Wat maakte jou blij vandaag?

13-01-2018 22:30 217 berichten
Of wie, kan ook natuurlijk... :)
Alle reacties Link kopieren
Ik meestal 1000, met veel kleur en dan valt het vanzelf in elkaar. Maar deze heeft zoveel zwart dat je het bijna niet ziet. Alleen bij heel goed daglicht. Het erge is dat ik met de kerst een hele leuke gepersonaliseerde puzzel heb gekregen, maar ik wil eerst deze afmaken..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
13-01-2018 23:40
Hoeveel stuks hebben jullie? Ik heb ze meestal van 1000. Soms 1500.
De mijne is zo'n kleurpuzzel van de Action. Weinig stukjes, maar alle lijntjes lijken op elkaar en er zit dus nog geen kleur op. Plus de afbeelding/het voorbeeld is 3x3 cm.
Alle reacties Link kopieren
Pakketbezorger met pakketje voor - uiteraard- dochter.
Opschrift:
Yes.
I
bought
shoes.
Again.

:-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Dat de dvd die ik had uitgeleend terugkwam met een reep chocola.
Vandaag werd ik erg blij van een enorm stuk champagnevlaai bij multivlaai
Labalade schreef:
13-01-2018 23:59
Vandaag werd ik erg blij van een enorm stuk champagnevlaai bij multivlaai
Wat moet ik me bij die smaak voorstellen?
Ana_Isabel2 schreef:
14-01-2018 00:06
Wat moet ik me bij die smaak voorstellen?
Eigenlijk gewoon slagroom vlaai maar dan met een flinke slok champi erin. Was bij de multivlaai. Verrassend lekker eigenlijk!
Vandaar ben ik heel blij met de enorme neut die ik mezelf net heb ingeschonken :proud:
Labalade schreef:
14-01-2018 00:09
Vandaar ben ik heel blij met de enorme neut die ik mezelf net heb ingeschonken :proud:
:cheers: dat het je maar mag smaken!
Dat ik na heel lang wakker liggen vannacht, toch nog in slaap ben gevallen.
dat de zon schijnt!
Alle reacties Link kopieren
dat ik zometeen mijn drie dochters ga halen voor een leuke ontspannen boswandeling 🤗
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelachen tot de tranen over mijn wangen liepen om een verhaal van mijn zus over ontploft stokbrood. Heerlijk. En het erge was, ik kende het verhaal al maar toch was het ineens zo grappig dat we met z’n allen dubbel lagen.
Drackie schreef:
14-01-2018 18:18
Ik heb gelachen tot de tranen over mijn wangen liepen om een verhaal van mijn zus over ontploft stokbrood. Heerlijk. En het erge was, ik kende het verhaal al maar toch was het ineens zo grappig dat we met z’n allen dubbel lagen.

Huh? Hoe dan? Te lang in de oven laten zitten?
Alle reacties Link kopieren
De oven per ongeluk op magnetronstand zetten. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Lange wandeling met mijn hondje
Drackie schreef:
14-01-2018 18:21
De oven per ongeluk op magnetronstand zetten. :proud:
:rofl:

Wat mij trouwens heel blij maakt, zijn de berichtjes die date en ik naar elkaar sturen. :heart: Ik weet niet wat me overkomt...
Drackie schreef:
14-01-2018 18:21
De oven per ongeluk op magnetronstand zetten. :proud:
:proud:
Kwebbeltje91 schreef:
14-01-2018 10:02
dat de zon schijnt!
Ja precies! En mijn verkoudheid zo goed als weg, dus kon ik weer een samen met mijn man een eindje fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Oh nog iets: bange poes kwam naar me toe toen ik mijn hand uitstak en haar riep, en liet het toe dat ik haar aaide ipv dat ze voor me wegrende. En dat zeker vijf keer. :heart: Ik heb het zelfs gefilmd omdat ik het zo bijzonder vond.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn auto voor niet veel geld moeiteloos door de apk is gekomen :-D
aviv_13 schreef:
14-01-2018 19:31
Ja precies! En mijn verkoudheid zo goed als weg, dus kon ik weer een samen met mijn man een eindje fietsen.
Wat fijn!
Hier begint de verkoudheid helaas. Alhoewel het nog niet echt een verkoudheid is eigenlijk. Hopelijk zet het snel door. Het weer wat ze voor deze week aangeven werkt ook niet echt mee.

Vandaag maakte een lief berichtje me weer blij.
Het moment dat mijn werkdag eindigde vandaag, daar werd ik bijzonder blij van!
Alle reacties Link kopieren
'S ochtends, net wakker, knuffelen met vier weken oude baby. Zo klein, ruikt zo heerlijk. Helemaal tegen me aangeplakt.

En vanavond een stevige knuffel en kus van mijn beste vriend.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
De hulp heeft vandaag o.a. mijn bed verschoond. Zo genieten vind ik dat! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven