Duurste handtas

18-01-2018 21:59 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hoeveel kostte de duurste handtas die je ooit hebt gekocht?
Van welk merk?
Hoe lang heb je er mee gedaan?
Vond je het achteraf het geld waard?

Ik heb nog nooit meer dan 40 euro uitgegeven,maar wil nu wat meer geld uitgeven
in de hoop er langer mee te kunnen doen. Ik heb er een gezien van het merk Guess
die ik wel mooi vind.
Alle reacties Link kopieren
Een van michael kors van 225 euro. Heb hem nu een half jaar en hoewel ik hem meerdere keren per week gebruik zie ik nog geen gebruikerssporen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat het een blauwe was van 60 gulden, bijna 40 jaar terug rib uit mijn lijf, op de markt en ik dorst niet te zeggen, euh doe maar niet.

Heb verschillende zwarte handtassen liggen, allemaal rond de 20 euro en ik gebruik een nylon waar mijn hele hebben en houden in zit 12,95 bij de trekpleister.

Sorry TO, tassen zijn niet echt mijn ding he.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd handtassen van 250-500 euro gehad.

Niet omdat ik om merken geef, maar omdat ik een mooie handtas belangrijk vind, en nog nooit een goedkopere mooie gevonden heb.

Meestal claudio ferrici of de la bretoniere ofzo.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Kate Spade.
Rond de 400 dollar.
Geld meer dan waard.
Ik heb er vier.
Helaas nu niet meer in het budget passende.
Anders had ik er meer.
anoniem_279245 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 21:17
1.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik doe er overigens jaren mee, geef niet om nieuwe collecties
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Mijn duurste tas was 200 euro van Longchamps in de sale. Beetje tijdloos model, zwart met croco reliëf. Nog steeds te koop maar dan duurder. Ik gebruik hem nu sporadisch want een rugzak voor m'n laptop vind ik handiger. Alleen nog bij sollicitatiegesprekken. Voorheen wel vaak gedragen dus ja, het was het waard maar nu hoeft het van mij niet zo, ook omdat een rugzak voor mijn rug fijner is.
100 euro voor mijn werktas via etsy, en ook zoiets voor mijn uitgaanstas van sticks and stones.
Alle reacties Link kopieren
wil je het echt weten... :$
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
HJ de Rooy tas, een groene leren. Kostte 139,00. Heb hem in de zomer gekocht vorig jaar. geweldige en tijdloze tas. Ziet er nog als nieuw uit...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Chanel 2500,-
Balenciaga 1300,-
ik heb ook DKNY, Boss en MK van rond de 300-400
En een paar Guess van 100-200

op het moment gebruik ik een See by Chloe van 350,-
Don't cry, buy a bag and move on.
duurste is een zwart furla tasje van 350€
Heb ook nog 3 michael kors tassen die >200€ waren, waarvan ik er 2 regelmatig voor werk gebruik. Droom van een Chanel. Vind handtassen echt het geld waard, anders dan kleding en schoenen kun je ze vrijwel dagelijks dragen zonder dat ze snel slijten en kan het je outfit echt maken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien (lees: hooguit) 20 euro...

Ik heb ze het liefst zo klein mogelijk, (13 x 10 x 7 cm, ja echt!) alles wat ik nodig heb kan erin:
mobiel, sleutelbos, klein portemonneetje, evt. compactcamera, that's it.
:proud:
35 euro.

Merkloos leer, gekocht in de straten van Firenze.
(Overigens ook een boel leuke winkeltjes bomvol handtassen daar, hoor ...
Alleen ... 200 euro voor een handtas vind ik er toch écht wel lichtelijk "over".)
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 22:40
57.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een zwart leren rugtasje van V&D waarvan je de rugbandjes met een rits kunt vastmaken zodat je het als schoudertasje kunt gebruiken. Ideaal ding!
Mijn dochter gebruikt hem weleens als ze een avondje uitgaat.
Kostte destijds (18 jaar geleden) 109,- Gulden in de aanbieding.
Ik heb het jarenlang dagelijks gebruikt en op wat slijtplekjes na ,daar waar de tas op de grond staat als ik hem niet draag, ziet hij er nog perfect uit.

Ik krijg voor mijn werk vaak tassen van Chloe, Michael Kors, Guess etc door mijn handen, maar ik vind die echt de absurde prijzen niet waard. Als ik soms zie wat ze voor een tas(je) van nepleer vragen, pffff.
Liebeskind maakt dan imo nog wel een redelijk product.
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren
60 euro? Geen merk. Ik gooi tassen na verloop van tijd weg. Heb geen lievelingstas, heb er wel een paar in verschillende kleuren vormen en formaten, doe er gemiddeld maximaal 2 jaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Duurste tas was van Calvin klein 190 euro. Ik zou het zelf nooit kopen, maar ik kreeg hem van mijn man omdat hij wist dat ik hem zo mooi vond. Dat is nu bijna 5 jaar geleden gebruik hem zo drie keer per week, en ziet er nog als nieuw uit.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ik koop graag goedkope tassen, max 50 euro oid. Dan 'mag' ik tenmiste ook weer vaak nieuwe kopen en de oude vervangen/weggooien. Bij een dure tas zou ik dat zonde vinden.
Voorheen wat tassen van rond de 70,00. (geen leer, wel merk) Nu 100,00. (wel leer)
Doe er gemiddeld 2 jaar mee en gebruik ze dan intensief en door weer en wind.
-Esmeralda- schreef:
18-01-2018 22:52
Ik koop graag goedkope tassen, max 50 euro oid. Dan 'mag' ik tenmiste ook weer vaak nieuwe kopen en de oude vervangen/weggooien. Bij een dure tas zou ik dat zonde vinden.
Dit dus ook.

Ik geef 25 à 35 euro uit, maar da's voor 1 à 2 jaar.
Dat ding wordt elke dag gebruikt en is na die tijd wel "op".

Maar als ik 200 euro zou uitgeven ... moet ik 10 jaar toekomen met zo 1 tas.
Niemand garandeert mij dat dat ding ook effectief zo lang meegaat aan de hoeveelheid dat ik dat gebruik.
En na 1 à 2 jaar wil ik toch ook wel es een ander kleurtje of stijl zien.
(Ik hou van leren tassen, maar ik hou ook van die kleurrijke Afrikaanse stoffen tassen.
En ik heb geen zin om elke dag mijn hele hebben en houden over te slepen.)
Alle reacties Link kopieren
Duurste tas 2100 euro van Valentino. Een aankoop waar ik voor gespaard heb en ik heb er geen enkel spijt van gekregen. Prachtig, kwalitatief leer. Ik heb hem ruim 2 jaar al en hij blijft mooi. Gebruik hem dagelijks bijna en krijg er nog steeds complimenten erover. Heb wel een klassiek model gekozen waardoor ik deze nog vele jaren kan blijven gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Camilliastut schreef:
18-01-2018 23:04
Duurste tas 2100 euro van Valentino. Een aankoop waar ik voor gespaard heb en ik heb er geen enkel spijt van gekregen. Prachtig, kwalitatief leer. Ik heb hem ruim 2 jaar al en hij blijft mooi. Gebruik hem dagelijks bijna en krijg er nog steeds complimenten erover. Heb wel een klassiek model gekozen waardoor ik deze nog vele jaren kan blijven gebruiken.
8-. Ik zou hem niet durven te dragen. :$
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Een Chanel van €1200,- die gebruik ik alleen voor gelegenheden.
Voor dagelijks gebruik een Michael Kors van €300,- volgens mij, geen idee het kan meer of minder zijn.
Alle reacties Link kopieren
40 euro voor een handtas
Ééntje van fred de la Bretoniere, rond de 300 euro. Maar zo gaaf!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven