Wat maakte jou sjaggie vandaag?

13-01-2018 23:18 82 berichten
Of wie, kan ook natuurlijk... :furious:
Alle reacties Link kopieren
Ik word RETE chagrijnig van mijn klote bekken en rug die nu zo verkrampt zijn en vast zitten dat ik niet meer kan lopen. Ik kan wel wat strompelen maar ik krijg mijn benen niet ver genoeg omhoog om een stap te kunnen maken, en dat alleen maar omdat ik mijn verjaardag heb gevierd en een half uurtje (!) in de keuken heb gestaan om voor mijn gasten te koken en iets te veel gestaan/gelopen heb om met de gasten te kunnen kletsen. >:-(
Aaah, ik dacht aan heel iets anders wat betreft een stroming. Dat je bijvoorbeeld in een speciale FB groep zat met allemaal mensen die van een bepaalde style hielden.
Sorry QueenA, ik mag je geen medicijnen aanbevelen, maar ze beginnen met een M ;)
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
14-01-2018 00:24
https://www.youtube.com/watch?v=c9XOAnJH-wA
Sorry, doet me aan dit filmpje denken.. :P

Hopelijk niks ernstig bij jou!
:rofl: nou toevallig kan me dit ook gaan gebeuren mits ie ooit een beetje aansluit zodat ik geen paardenbek meer heb en alle ontstekingen weg zijn en de boel dicht gaat :flag:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Ik word saggo van het dorpje Oberau....., zijn er 2 van ben ik achter gekomen. In beide kun je skiën. Liggen 140 km uit elkaar. Laat mijn hotel nu in Oostenrijk staan en mijn eindhalte Oberau in Duitsland zijn .... (6)

Gelukkig nog een trein naar Innsbruck kunnen pakken. Lig nu in een hotel mijn snoepvoorraad er doorheen te jassen uit frustratie.... stupid me @(

Maar heb wel mijn zoon en dochter laten lachen ...... Die vonden deze actie van mij errug grappig. Mijn portemonnee denk er anders over :cry: pffff kan ook niet slapen ........
Lo-Mo schreef:
14-01-2018 01:10
Ik word saggo van het dorpje Oberau....., zijn er 2 van ben ik achter gekomen. In beide kun je skiën. Liggen 140 km uit elkaar. Laat mijn hotel nu in Oostenrijk staan en mijn eindhalte Oberau in Duitsland zijn .... (6)

Gelukkig nog een trein naar Innsbruck kunnen pakken. Lig nu in een hotel mijn snoepvoorraad er doorheen te jassen uit frustratie.... stupid me @(

Maar heb wel mijn zoon en dochter laten lachen ...... Die vonden deze actie van mij errug grappig. Mijn portemonnee denk er anders over :cry: pffff kan ook niet slapen ........
Oww wat sneu voor je :hug: . Gelukkig heb je een grote zak snoep bij je! :proud: ga je op ski vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Ja ben een weekje ertussenuit om te skiën. Morgen nog 1 trein en 1 bus en dan op de lange latten. Wat een dag ......
Dat ik vanochtend naar een tentoonstelling was waar ik 3 maanden naar heb uitgekeken en die heel erg tegenviel! Was met 20 minuten klaar. En toen kwam ik ook nog eens een man tegen die het nodig vond om een hoekje van het museum te gaan staan plassen terwijl de wc’s maar 5 meter verderop waren.

Toen ben ik maar gaan shoppen en dat heeft weer voor een goede mood gezorgd!
Alle reacties Link kopieren
De griep die hier in huis heerst. kinderen zijn ziek en ben zelf ook doodziek. Daar word ik echt sjaggie van! @(
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Lig nu al 1,5 uur klaarwakker te zijn, terwijl ik heel erg moe ben en wil slapen!

:sheep:

:furious:
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
14-01-2018 03:33
Lig nu al 1,5 uur klaarwakker te zijn, terwijl ik heel erg moe ben en wil slapen!

:sheep:

:furious:
Ik ook!

Toen toch maar bed uitgegaan om te kijken of er op het viva forum nog wat te beleven valt..
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn allermakkelijkste schoenen na vijf jaar zó zeer zijn gaan doen dat ik ze niet meer aankan. Ook mijn identieke paar reserveschoenen die nog nieuw zijn doen zeer. Het waren de schoenen die ik thuis droeg dus ik loop nu maar op mijn sokken en in de tuin draag ik crocs maar niets voelt ontspannen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dat ik om kwart over 6, half 7 en 7 uur door mijn zoontje ben wakker gemaakt. En dat ik nu dus op de bank zit, domme filmpjes kijken met hem. Ik weet dat het erbij hoort, maar ik zou gewoon wel eens één keertje willen uitslapen.
Kuttopic mag wel dicht.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 00:22
Reden: slotje
77.53% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
14-01-2018 07:37
Dat ik om kwart over 6, half 7 en 7 uur door mijn zoontje ben wakker gemaakt. En dat ik nu dus op de bank zit, domme filmpjes kijken met hem. Ik weet dat het erbij hoort, maar ik zou gewoon wel eens één keertje willen uitslapen.
Dat komt echt. Mijn jongste is nu 5 en gaat samen met zijn zus naar beneden. Kon afgelopen weekend voor het eerst tot half 10 in mijn nest liggen. Zij waren half negen wakker.

Waar ik chagrijnig van werd vannacht, mijn dochter van 13 kon niet slapen en de rest van het gezin moest daar ook last van hebben.. Toen werd zoon wakker om half twee dat hij dorst had en s’ochtends rond half 6 had mijn man de hik in zijn slaap...Daar begint mijn dag best chagrijnig van.
Van het weer. En dat je dan met een zware boodschappentas achter op de fiets, tegen de wind en regen in moet fietsen.
Ja, hier ook het weer. Gedsiederrie!
Mijn dag was goed, totdat ik thuis kwam en er een brief van het ziekenhuis op de deurmat lag.
Ik loop al een tijdje met klachten en was (eindelijk) doorverwezen naar reumatoloog. Staat er in de brief dat mijn klachten niet urgent genoeg zijn en ik daarom op de wachtlijst terecht ben gekomen. De wachtlijst is meer dan 12 maanden! Holy moly.. Nu zijn er meer ziekenhuizen in de omgeving dus morgen even rond bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je zorgverzekeraar bellen voor wachtlijstbemiddeling Kwebbeltje!

Ik word er chagrijnig van dat ik al vier weken een logé heb. Vanavond met man over hebben, want ik wil heeel graag dat ze nu toch eindelijk weer eens weggaat.
Drackie schreef:
16-01-2018 19:14
Ik zou je zorgverzekeraar bellen voor wachtlijstbemiddeling Kwebbeltje!

Ik word er chagrijnig van dat ik al vier weken een logé heb. Vanavond met man over hebben, want ik wil heeel graag dat ze nu toch eindelijk weer eens weggaat.
Ja ik ga morgen bellen.

Al 4 weken? Jeetje. Ik zou daar ook niet bepaald blij van worden. Groot gelijk dat je het met je man gaat overleggen. Is het een kennis van je man?
De file op de a16 vanmorgen. Ik zat half 8 in de auto, 10 uur kwam ik op kantoor. Van deur tot deur is het 17km @(
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
16-01-2018 20:06
Ja ik ga morgen bellen.

Al 4 weken? Jeetje. Ik zou daar ook niet bepaald blij van worden. Groot gelijk dat je het met je man gaat overleggen. Is het een kennis van je man?
Het is mijn schoonzusje. Zus van man dus. Man vindt het jammer, maar begrijpt het wel gelukkig.
Drackie schreef:
16-01-2018 20:11
Het is mijn schoonzusje. Zus van man dus. Man vindt het jammer, maar begrijpt het wel gelukkig.
Fijn dat jullie op 1 lijn zitten!
Alle reacties Link kopieren
Door mijn baas. Ik dacht vanmorgen een administratieochtend te hebben om een berg achterstallig onderhoud weg te werken, appt hij me om 8h om me een extra klus in de schoenen te schuiven. Een klus die hij ook prima kan doen, beter zelfs, maar ja, niemand heeft er zin in en aangezien hij mijn baas is kan hij het aan mij delegeren grrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven