja, ik heb er wel eens wat van gezegd op een vriendelijke manier, maar dan wordt er op gereageerd met ‘oh sórry hoor..’ en dan houden ze hun hand er een beetje voor. Of ‘dan moet je voor je kijken’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bloedhekel aan krakende verpakkingen. En dan proberen ze zo zachtjes mogelijk te doen waardoor die herrie nog langer duurt.
Snurkende mensen in een filmzaal.

Waarom kom je dan? Zonde van de centen vind ik dat altijd.
Iemand in de bios die de hele film haar smartphone in haar hand hield en foto’s nam van shots uit de film. Kansloos!
Roffa38 schreef:
13-01-2018 23:06
Iemand in de bios die de hele film haar smartphone in haar hand hield en foto’s nam van shots uit de film. Kansloos!
Zeg je daar niets van?
Buiten dat het storend is mag het wettelijk gezien ook niet.

Ik heb ooit eens een moeder met een gillend jankende baby gevraagd ze zaal te verlaten. Zij zat vooraan, ik achteraan, dus de elke zaal kreeg het mee. Wat ik dan niet begrijp is dat al die andere mensen er niets van zeggen.

Net als met die stinkende poten achter je, ik had er wat van gezegd.
Moiren’ schreef:
13-01-2018 22:48
Zeggen jullie dan niets.
Jawel. Maar dan wordt er gezegd: 'dat helpt niet, en ophalen vind ik fijner'.
Prima dat je dat fijner vindt. Maar doe dat dan lekker thuis ofzo.
@moiren ja zeker! Daarna deed ze het volgens mij nog een soort van stiekem. Hardleers type...
Alle reacties Link kopieren
Ik zat laatst in een vrij donkere zaal in de buurt van een dame met zo'n hippe Apple Watch waarvan het scherm dus aangaat als de drager een beweging maakt. Zoiets blijkt best wel fel op te lichten in de duisternis, jammer dat 'ie niet even wordt afgedaan of afgedekt tijdens de voorstelling. Het was net te ver weg om er iets van te zeggen zonder anderen weer te storen.
Roffa38 schreef:
13-01-2018 23:14
@moiren ja zeker! Daarna deed ze het volgens mij nog een soort van stiekem. Hardleers type...
Die meld je dan toch gewoon.
Mensen die na afloop van een toneelstuk een staande ovatie geven terwijl dat het niet verdiende.
Inderdaad, dat domme geapp naast je. Of voor je.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en stoelgetrap. Daar zeg ik uiteraard wel wat van, maar je snàpt toch zelf ook wel dat dat asociaal is??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven