Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!

24-10-2017 14:47 783 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! :sun:

.
. ]
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend/
Geboren
Afspraken Geslacht :heart: / :duckie: Bijzonderheden
M10e
(27)
eerste29 juniVerrassing :heart:
003liesje
(27/31)
tweede30 juni Jongen :heart:
Kellster
(26)
Tweede 1 juli Jongen :heart: / :duckie:
Nikkie1984
(?)
tweede2 juli Jongen :heart: / :duckie: mk jul '17
Fl4urtje29
(?)
eerste2 juliVerrassing :heart: NIPT was goed!
suusjee
(27/28)
eerste3 juli ? :heart:
Morgenstond
(28/29)
tweede 3 juli 13-mrt: controle Jongen :heart: / :duckie:
Mayajama
(29/33)
eerste6 juli Jongen :heart: / :duckie:
winterbaby
(23/26)
tweede7 juli Meisje :heart: / :duckie:
snowgirl1
(32/30)
tweede & derde7 juli/
21 februari
Jongens :heart: :heart:Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens :hug:
LaTimo
(33/35)
tweede 8 juli 20 weken echo datum nog niet bekend Meisje :heart: zwanger via IUI na 1 jaar mmm
engeltje86
(31)
derde8 juli Meisje :heart: / :duckie:
Energy08
(30/38)
tweede4 juli Meisje :heart: / :duckie:
Konijntje999
(29/34)
eerste9 juli 25-feb: 20 weken echoJongen :heart: / :duckie: vmk aug '17
Ineedyourlove
(29/37)
tweede11 juli Jongen :heart:
Blue_Yoshi
(32)
tweede11 juli ? :heart:
_butter_fly
(30)
tweede11 juli28-feb: 20-wkn echo? :heart: NIPT was goed!
Mieremuis eerste16 juli/
10 februari
Jongen :heart: Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 :hug:
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

:redrose: -- :hug: grapjasje, :hug: flipje2, :hug: konijnhangoor -- :redrose:

ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!

J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, we hebbem de geslachtsecho staan voor donderdag, kan bijna niet wachten haha. Zo benieuwd of ik straks enkel jongetjes heb of dat er misschien 2 meisjes bijkomen. Maakt me verder nie uit wat het wordt, maar ook met kopem van spulletjes is het handig. Kunnen ze de kleertjes van mijn zoontje nog aan of moeten we aan gaan shoppen voor meisjes kleding
Zou allebei leuk zijn Snowgirl, ik vind het zo leuk dat je een eeneiige tweeling krijgt! Die hebben onderling toch een sterkere band dan tweeeiig geloof ik :)

Hier gisteren einde middag gevraagd of ik het hartje even mocht komen luisteren - tot mijn verrassing kreeg ik een echo omdat er iemand in opleiding was. Heel leuk om hem even te zien weer en hartje klopte netjes 145 slagen per minuut dus heel fijn! Mijn eigen hartslag is trouwens ook flink omhoog gegaan naar begin 80 - was eerst altijd eind 60 / onderin de 70. Merk ook wel dat ik sneller buiten adem ben.

Maar ik begin me wel weer echt een stuk beter te voelen, deze week weer gesport voor het eerst en mijn werk hou ik ook beter vol. Wel een nadeel dat het gelijk zo druk is, zit sommige dagen tot 10u in de avond en mag dit weekend ook de hele zondag.. gisteren had ik mezelf een vrije avond gegund, lag helemaal afgepeigerd in bed ;)

Wat voor een sport doen jullie nog? Ik doe een soort bootcamp / fitness in de buitenlucht omdat ik al een kantoorbaan heb en het fijn vind om buiten te komen :)
Wij hebben een goeie echo gehad en krijgen weer een zoontje :heart: :flirting:
Helemaal verliefd!
Oké schat
mayaJama wat fijn dat je je weer beter gaat voelen, en natuurlijk goed om dan het sporten weer op te pakken. Ik doe nog steeds vechtsport en combi met kracht training. Niet te zwaar.. :blauwoog:

Succes met de echo snowgirl lijkt me nog steeds heel speciaal 2 kindjes op je echo te zien.
Wat leuk ineedyourlove een jongen!! Gefeliciteerd🙂
MayaJama, fijn dat je je wat beter voelt! Ik probeer sporten ook weer rustig op te pakken, krachttraining in de sportschool en cardio, maar ik merk dat ik wat zwakker ben door de afgelopen maanden dan dat ik had gehoopt, dus zal me de komende maanden richten op opbouw!

Gefeliciteerd trouwens iedereen die de geslachtsbepaling heeft gehad! Lijkt me super leuk om te weten wat het wordt, maakt het toch "echter" of zoiets? Snowgirl, voor jou ook echt spannend!

Hier afgelopen week weer naar het hartje geluisterd :flirting: Verder gaan we zometeen een beetje shoppen (vooral voor mij, heb nu nog maar 1 broek die dicht kan :P ) en heb ik een super drukke week voor de boeg, dus het gaat hier allemaal over doseren van energie :zzz:

Fijne zondag allemaal!
Snowgirl, leuk dat jullie een echo hebben gepland nu!

Ineedyourlove, leuk dat jullie nog een jongetje krijgen.

MayaJama, wat fijn dat je gewoon even kon komen luisteren. Ik doe heel hard mijn best proberen 'gewoon' vertrouwen te hebben dat alles goed zit. Het steunt me wel dat ik weet dat veel vrouwen nog redelijk onzeker blijven.

Qua sport wil ik wel weer Mom in Balance gaan doen. Dat heb ik in mijn eerste zwangerschap ook gedaan en beviel me wel. Daarvoor liep ik hard, maar op een gegeven moment moest ik ook tijdens het hardlopen de hele tijd plassen omdat m'n baarmoeder dan zo op m'n blaas drukt, en dat vond ik niet echt prettig ;-)

Wij hebben vanavond de geslachtsbepaling. Ik ben zoooo benieuwd en hoop enorm dat onze kleine er wel even goed voor gaat liggen ;-)
Spannend morgenstond laat je het ons weten!? :cheer:
Jaaa, natuurlijk! Ik laat het iedereen weten :hihi:
Spannend morgenstond!
Even snel: we krijgen een jongen :flirting:
Aah wat leuk morgenstond!
Super leuk Morgenstond! Moest je even schakelen omdat je zo’n sterk voorgevoel had of was je meteen aan het idee gewend? Een echte jongensgroep wordt het zo😉
wat leuk morgenstond! Ik ben benieuwd of er nog wat meisjes bij komen :-D
Ah leuk Morgenstond! :heart:

Veel jongens hier :hihi: oh ik kan echt niet wachten tot wij het weten! Nog ruim ewn week wachten. Hoop, na 2 jongens, toch stiekem een meisje dit keer ;-D
Dubbel
Aah, nee, ik hoefde echt maar heel even te schakelen. Ben toch wel verliefd op dat kleine mensje :heart: En ook fantastisch toch, twee jongens! Ja toch engeltje? ;-)
Alleen qua naam wat lastiger, maar dat komt wel goed :)
Misschien dat ik straks het aantal meisjes kan opkrikken. Mijn man denkt namelijk dat het meisjes worden. 😉
Ikzelf heb geen idee en wacht de echo donderdag maar gewoon af.
Morgenstond wat leuk!! 😍

Wij krijgen komende week maandag avond te weten wat het word! Zoooooo spannend voor iedereen.
Haha Morgenstond, jazker! Bereid je voor op veel wilde stoeipartijen ;-D maar vind heerlijk om mm mannen samen te zien. 'Lucky me' denk ik dan altijd :flirting:
Morgenstond wat leuk!!! 💙💙 Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je heel even moest schakelen maar gelukkig was het maar een paar minuutjes! En over onzeker blijven - dat herken ik en ik probeer mezelf continu gerust te stellen maar valt niet altijd mee.

Verder even een kort bericht - het gaat hier niet geweldig. Ik heb ineens een drukke tijd op mijn werk en heb zondag ruim 12u gewerkt en gisteren zelfs 16 :( Vooral gisteren heeft me geen goed gedaan - ik zou ook nog eens naar een voedingsconsultavond bij de verloskundige maar heb dat moeten afzeggen. En heb ook moeite met eten (vooral van groente) als ik stress heb dus daar voel ik me dan weer naar over. Kan mezelf echt gek maken soms, maar goed. Dus ik BAAL - vanavond ook nog weer een etentje van werk maar misschien dat ik dat wel afzeg.
Wat lief al jullie reacties! Ja, ik vind het ontzettend leuk. Was wel een grote verrassing :hihi:

LaTimo, snowgirl en engeltje, voor jullie nog even wachten dus. Ben benieuwd wie de meisjes gaan hebben/krijgen in dit topic :)

MayaJama, ik heb ook moeite met groente eten, maar ik laat het maar voor wat het is. We kunnen alleen maar ons best doen, en met tegenzin of kokhalzend die groenten naar binnen werken gaat ook niet. Je zou misschien nog smoothies kunnen drinken om het toch binnen te krijgen?
Wel vind ik echt dat je goed voor jezelf en de baby moet zorgen! Die lange werkdagen zijn bizar. Kan je geen verklaring krijgen dat dat gewoon niet gaat? :|
Onze wereld staat even op zijn kop.
Sinds dit weekend voel ik me een stuk beter, heel fijn! Minder moe, wel nog misselijk.
Maar gisteren stond de klinisch geneticus van het academisch ziekenhuis op m'n voicemail, tweemaal. Ze bleek geen goed bericht te hebben, namelijk bij de nipt is een trisomie gevonden die een niet levensvatbaar kindje geeft. Ik moet vervolgonderzoek, vanmiddag horen we hoe en wat. Maar ik neem aan een vruchtwaterpunctie, daar zullen we nog even op moeten wachten want kan nog niet in week 14 dacht ik. Als blijkt dat de baby deze trisomie heeft is het einde verhaal. Als blijkt dat het niet in de baby maar alleen in de placenta zit weet ik het niet, dat kan volgens mij ook placenta insufficiëntie geven maar ik weet niet wat de kans daarop is. Hopelijk horen we vanmiddag meer.
Verloskundige, gastouderbureau, kinderopvang en kraamzorg regelen heb ik allemaal 'on hold' gezet, ik doe niks meer tot ik weet dat alles goed is. Ben erg verdrietig, om je heen zie je dat het bij de meesten gewoon simpel en goed gaat en dan heb je zelf deze situatie... Echt een nachtmerrie. Net het nieuws openbaar gemaakt aan iedereen, kaartjes en felicitaties gehad... En dan nu die onzekerheid minstens de komende weken nog en als de baby wel goed is denk ik ook de rest van de zwangerschaps, zal neem ik aan veel groei echo's krijgen dan... Echt k#t.

Iedereen die het geslacht weet en wegzwijmelt bij de goede echo's natuurlijk gefeliciteerd. Heerlijk voor jullie. Een gezonde zwangerschap is een zegen, dat blijkt maar weer :heart:
Lieve Mieremuis, ook hier wil ik je heeeel veel sterkte wensen in deze nare en onzekere tijd. Dit is zo oneerlijk en gewoon niet de bedoeling.
Een dikke knuffel en veel liefde en steun gewenst vanuit je omgeving :hug: :hug:
En misschien stomme vraag Mieremuis, maar zal ik het in de tabel zetten of heb je dat liever juist niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven