Wat maakte jou sjaggie vandaag?

13-01-2018 23:18 82 berichten
Of wie, kan ook natuurlijk... :furious:
Alle reacties Link kopieren
framboos1990 schreef:
14-01-2018 01:28

... een man tegen die het nodig vond om een hoekje van het museum te gaan staan plassen terwijl ....
WTF?? @( :nut:
Alle reacties Link kopieren
Dat de mensen van de droger uitgerekend kwamen toen ik mn dochter moest ophalen bij haar gastouder.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
13-01-2018 23:42
Van die verkopers die je vanalles aan willen smeren als je op je dooie gemak loopt te winkelen. Tegenwoordig zeg ik gewoon dat ik al lid ben. :mrgreen:
ik gebruik de tactiek van Cesar Milan. Niet aankijken, negeren en stug doorlopen
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
15-01-2018 17:21
Dat komt echt. Mijn jongste is nu 5 en gaat samen met zijn zus naar beneden. Kon afgelopen weekend voor het eerst tot half 10 in mijn nest liggen. Zij waren half negen wakker.

Waar ik chagrijnig van werd vannacht, mijn dochter van 13 kon niet slapen en de rest van het gezin moest daar ook last van hebben.. Toen werd zoon wakker om half twee dat hij dorst had en s’ochtends rond half 6 had mijn man de hik in zijn slaap...Daar begint mijn dag best chagrijnig van.
Toen die van mij in de pubertijd kwamen sliepen zij rustig 16 uur per dag. Kwamen (en jongste nu nog steeds) er in het weekend om een uurtje of twee/drie/vier in de middag uit... Dat is echt iets om naar uit te kijken :biggrin:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
ook shaggie vandaag. Al een pittige werkdag achter de rug en op weg naar huis in de verkeerde bus gestapt. Nieuwe dienstregeling, bussen hebben andere nummers én andere routes...
Getverdegetver, enige oplossing was een stuk lopen naar de halte waar wel de goede bus stopte
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Dat h&m topic . Pfff uit mijn lijstje.
pokkewijf schreef:
16-01-2018 20:20
ik gebruik de tactiek van Cesar Milan. Niet aankijken, negeren en stug doorlopen
Dat probeer ik ook, maar toch moeten ze me altijd hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven