Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018

12-05-2017 11:23 1429 berichten
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo :cheer2:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Awina 29/33 Eerste 6 januari Meisje! :love: 16 december bevallen! :heart:
Wolkje85 32/32 Eerste 10 januari Jongen!
Jongen!
:love: .. december bevallen! :heart:
Nx3 33 Vierde 3 januari Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
GettingEven 30/40 Eerste 30 december Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
UkkePuckje2017 31/33 Tweede* 7 januari Meisje! :love: 29 december bevallen! :heart:
happyapple Tweede 2 januari nnb :love: .. december bevallen! :heart:
Mamarjan 31/34 Tweede 3 januari Meisje! :love: 31 december bevallen! :heart:
xkussie 25/28 Eerste 10 januari Meisje! :love: 8 januari bevallen! :heart:
Anais_ 31/31 - .. januari Meisje! :love: 17 januari bevallen! :heart:
Lotte_joy 31/39 Tweede 30 december Jongen! :heart: :duckie:
ASP 28/27 Eerste 30 december Jongen! :heart: :duckie:
Floor789 25/27 Eerste 31 december Jongen! :heart: :duckie:
Lissjay 32/32 Tweede 2 januari Meisje! :heart: :duckie:
Blauwe_Stoel 33/34 Eerste 3 januari Jongen! :heart: :duckie:
SuperPannenkoek 31/39 Tweede 11 januari Jongen! :heart: :duckie:
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_345221 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 10:05
94.67% gewijzigd
mamarjan schreef:
14-01-2018 17:13
Ik mocht op dag 10 al met dochter naar het cb. Vind het eigenlijk niet zo vriendelijk voor alle jonge gezinnen die dus (volgens de brief) tussen dag 8 en dag 12 met hun kind al de deur uit gestuurd worden. Werd bij jullie de gehoorstest thuis gedaan?
ik moet aanstaande donderdag voor het eerst naar het Cb toe, dan is ze precies 3 weken oud.
ik heb er ook geen brief over gekregen, toen het Cb thuis kwam vorige week, had ze al 2 afspraken staan, 1ste voor donderdag en 2de voor 8 feb en dan krijgt ze haar eerste in enting. die vind ik wel erg aan de vroege kant , 5 jaar terug was dat pas met 2 of 3 maand oud de eerste prikjes.

gehoortest en hielprik werd gewoon thuis gedaan , ivm met oud en nieuw bij mij 2 dagen later dan normaal.
Xkussie schreef:
14-01-2018 18:24
Hoi dames!

Allemaal gefeliciteerd met jullie baby’s, een ware babyboom in december zie ik! Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie :-)

Ik kwam even melden dat we afgelopen maandag op 08-01-2018 onze dochter hebben mogen verwelkomen! Wat bijzonder en een mega mooie ervaring.. Alles gaat goed met ons en ook mama is alweer aardig op de been!

Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid met jullie gezinnetjes :heart:
gefeliciteerd met jullie dochter , fijn dat alles zo goed gaat,
hier gaat alles ook goed, dochter is alweer 3 weken oud bijna, gaat echt snel.
ik wens jou ook al het geluk toe.
Nx3 schreef:
14-01-2018 23:17
ik moet aanstaande donderdag voor het eerst naar het Cb toe, dan is ze precies 3 weken oud.
ik heb er ook geen brief over gekregen, toen het Cb thuis kwam vorige week, had ze al 2 afspraken staan, 1ste voor donderdag en 2de voor 8 feb en dan krijgt ze haar eerste in enting. die vind ik wel erg aan de vroege kant , 5 jaar terug was dat pas met 2 of 3 maand oud de eerste prikjes.

gehoortest en hielprik werd gewoon thuis gedaan , ivm met oud en nieuw bij mij 2 dagen later dan normaal.
Die eerste prikjes zijn zo vroeg vanwege de kinkhoest die zeker als de kindjes zo klein zijn flinke gevolgen hebben mocht je kind kinkhoest krijgen. (Heerste tijdje geleden, ik geloof nog steeds).
vandaag is het Cb weer langs geweest om mijn meisje nogmaals te wegen , ze kwam maar niet aan vanaf de geboorte , ik moest toen bv blijven geven en bijvoeden. 6 dgn geleden woog ze 3410 gr. en vandaag 3690 gr. dus ze komt aan van mijn bv. ik had maar heel minimaal bijgevoed. dus ze os echt van de bv aangekomen. ik ben echt blij dat ik bv kan blijven geven. en nog blijer dat ze over haar geboorte gewicht nu is gegroeid.
Super Nx3! Bijzonder fijn gevoel als het zo goed gaat!
Hallo lieve meiden, wat fijn al die mooie geboorte berichten! Hier even een heel snel kort berichtje na een lange radio stilte. Ik lees nog steeds mee, heb alleen veel last van alle complicaties tijdens de bevalling (extreem bloedverlies, totaalruptuur, spoedoperatie...) ben amper online gweeest, en op de telefoon kan ik ook slecht reageren. Maar ben blij te lezen dat veel wondertjes er inmiddels zijn en alles goed gaat bij jullie!! Ik reageer binnenkort even op jullie berichtjes!
Oei wolkje, hopelijk heb je een vlot herstel, want jouw bevalling moet echt heel zwaar zijn geweest.
Je zoontje had bij de 20 wkn echo toch iets met een van de nieren... hoe gaat het daar mee?
.... of was dat blauwe stoel... sorry dat ik me vergis
mamarjan wijzigde dit bericht op 22-01-2018 09:00
12.53% gewijzigd
wolkje85 schreef:
20-01-2018 20:48
Hallo lieve meiden, wat fijn al die mooie geboorte berichten! Hier even een heel snel kort berichtje na een lange radio stilte. Ik lees nog steeds mee, heb alleen veel last van alle complicaties tijdens de bevalling (extreem bloedverlies, totaalruptuur, spoedoperatie...) ben amper online gweeest, en op de telefoon kan ik ook slecht reageren. Maar ben blij te lezen dat veel wondertjes er inmiddels zijn en alles goed gaat bij jullie!! Ik reageer binnenkort even op jullie berichtjes!
oh jeetje wat heftig zeg , hopelijk herstel je er snel van.
veel sterkte met het herstellen.
@anais_ is er inmiddels al een baby bij jullie ?
..
anoniem_345221 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 10:11
95.96% gewijzigd
Anais_ schreef:
22-01-2018 13:53
Onze dochter is na een vlotte thuisbevalling 17 januari geboren. Alles gaat goed. Ze groeit hard.
aahh gefeliciteerd, fijn dat alles goed gaat met jullie.
geniet lekker van elkaar.
Gefeliciteerd anais
heyy meiden

hoe gaat het met jullie?
hier gaat alles met de baby heel goed, zit al anderhalve week thuis met zieke kinderen, zijn echt goed ziek helaas, de baby probeer ik zoveel mogelijk overal vandaan te houden maar dat is lastig, ze heeft dus ook al haar eerste ab kuur binnen.
verder gaat het wel goed hier , kleine meid doet het super goed , is overdag veel meer wakker nu , en lacht wat af. ze is nog steeds heel vrolijk en rustig, huilt nooit alleen voor eten. in bad doen vind ze heerlijk en aankleden geniet ze ook van. kan haar wakkere in bed leggen en ze valt zelf in slaap😍
Klinkt goed Nx3.
Hier gaat het ook gelukkig goed.
Maar onze dame vindt aankleden echt niets. Je kan haar rustig bloot neerleggen, maar kleertjes... nee.
Luier uit is fijn, droge luier aan is mopperen.
En wakker in slaap laten vallen is toevallig 2x gebeurd afgelopen week, ze valt wel drinkend in slaap... gelukkig kan ik haar (nog wel) in haar bed neer leggen in de nacht. Overdag wordt ze wel snel wakker.
In de draagdoek ik ze uren slapende.
In de nacht slaap ze van 21-4 en van 4-8. Haar rimte overdag is me een raadsel.
mamarjan schreef:
10-02-2018 21:22
Klinkt goed Nx3.
Hier gaat het ook gelukkig goed.
Maar onze dame vindt aankleden echt niets. Je kan haar rustig bloot neerleggen, maar kleertjes... nee.
Luier uit is fijn, droge luier aan is mopperen.
En wakker in slaap laten vallen is toevallig 2x gebeurd afgelopen week, ze valt wel drinkend in slaap... gelukkig kan ik haar (nog wel) in haar bed neer leggen in de nacht. Overdag wordt ze wel snel wakker.
In de draagdoek ik ze uren slapende.
In de nacht slaap ze van 21-4 en van 4-8. Haar rimte overdag is me een raadsel.
nou hier is inmiddels wel het 1 en ander veramderd haha, ze is nog steeds heel vrolijk en rustig en huilt amper, maar ze heeft totaal geen ritme meer , ze komt in de ochtend heel vaak, dan meestal van 12 tot 4 slaapt ze nog, vanaf dan tot een uur of 9 komt ze weer heel vaak en is ze ook veel wakker. dan slaapt ze meestal tot een uur of 1 snachts en dan slaapt ze verder na de voeding tot een uur of 5 en dan vanaf 7 uur weer heel vaak.
laatst was ze 3 dagen heel de nacht wakker ik denk een sprongetje ofzo.
gelukkig huilt ze verder niet dat scheelt wel.

we lopen nu ook bij een kinderarts met haar, voor haar benauwdheid. haar kraakbeen in haar luchtpijp is nog niet sterk genoeg. daardoor kan ze niet goed adem halen. soms best eng , hopelijk word het niet erger anders moet ze er aan geopereerd worden.
hey hey

hoe gaat het met jullie en de kleintjes?
mijn meisje is alweer 2 maanden oud, gaat echt snel. we genieten nog steeds volop en ze is nog steeds echt makkelijk gelukkig.
hoop dat hij jullie ook alles goed gaat.
Hoe is het bij jullie?
Ik heb (inmiddels) gister onverwachts positief getest. :woa:
En nu kan ik niet slapen
Hallo Mammamarjan,

Allereerst gefeliciteerd!! Tenminste, ben je er blij mee?

Hier is het goed, ik heb vorig jaar niet actief meegeschreven, maar onze zoon en oudere dochter doen het super! Ik ben hopelijk morgen 9 weken zwanger van onze 3e. Het is spannend, daarom hopelijk, want ik zou 11 weken moeten zijn maar de eerste echo was geen hartje te zien. Door naar het ziekenhuis voor afbreking, maar daar zagen ze tóch iets, dus een week later terug, en toen was er wel iets te zien mét hartje! maar dan zou ik positief getest moeten hebben ten tijde van de eisprong, dus eigenlijk klopt het niet. De gyn zei dat het 50-50 is, of het gaat goed, en dan snapt zij ook niet hoe dit kan, of er is een groeiachterstand en dan gaat het alsnog fout. Dit is inmiddels 2 weken geleden, zaterdag heb ik weer een echo, dan weten we meer.
Wat spannend Lotte. Ik hoop voor jullie op een wonder wat niemand goed kan uitleggen.

Ik geloof dat we wel van verbazing zijn bijgekomen en kunnen er blij mee zijn.

Succes zaterdag
Lotte joy, ik hoop zo op goed nieuws
Lief dat je eraan denkt Mamarjan! Gister goed nieuws gehad, baby'tje was precies goed gegroeid. Nog 1 echo in het ziekenhuis te gaan 4 maart, als dat ook goed is dan mogen we naar de verloskundige, en gaan ze ervan uit dat alles prima is.
Wat geweldig!
Hoeveel weken groot is jullie kindje nu?
Kom je meeschrijven bij tweede deel oktober? Zou graag je zwangerschap volgen :)
Was zaterdag 9.1 weken dus wordt dan een septemberbaby (+- 27 Sept.)

Misschien moeten we een zwanger vd 3e topic maken😆
Hei dames!

Ik lees dit toevallig en wil jullie even feliciteren! Hopelijk blijft bij jou alles goed gaan lotte_joy! Ik ga voor jullie duimen! Wel héél erg fijn dat de echo’s tot dusver positief nieuws geven!

Hier gaat alles goed met onze kleine dame! Alweer ruim een jaar oud, een heel wijsneusje dat enorm snel is met alles (en het mag van mij wel wat langzamer haha, maar fijn dat ze zich goed ontwikkelt) en geen moment van de dag stil zit. Al met al vind ik het moederschap - ondanks ook heftige periodes het afgelopen jaar - echt een feestje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven