Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Alle reacties Link kopieren
sam1968 schreef:
14-01-2018 16:02
Ach ja voor jou zijn andere dingen weer lastig he?
Klopt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben echt wel een beetje fan van Samantha.
Ik ben dan wel heel slim maar dat je daar altijd wat mee opschiet, echt niet. Daarvoor moet je vaak ook iets berekenends hebben. Hebben niet alle slimme mensen met een hoog iq.

Ik had alles gemist want ik lag ziek op bed naar Barbie te kijken.
Dat ze bij die ezeltjes staan in Spanje en dat Samantha ze zo zielig vindt en dat Lien er dus niet op mag. En dat Michael dan zo'n ezel ziet staan waar zo'n muntje in moet en dan mag ze daar op.
Dus zo heel dom vind ik haar niet.
Hart op de goede plek.
Waarom zou je niet over aambeien mogen praten? Wel goed juist. Geeft weer een opening voor mensen als ik, die aambeien vol schaamte stilletjes verborgen houden. (als ik ze zou hebben dan)
Dat ze wel eens fouten maakt en onredelijk is en soms verkeerde beslissingen neemt dat is alleen menselijk toch?

Nou Samanth als je dit leest veel sterkte en beterschap meid!!! :hug:
Donna1971 schreef:
14-01-2018 11:15
Naar boven halen...ze heeft dit etc zelf naar boven gehaald met anderen volop los gegaan onlangs.

En nu ligt ze in het ziekenhuis..echter gezegd is gezegd.
Ze ligt niet in het ziekenhuis vanwege de uitspraken van Ygg!
Jij klinkt als moeder Theresa die haar vleugel om Samantha legt, alles kan verklaren met de boodschap der liefde en alles toedekt met de boodschap der blinden.

Kom op....dat klopt toch niet?

Een leven in de schijnwerpers betekend een leven vol meningen. Of die nou kloppen of niet.
Als ik in de ochtend op het schoolplein sta en mijn kind naar school breng zal daar menig moeder een mening hebben over mijn jas, over mijn hoofd, over mijn loopje etc. En dan ben ik een van de vele moeders die zich op enkele vierkante meters begeven. Tel uit je winst wanneer je met je hoofd op menig beeldbuis verschijnt en de bekendheid actief opzoekt.
Donna1971 schreef:
14-01-2018 11:15
Naar boven halen...ze heeft dit etc zelf naar boven gehaald met anderen volop los gegaan onlangs.

En nu ligt ze in het ziekenhuis..echter gezegd is gezegd.
Ik ben twee weken na dato door een ander naar boven gehaald he? Ik heb het zelf niet gedaan. Ik was niet eens op dit topic.
Iedereen gaat/ging los op Barbie. Er zijn wel ergere dingen gezegd.
Lekker even het vuurtje oppoken joh. Gewoon, omdat het kan.

Ik vind Samantha nog steeds afschuwelijk ordinair en je pruim in een meubelzaak afvegen en je doekje op de toonbank leggen is gewoon schaamteloos. En in je twintiger jaren jezelf zo verbouwen duidt toch op zijn minst op een stoornis. Maar daarmee impliceer ik niet dat ik haar iets ergs toewens of dat het mijn schuld is dat ze in het ziekenhuis ligt. Ik vind het oprecht afschuwelijk en gun dit niemand. In de laatste plaats haar kindjes niet.
En daarom alleen al gun ik haar de wereld en meer. Maar voor haar bestwil gun ik haar ook goede begeleidin/therapie en een leven buiten de schijnwerpers toe. Ze is helemaal niet opgewassen tegen deze bekendheid. En dat vind ik helemaal niet zo gek. Ik zou van minder gestoord worden.
Maar al die mensen die met haar dwepen en haar zo'n lieverd en goede moeder en blablabla vinden: hoezo dan? Waar precies is ze dan zo goed bezig volgens jullie? Er zou vast veel in scene zijn gezet maar die meid moet echt nog volwassen worden eerst.

Nogmaals het is vreselijk wat er gebeurd is maar hou mij buiten deze discussie. Ik vond voordat ze in het ziekenhuis terecht kwam van alles van haar openlijke plastische chirurgie voornemen, net als duizenden andere Nederlanders. Hier heb ik het een en ander gepost, net als een flink aantal anderen, en ik word 2 weken na dato nog effetjes lekker omhoog gehaald door sommigen.
Het is wel weer typisch.

Ik probeer me hier telkens afzijdig te houden maar op de een of andere manier is dat toch lastig als je dan ineens gewoon weer gequoot wordt.

Laten we ons bij de feiten houden: Samantha ligt in het ziekenhuis en wat je ook van haar vindt: dat is gewoon hartstikke kut.
En ik wens haar oprecht veel wijsheid en (mentale)gezondheid toe.

Klaar.
Nouhou, klaar...


:rofl:
Cateautje schreef:
14-01-2018 17:50
Nouhou, klaar...


:rofl:
Er komt vást nog een staartje..
Zag net een artikel over haar vriend, Jordi? dat hij niet bij haar op bezoek mocht komen. Hij werd tegengehouden door haar familie. Dan is er toch wel meer aan de hand denk ik..
Jordi, iemand plaatje?
Troeteltje schreef:
14-01-2018 18:07
Jordi, iemand plaatje?
Hij lijkt erg op Michael vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Yggdrasil- schreef:
14-01-2018 17:47
Ik ben twee weken na dato door een ander naar boven gehaald he? Ik heb het zelf niet gedaan. Ik was niet eens op dit topic.
Iedereen gaat/ging los op Barbie. Er zijn wel ergere dingen gezegd.
Lekker even het vuurtje oppoken joh. Gewoon, omdat het kan.

Ik vind Samantha nog steeds afschuwelijk ordinair en je pruim in een meubelzaak afvegen en je doekje op de toonbank leggen is gewoon schaamteloos. En in je twintiger jaren jezelf zo verbouwen duidt toch op zijn minst op een stoornis. Maar daarmee impliceer ik niet dat ik haar iets ergs toewens of dat het mijn schuld is dat ze in het ziekenhuis ligt. Ik vind het oprecht afschuwelijk en gun dit niemand. In de laatste plaats haar kindjes niet.
En daarom alleen al gun ik haar de wereld en meer. Maar voor haar bestwil gun ik haar ook goede begeleidin/therapie en een leven buiten de schijnwerpers toe. Ze is helemaal niet opgewassen tegen deze bekendheid. En dat vind ik helemaal niet zo gek. Ik zou van minder gestoord worden.
Maar al die mensen die met haar dwepen en haar zo'n lieverd en goede moeder en blablabla vinden: hoezo dan? Waar precies is ze dan zo goed bezig volgens jullie? Er zou vast veel in scene zijn gezet maar die meid moet echt nog volwassen worden eerst.

Nogmaals het is vreselijk wat er gebeurd is maar hou mij buiten deze discussie. Ik vond voordat ze in het ziekenhuis terecht kwam van alles van haar openlijke plastische chirurgie voornemen, net als duizenden andere Nederlanders. Hier heb ik het een en ander gepost, net als een flink aantal anderen, en ik word 2 weken na dato nog effetjes lekker omhoog gehaald door sommigen.
Het is wel weer typisch.

Ik probeer me hier telkens afzijdig te houden maar op de een of andere manier is dat toch lastig als je dan ineens gewoon weer gequoot wordt.

Laten we ons bij de feiten houden: Samantha ligt in het ziekenhuis en wat je ook van haar vindt: dat is gewoon hartstikke kut.
En ik wens haar oprecht veel wijsheid en (mentale)gezondheid toe.

Klaar.
Trek het je niet aan joh. Normale mensen snappen echt wel dat jij haar geen nare dingen toewenst. Ik deelde jouw mening trouwens en vele andere mensen ook.
Nouschi schreef:
14-01-2018 18:08
Afbeelding
Wat ben jij ineens aan het plakken Nous! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Lekker ding hoor. :nut:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die foto had ik gevonden echter zie hem niet volledig.

Tweelingbroer Michael?
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
14-01-2018 18:10
Wat ben jij ineens aan het plakken Nous! :proud:
Ik mag graag een plaatje plakken hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ow, die tweede is fullhouse. Niet mijn type.
Nou ze lijken sprekend!
Nouschi schreef:
14-01-2018 18:10
Afbeelding

Lekker ding hoor. :nut:
:rofl:

Heel fout van mij, maar ik moet echt om je lachen..
Wat een engerd.
Nouschi schreef:
14-01-2018 18:11
Ik mag graag een plaatje plakken hoor!
Je hebt er een gave voor! ( gisteren was je hilarisch)
Blondie456 schreef:
14-01-2018 18:13
Wat een engerd.
Michael is leuker.
Ergens heeft ie wel iets van Michael weg.
Las ik nou ergens dat ze elkaar twee weken kenden, de kinderen er al in betrokken waren en al een paar dagen samen weg geweest ?
Dat is best knap in dat tijdsbestek.
Kwebbeltje91 schreef:
14-01-2018 18:15
Ergens heeft ie wel iets van Michael weg.
Van de zijkant, ja. En dan wel zoenend met Sam. Anders echt niet.
Simitçi schreef:
14-01-2018 18:16
Las ik nou ergens dat ze elkaar twee weken kenden, de kinderen er al in betrokken waren en al een paar dagen samen weg geweest ?
Dat is best knap in dat tijdsbestek.

Ja.
Ergens heb ik wel medelijden met hem. Ze kennen elkaar nog niet zo lang, er gebeurt iets met Samantha waardoor ze nu in zkh ligt, en hij mag er niet bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven