Valentijnsdag ideeën?

14-01-2018 11:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,

Mijn vriendje verrast me altijd met lieve romantische kadootjes, maar ik heb geen ideeën meer...

Heeft iemand leuke ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Uh iets meer info zou fijn zijn. Wat is er al gebeurd voor lief romantisch cadeau. Wat is het budget? Hoe oud zijn jullie en hoe lang zijn jullie al samen?
Wat vinden jullie leuk om te doen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker samen uitgebreid koken of zijn lievelingseten maken, kaarsje erbij.. :heart: Prima toch?
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
14-01-2018 11:18
Uh iets meer info zou fijn zijn. Wat is er al gebeurd voor lief romantisch cadeau. Wat is het budget? Hoe oud zijn jullie en hoe lang zijn jullie al samen?
Wat vinden jullie leuk om te doen?
We zijn 20 jaar en 2 jaar samen :)

-Hij heeft bijv. een keer een hotel kamer helemaal versiert met ballonnen, rozenblaadjes en kaarsjes.
-Voor mijn verjaardag heeft hij een limousine geregeld die ons naar een restaurant bracht.

Deze grote kadootjes hoeven niet per se, het gaat ons meer om het gebaar dus iets kleins mag ook.

Wij vinden eigenlijk alles wel leuk om te doen zolang we maar samen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vriendschapsring?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nah zeg..waren de reacties in je vorige topic niet goed genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
14-01-2018 11:27
Vriendschapsring?
Hebben we al :)

We hebben al zoveel gedaan dat ik daarom geen idee meer heb haha
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
14-01-2018 11:29
Nah zeg..waren de reacties in je vorige topic niet goed genoeg?
Ik wilde toch iets anders gaan doen :)
tess1998 schreef:
14-01-2018 11:29
Ik wilde toch iets anders gaan doen :)
Kon je daar ook vermelden.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
14-01-2018 11:30
Kon je daar ook vermelden.
heb ik gedaan maar niemand reageerde verder haha ik mag toch advies vragen :)
Alle reacties Link kopieren
Samen naar een leuk feest.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ow jij bent van die speurtocht. Dat leek me een leuk idee eigenlijk. Waarom wil je dat nu toch niet doen?

Ik vraag me ook af dat als je na 2 jaar relatie al niet meer weet wat te doen dat jullie de lat ook wel erg hoog leggen voor jezelf zeker als je schrijft dat gewoon samen zijn eigenlijk al voldoende is.
Als jullie steeds iets bijzonders willen hoe ga je dat doen als je 25 jaar getrouwd bent?


En om eerlijk te zijn is het hier niet de bedoeling om 2 keer hetzelfde topic te openen. Een topic is pas vol bij 3000 berichten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wat is er mis met gewoon gezellig samen ergens uiteten, filmpje pakken? Maak er samen een gezellige dag van. je hoeft jezelf niet steeds te overtreffen qua originaliteit, zorg ervoor dat jullie die dag iets leuks doen samen. Het is maar valentijnsdag.
Alle reacties Link kopieren
Ah .. Ik begrijp dat het groot-groter-grootst moet zijn. Leuk man, valentijnsdag ! Als gezellig samenzijn na 2 jaar relatie al niet meer speciaal is..
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon stoppen met dat Valentijnsgedoe.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat vind hij leuk om te doen? Is hij fan van artiesten die binnenkort naar Nederland komen bijvoorbeeld?

Mijn vriend is woensdag jarig en daarvoor neem ik hem mee naar een concert van een van zijn favoriete bands. Zo iets vind ik altijd leuk. Ik heb ook wel eens iemand mee genomen naar de grote improvisatieshow, kinderen nam ik mee naar een trampoline park. Zo iets vind ik altijd leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven