Vriendin

13-01-2018 21:46 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2018 23:48
Reden: TO heeft een waarschuwing gehad voor het verwijderen van de openingspost gehad voor het verwijderen van de openingspost
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO heeft tegen haar vriendin gezegd : je bent toch geen hoer?
Daar was vriendin niet zo blij mee.

https://forum.fok.nl/topic/2420571

Ergens wordt er ook de opmerking gemaakt dat TO zelf 3x seksueel contact met vriendin heeft gehad maar dat ze niet verliefd is. Geen idee in hoeverre dat klopt want dat wordt alleen in een samenvatting van een ander vermeld.
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
13-01-2018 23:56
TO heeft tegen haar vriendin gezegd : je bent toch geen hoer?
Daar was vriendin niet zo blij mee.

https://forum.fok.nl/topic/2420571

Ergens wordt er ook de opmerking gemaakt dat TO zelf 3x seksueel contact met vriendin heeft gehad maar dat ze niet verliefd is. Geen idee in hoeverre dat klopt want dat wordt alleen in een samenvatting van een ander vermeld.
.
Hahah grappig dat je het verhaal op een ander content hebt gevonden. Ik vraag me af hoe je daar achter bent gekomen.
In ieder geval bedankt.
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Sowwww, die samenvatting :frusty:
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Haha gewoon dezelfde naam daar ook gebruiken.. Wel grappig om te lezen dat FOK-forummers dezelfde ideeën als wij aandragen. We kunnen wel nog wat van ze leren daar: clusterfuck.

Daar houdt TO het wel veel langer vol dan hier.. En de posts staan er nog gewoon.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Ghehehe......Net alles gelezen daar. Niet jaloers......m'n zolen! Denk dat to vriendin liever zelf had gehad.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
puntjeeee schreef:
14-01-2018 00:13
.
Hahah grappig dat je het verhaal op een ander content hebt gevonden. Ik vraag me af hoe je daar achter bent gekomen.
In ieder geval bedankt.
Ik zit op meerdere fora. En eerlijk gezegd zag ik het daar eerder dan hier. Daar werd juist op het topic hier gewezen.
bumbly schreef:
14-01-2018 00:19
Haha gewoon dezelfde naam daar ook gebruiken.. Wel grappig om te lezen dat FOK-forummers dezelfde ideeën als wij aandragen. We kunnen wel nog wat van ze leren daar: clusterfuck.

Daar houdt TO het wel veel langer vol dan hier.. En de posts staan er nog gewoon.
OP's kunnen daar niet verdwijnen. Die worden braaf teruggezet na het wissen. Kunnen ze hier nog wat van leren. :P
Losse reacties kunnen wel gewist worden.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
14-01-2018 00:22
Ghehehe......Net alles gelezen daar. Niet jaloers......m'n zolen! Denk dat to vriendin liever zelf had gehad.
.
Daar zat ik ook aan te denken. Lijkt wel alsof ze er alles aan doet om aandacht van vriendin te krijgen. Negatieve aandacht is immers ook aandacht.
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
14-01-2018 00:19
We kunnen wel nog wat van ze leren daar: clusterfuck.
.

Ik heb ook verder gelezen om te zien what the f dat betekent hahaha
everything happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven