Hoogstwaarschijnlijk zwanger

14-01-2018 13:20 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lezers,

Sinds een paar weken ben ik constant misselijk en ik heb het idee dat mijn buik aan het groeien is.

Ik voel constant dat mijn huid aan het uitrekken is en heb constant het gevoel dat mijn buik een soort van balon wordt.

Alles bij elkaar, laat mij vermoeden dat ik zwanger ben.. Echter heb ik een spiraal en een zwangerschapstest kwam negatief uit.

Ik en mijn vriend hebben nu zn 8 maanden een relatie, maar wij wonen nog niet samen. Hij is een stuk ouder (28) en ik 22.

Hij heeft het onderwerp samenwonen al een paar keer laten vallen, maar iedere keer zei ik dat wij daar nog niet klaar voor waren. Wij huren beide een kleine appartement dus samenwonen bij een van ons, gaat echt niet worden.

Ik heb al een paar keer tegen hem gezegd dat ik ineens best vaak misselijk ben en buikpijn heb. Laatst zaten we op de bank en ik zei dat ik hem iets moest vertellen (over totaal iets anders) en toen zei hij heel chill: " vertel maar... jij bent zwanger.."

Hij leek het echt niet erg te vinden als ik daarop "ja" zou antwoorden.

Wat mij is opgevallen is dat hij sindsdien bij het knuffelen iedere keer mijn buik streelt ( ook als ik slaap)....

Wat nou als ik er achterkom dat ik inderdaad zwanger ben? Ik weet mij op dit moment echt geen raad.

Wat zouden jullie mij adviseren?

P.S- ik heb morgen een afspraak bij de huisarts om het spiraal te controleren....

xx Deia
Kan dit niet gewoon op de Zwangerpijler?
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
14-01-2018 14:05
En ik had echt een buik alsof ik een luchtballon had ingeslikt maar ik zou niet weten hoe het voelt als je huid uitrekt. Scheuren wel helaas O_O

En hoe weet je nou dat je vriend je buik streelt als je slaapt? Dan slaap je toch? Of doe je alsof je slaapt als je met je vriend in bed ligt? :idee: Zo ja: waarom?? Ben erg benieuwd.
Ja! Het is inmiddels mijn hobbie geworden.. bij mijn vriend in bed liggen en doen alsof ik slaap... Heerlijk! Zou jij je ook even moeten proberen bij je partner... You will love it! 😉
Alle reacties Link kopieren
Je wilt hoogstwaarschijnlijk zwanger zijn bedoel je.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
14-01-2018 13:47
Die van Viva. Waar mensen ook heel vaak door de pil heen zwanger worden. Je weet tog..
En deze TO is zelfs zwanger geraakt door spiraal en negatieve test heen!
Viva-vrouwen kunnen alles!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Als ik een kinderwens zou hebben, dan lijkt mij het meest logisch om als eerst het spiraaltje te laten weghalen ;)

Aangezien dat niet het geval is, lijkt mij logisch dat er geen kinderwens in het spel is.

Ik ben tevreden met alle reacties ;) ( ook de reacties waar ik niets aan heb ) ;)

Thank you ladies!
xx
Ga naar de huisarts als je twijfelt.
Deia schreef:
14-01-2018 14:13
Ja! Het is inmiddels mijn hobbie geworden.. bij mijn vriend in bed liggen en doen alsof ik slaap... Heerlijk! Zou jij je ook even moeten proberen bij je partner... You will love it! 😉
Als je eenmaal een kind hebt heb je helemaal geen energie meer om te doen alsof je slaapt.
Deia schreef:
14-01-2018 14:51
Als ik een kinderwens zou hebben, dan lijkt mij het meest logisch om als eerst het spiraaltje te laten weghalen ;)

Aangezien dat niet het geval is, lijkt mij logisch dat er geen kinderwens in het spel is.

Ik ben tevreden met alle reacties ;) ( ook de reacties waar ik niets aan heb ) ;)

Thank you ladies!
xx
Of je leest even goed wat ik tikte ;) Ik schrijf nergens dat je een kinderwens hebt. Ik schrijf dat je overkomt alsof je het niet erg zou vinden ;) Want als dat niet zo zou zijn zou de gedachte niet eens in je opkomen ;)
lux. schreef:
14-01-2018 15:06
Als je eenmaal een kind hebt heb je helemaal geen energie meer om te doen alsof je slaapt.
Inderdaad, doen alsof je slaapt betekent dan gegarandeerd een diepe slaap al dan niet met ondergekwijlt kussen.
Sophiever schreef:
14-01-2018 15:58
Inderdaad, doen alsof je slaapt betekent dan gegarandeerd een diepe slaap al dan niet met ondergekwijlt kussen.
Ik doe juist of ik wakker ben tegenwoordig :whistle:
lux. schreef:
14-01-2018 17:42
Ik doe juist of ik wakker ben tegenwoordig :whistle:
:rofl:
Teach me master! :kneel:
Sophiever schreef:
15-01-2018 00:35
:rofl:
Teach me master! :kneel:
De kunst is om te leren slapen met je ogen open en jezelf aan te wennen om eens in de zoveel tijd ‘hmhm’ te zeggen.
Deia schreef:
14-01-2018 14:51
Als ik een kinderwens zou hebben, dan lijkt mij het meest logisch om als eerst het spiraaltje te laten weghalen ;)

Aangezien dat niet het geval is, lijkt mij logisch dat er geen kinderwens in het spel is.

Ik ben tevreden met alle reacties ;) ( ook de reacties waar ik niets aan heb ) ;)

Thank you ladies!
xx
Ik denk dat je het meest heb aan die reacties waarvan jij nu claimt niet aan te hebben.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven