Vieze gewoonte

19-01-2018 08:01 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van mijn collega's hangt altijd het gebruikte vaatdoekje op de kraan.
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.

Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ik hang mijn uitgewrongen vaatdoek ook over de kraan, er komt elke dag een nieuwe en opgefrommeld neerleggen is pas echt vies.
Alle reacties Link kopieren
WC matjes vind ik ook zo goor, al die pisspetters erop, bah!
Wat ik nog vieze gewoontes vind:
- gaan zitten op een openbare wc. (ipv er boven hangen of eerst wc papier op de bril te leggen)
- Mensen die een paar dagen met hetzelfde vaatdoekje doen.
- Met je schoenen op de bank zitten.
- Ik heb een collega die bijvoorbeeld een boterham met salami en een boterham met hagelslag in 1 broodtrommel doet. Misschien geen vieze gewoonte maar dat is toch smerig als je brood met hagelslag naar salami smaakt?
- Mensen die nooit hun handen wassen.
Er zullen me later nog wel meer dingen te binnen schieten maar 1 van de smerigste dingen die ik ooit heb gezien: Ik ging ooit mijn kleine neefje bij de schoonmoeder van m'n zus ophalen, die was daar aan het spelen maar bleef bij mij slapen. Hij had in de poep getrapt en zei dat tegen zijn oma. Toen ging oma die schoen schoonmaken met een afwasborstel. Nog altijd vraag ik me af wat ze later met die afwasborstel deed. We zullen er maar van uit gaan dat ze 'm weggesmeten heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook zo vies vind, is dat sommige mensen hun gezicht laten aflebberen/kussjes door hun hond. :-(
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Miriam1981 schreef:
19-01-2018 10:00
- gaan zitten op een openbare wc. (ipv er boven hangen of eerst wc papier op de bril te leggen)

Weet je wat pas smerig is? Vrouwen die niet normaal op een wc gaan zitten en zo spetters over de bril heenzeiken. Als iedereen openbare wc's gewoon zou gebruiken zoals het hoort wordt ook de bril niet vies.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd vies als iemand iets aan het eten is, en terwijl diegene nog aan het kauwen is, tegelijkertijd een slok drinken neemt. :sick:
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
19-01-2018 10:12
Weet je wat pas smerig is? Vrouwen die niet normaal op een wc gaan zitten en zo spetters over de bril heenzeiken. Als iedereen openbare wc's gewoon zou gebruiken zoals het hoort wordt ook de bril niet vies.
Ik heb wel eens de meest ranzige openbare toiletten gezien, en elke keer vraag ik me weer af: hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar?!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een ontzettend smerige gewoonte om te gaan hangen boven de wc. Smetvrezerige vrouwen die niet willen gaan zitten, want ieh, bacteriën(terwijl al talloze malen is bewezen dat de echt vieze beestjes in toiletten nou juist niet op die bril huizen) en vervolgens hun eigen smerigheid verspreiden door op de bril te pissen en te spetteren(had iemand het toevallig over pisspetters op matjes...bah!?).

Hygiëne gaat blijkbaar voor veel mensen maar tot zover ze er zelf maar geen last van hebben. Als degene na jou met jouw viezigheid geconfronteerd wordt is dat pech hebben.
Smerig, zo'n vaatdoek over de kraan hangen. Ik spoel hem na gebruik altijd uit, wring hem uit, en leg hem ongevouwen naast de kraan zodat 'ie snel droogt.
Ik hang het vaatdoekje thuis ook wel eens aan de kraan op, want dan droogt het een beetje. Ik vind het veeeeel viezer als ik een koud en nat doekje moet pakken.
Alle reacties Link kopieren
RosesAreRed schreef:
19-01-2018 10:17
Smerig, zo'n vaatdoek over de kraan hangen. Ik spoel hem na gebruik altijd uit, wring hem uit, en leg hem ongevouwen naast de kraan zodat 'ie snel droogt.
Eh...in hoeverre denk je dat een vaatdoek sneller droogt: als je iets nats opgevouwen neerlegt, of iets nats ophangen? En als je zoiets smerig vindt pak je toch elke dag een schone?
En wat ik goor vind is met een schuurspons de afwas doen en daarna met datzelfde sponsje de spoelbak (waar etensrestjes al een dag in hangen, handen na toiletbezoek of een klus worden gewassen, etc.).
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
19-01-2018 10:12
Weet je wat pas smerig is? Vrouwen die niet normaal op een wc gaan zitten en zo spetters over de bril heenzeiken. Als iedereen openbare wc's gewoon zou gebruiken zoals het hoort wordt ook de bril niet vies.
Ik voel me niet aangesproken aangezien ik er zo boven hang dat ik zo min mogelijk spetter. Hoe andere vrouwen het doen kan ik niets over zeggen. Maar no way dat ik ooit van m'n leven op een openbare wc ga zitten
Miriam1981 schreef:
19-01-2018 10:00
WC matjes vind ik ook zo goor, al die pisspetters erop, bah!
Wat ik nog vieze gewoontes vind:
- gaan zitten op een openbare wc. (ipv er boven hangen of eerst wc papier op de bril te leggen)

Lekker pisspetters op de bril pissen voor de volgende!!
Miriam1981 schreef:
19-01-2018 10:23
Ik voel me niet aangesproken aangezien ik er zo boven hang dat ik zo min mogelijk spetter. Hoe andere vrouwen het doen kan ik niets over zeggen. Maar no way dat ik ooit van m'n leven op een openbare wc ga zitten

Als er pisspetters op het matje komen, komen die er op de bril zeker. Kijk maar eens achterom.
Er komt iedere dag een schoon doekje maar zo'n klamme lap over een kraan als je groente aan het snijden bent en dan eerst een doekje moet weghalen wil je water pakken. Brrrr.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
19-01-2018 10:26
Als er pisspetters op het matje komen, komen die er op de bril zeker. Kijk maar eens achterom.
In welke openbare wc liggen matjes? Die ben ik nog niet tegen gekomen hoor
Alle reacties Link kopieren
"Zo min mogelijk". Je spettert dus uiteraard wel, want spetterloos boven de bril hangen is onmogelijk, en laat degene die na jou komt dus met de gorigheid zitten. Sjiek hoor. Heel sociaal. Mekkeren over andermans viezigheid maar zelf ook vies zitten doen.
LaFleurNoire schreef:
19-01-2018 10:22
Eh...in hoeverre denk je dat een vaatdoek sneller droogt: als je iets nats opgevouwen neerlegt, of iets nats ophangen? En als je zoiets smerig vindt pak je toch elke dag een schone?
Daarom staat er ongevouwen en niet opgevouwen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik hang er zo boven dat mijn billen net de bril niet raken dus veel verschil maakt het niet of ik nou ga zitten of niet.
Miriam1981 schreef:
19-01-2018 10:27
In welke openbare wc liggen matjes? Die ben ik nog niet tegen gekomen hoor

Ga even wat beter zitten, dat leest wat makkelijker denk ik ;)
Miriam1981 schreef:
19-01-2018 10:23
Ik voel me niet aangesproken aangezien ik er zo boven hang dat ik zo min mogelijk spetter.

'Zo min mogelijk.' Dat zegt al genoeg. :sick: Je bent gewoon asociaal als je een wc niet gewoon gebruikt zoals het hoort.
Miriam1981 schreef:
19-01-2018 10:29
Nee, ik hang er zo boven dat mijn billen net de bril niet raken dus veel verschil maakt het niet of ik nou ga zitten of niet.

Oo ieuw, je bent een vieze brilspetteraar!
Alle reacties Link kopieren
Als je zo'n zeikerd ben (no pun intended) die boven een vieze bril gaat hangen dan ben je ook wel een druif. Doe dan die bril tenmisnte omhoog! Dat doen wij als mannen ook als we staand plassen. En mocht het "misgegaan" zijn dan even wegpoetsen.

Voor het vaatdoekejs probleem is trouwens wel een oplossing:

Afbeelding

Maar ik begrijp het prolbeem niet echt. Een uitgespoeld en uitgewrongen doekje bevat zeker een triljoentriljard bacterien, maar echt niet meer dan normaal ook op je handen zitten. Goed voor je weerstand.
kastella wijzigde dit bericht op 19-01-2018 10:43
8.70% gewijzigd
Tr0tter schreef:
19-01-2018 10:12
Weet je wat pas smerig is? Vrouwen die niet normaal op een wc gaan zitten en zo spetters over de bril heenzeiken. Als iedereen openbare wc's gewoon zou gebruiken zoals het hoort wordt ook de bril niet vies.
Oh, hier ben ik zo schuldig aan. Ik "hing" zelfs een keer te ver naar voren waardoor ik voor de pot had geplast. Openbare wc's vind ik echt zo vies, ga daar echt niet op de pot zitten. Je weet ook nooit wie of wat er daarvoor opgezeten heeft, wie haar ongestelde flamoes heeft afgetikt op de bril bijvoorbeeld. Brrr!
Alle reacties Link kopieren
Net weer even naar de wc geweest op mijn werk, er boven gehangen en geen spetters op de bril. Dus wat zeuren jullie nou? En hoe weten jullie dat het spettert op de bril terwijl jullie altijd netjes zitten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven