Reistas lichtgewicht met wieltjes

14-01-2018 13:44 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een goede reistas die ik i.p.v. harde koffer kan gebruiken

Nu kwam ik deze tegen. Is dit wat ? https://www.proidee.nl/concept-store/pe ... GORIE=3067

Welke hebben jullie en bevalt hij ?
Waar heb je in vredesnaam 136 liter voor nodig? Is echt heel groot, een gemiddelde backpack is misschien de helft. Deze tas met inhoud zal alsnog iets van 20 kilo wegen, wil je zoveel meeslepen?
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
14-01-2018 14:02
Waar heb je in vredesnaam 136 liter voor nodig? Is echt heel groot, een gemiddelde backpack is misschien de helft. Deze tas met inhoud zal alsnog iets van 20 kilo wegen, wil je zoveel meeslepen?
Het is niet bedoelt als backpack vervanger ;). Maar i.p.v. mijn harde koffer. Ik ga in de zomer 4 weken naar Canada (rondreis met auto en tent). Dus er gaat ook eea mee aan camping spul. Koop ook wel eea daar maar neem ook eigen dingen mee.

Dus deze tas is i.p.v. mijn grote samsonite
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets gehad van Eastpak. Uiteindelijk vond ik het erg onhandig omdat je toch steeds het hele gewicht aan 1 hand hebt hangen. En vrij laag. Hoe rechter ik de tas deed, hoe eerder hij kantelde naar de verkeerde kant. Nu heb ik zoiets en ben er erg blij mee.

https://www.eastpak.com/nl-nl/sale-be/s ... 0+999.html

Afbeelding

En je krijgt 30 jaar garantie bij Eastpak.

Zie dat de link niet lekker werkt, de tas staat bij de sale. "Tranverz L Navy Ray".
tickel wijzigde dit bericht op 14-01-2018 14:14
7.20% gewijzigd
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Mooie tas!

Ik ben dol op de koffers van Eastpak handbage koffers zijn heel erg goed, en de koffers zijn zo ie zo licht, soms heeft zalando lounge hele mooie deals.
Maar koffer van jouw link ziet er ook mooi uit!
Past dat allemaal in je huurauto? Ik neem aan dat je met meer personen gaat?
Haha inderdaad iemand anders ook al Eastpak.

Ik kijk nu beter, maar ik zou geen koffer nemen zonder goed handvat, daarom zou toch jouw koffer afvallen voor mij, bedenk dat je er af en toe ook stukken mee moet lopen. Ga voor comfort.
Alle reacties Link kopieren
Deze heb ik ook, mijn eerste grote reistas was dat, en dat loopt best kut. Tegenwoordig zit er een trekstang aan.
https://www.bol.com/nl/p/eastpak-wareho ... 028992953/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
14-01-2018 14:13
Past dat allemaal in je huurauto? Ik neem aan dat je met meer personen gaat?

Ik ga met zoon en heb grote SUV :). Twee van die tassen passen er prima in .. ruimte zat in die auto.
Alle reacties Link kopieren
Dir easpack tassen zien er goed uit . Is dat frame niet onhandig ? Of valt dat mee ?
136L zijn echt heel veel spullen en dat wordt heel zwaar. De tas uit de OP is 2 kg en in die gewichtsklasse zijn meer mogelijkheden.

Ieder 2 tassen meenemen geen optie?
Alle reacties Link kopieren
jusa schreef:
14-01-2018 14:35
136L zijn echt heel veel spullen en dat wordt heel zwaar. De tas uit de OP is 2 kg en in die gewichtsklasse zijn meer mogelijkheden.

Ieder 2 tassen meenemen geen optie?
Die 136 is ook niet wat ik handig vond aan die tassen. 100 L is max denk ik.

Twee tassen kan uiteraard ook maar ik sleep liefst zo min mogelijk
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
14-01-2018 14:25
Dir easpack tassen zien er goed uit . Is dat frame niet onhandig ? Of valt dat mee ?
Welke tas bedoel je van de 2?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
14-01-2018 15:12
Welke tas bedoel je van de 2?
Die transverz. Die heeft frame toch ?
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
14-01-2018 15:26
Die transverz. Die heeft frame toch ?
Een harde achterkant vanwege de trekstang. Verder is het zacht.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Die lichtgewichttas heeft normaal toch 99 l en bij uitbreiding pas 136 l? Ik vind hem er niet zo groot uitzien. Wel onhandig dat hij geen trekstang heeft. Zo’n trekstang loopt toch een stuk lichter.
Alle reacties Link kopieren
veensteker schreef:
14-01-2018 15:49
Die lichtgewichttas heeft normaal toch 99 l en bij uitbreiding pas 136 l? Ik vind hem er niet zo groot uitzien. Wel onhandig dat hij geen trekstang heeft. Zo’n trekstang loopt toch een stuk lichter.
Ja. Standaard 99 en door iets open te ritsen 136. Er zitten wielen onderin.

Ik ga geen grote afstanden ermee afleggen zeggen maar
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-03-2019 22:54
Reden: spam
99.41% gewijzigd
Wat een enorme tas! Maar ik moet vooral lachen om de manier van adverteren: "nog geen 14 gram per liter volume" ;-D
Wij reizen al jaren met soortgelijke tassen in een maatje kleiner, en met trekstang. Dat laatste zou zeker weer een vereiste voor me zijn.
Die van ons komen van Decathlon maar zijn inmiddels uit de collectie. Vergelijkbaar met www.decathlon.nl/p/duiktas-reistas-met- ... W_TURKOOIS. Harde achterkant, de rest zacht.
Alle reacties Link kopieren
Kirikou schreef:
15-01-2018 10:10
Wat een enorme tas! Maar ik moet vooral lachen om de manier van adverteren: "nog geen 14 gram per liter volume" ;-D
Wij reizen al jaren met soortgelijke tassen in een maatje kleiner, en met trekstang. Dat laatste zou zeker weer een vereiste voor me zijn.
Die van ons komen van Decathlon maar zijn inmiddels uit de collectie. Vergelijkbaar met www.decathlon.nl/p/duiktas-reistas-met- ... W_TURKOOIS. Harde achterkant, de rest zacht.

Ging me meer om systeem dan om aantal liter. 90 is genoeg.

Ik heb eea op ook. Ga zaterdag even naar winkel om te bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven