Waar stond of sta jij versteld van?

19-01-2018 13:09 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms sta ik versteld van iets of iemand. Ik stond versteld van Halina Reijn in het programma "Vijf jaar later". Ik ken haar alleen als tafeldame in DWDD. Waar ze soms toch wel wat dommig overkwam. Later zag ik haar wel eens als actrice. Maar ná dit interview stond ik versteld van de persoon die ze is. Petje af.

Waar sta of stond jij versteld van?


https://youtu.be/qD9zAAFhviI "Ik wilde van die controledrang af komen" - 5 JAAR LATER

https://youtu.be/4J2b3tYuDF0 Hoe staat Halina nu tegenover het onderwerp 'kinderen' - 5 JAAR LATER
missie_m wijzigde dit bericht op 19-01-2018 13:41
0.71% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
19-01-2018 13:28
Ik sta er ook versteld van dat iemand aan anderen gaat uitleggen dat de spelfout die ze zelf maakte fout was. Wij weten wel dat 'versteld' met een deel is hoor, daar hoef je Onze Taal niet voor te citeren.

Dan snap je niet dat ik het juist TOEGEEF dat ik een schrijffout maakte.
LOEP ME MAAR aub.
sprokkelientje schreef:
19-01-2018 13:24
Dat mensen het blijkbaar normaal vinden dat je een boterham eet op het toilet terwijl je een nummer 2 doet.
+1.
missie_m schreef:
19-01-2018 13:37
Dan snap je niet dat ik het juist TOEGEEF dat ik een schrijffout maakte.
Waarom verbeter je het niet gewoon?
missie_m schreef:
19-01-2018 13:37
Dan snap je niet dat ik het juist TOEGEEF dat ik een schrijffout maakte.

Dat hoef je niet toe te geven hoor. We weten zo ook wel dat het fout was, ook zonder dat hele verhaal erbij.
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
19-01-2018 13:35
Jaaa herkenbaar :)
Al zou ik het misschien eerder als "verwondering" omschrijven.

Ja, verwondering ook zeer zeker!

Maar ik stond ook wel versteld van het zeedier het `Portugese Oorlogsschip`.

Alle reacties Link kopieren
Dat in de zonneklep van de bestuurdersstoel ( auto) ook een spiegeltje zit. :-$
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
19-01-2018 13:46
Dat in de zonneklep van de bestuurdersstoel ( auto) ook een spiegeltje zit. :-$
Wel handig inderdaad, ik gebruik de achteruitkijkspiegel hiervoor altijd.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
19-01-2018 13:47
Wel handig inderdaad, ik gebruik de achteruitkijkspiegel hiervoor altijd.
Ik dus ook.... omdat ik ervan uitging (heel vooroordelend) dat die spiegeltjes alleen gemaakt zijn voor vrouwen ....... die dan weer (heel vooroordelend) op de passagiersstoel zitten.

t Was voor mij net zo'n "sta versteld" moment als voor dochter jaren geleden, toen uiteindelijk, na maanden, jaren het defecte koelkastlampje vervangen werd "oooohhh, aaaah, ( heel trots) tegen schoolvriendinnetje, kijk eens wat hebben?! Een lampje in de koelkast!!! "
simbalabimba wijzigde dit bericht op 19-01-2018 14:01
0.50% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Zanahoria schreef:
19-01-2018 13:28
Zelf sta ik vaker versteld van de wat abstractere dingen: dat de tijd en ruimte oneindig zijn bijvoorbeeld.
En dat het universum nog steeds groeit :proud:
Oh en dat als je naar de sterren kijkt, je eigenlijk het verleden ziet.

En ik sta vooral versteld over hoe moeilijk mensen het zichzelf maken, terwijl dat zo onnodig is (mijn mening).
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
19-01-2018 13:54
Ik dus ook.... omdat ik ervan uitging (heel vooroordelend) dat die spiegeltjes alleen gemaakt voor vrouwen ....... die dan weer (heel vooroordelend) op de passagiersstoel zitten.

t Was voor mij net zo'n "sta versteld" moment als voor dochter jaren geleden, toen uiteindelijk, na maanden, jaren het defecte koelkastlampje vervangen werd "oooohhh, aaaah, ( heel trots) tegen schoolvriendinnetje, kijk eens wat hebben?! Een lampje in de koelkast!!! "
Oh geweldig ;-D
Dit is mijn motto
simbalabimba schreef:
19-01-2018 13:46
Dat in de zonneklep van de bestuurdersstoel ( auto) ook een spiegeltje zit. :-$
Handig voor als ik mijn hond achter in de auto in de gaten wil houden!
Alle reacties Link kopieren
ravenloos schreef:
19-01-2018 13:32
Dat Trump verkozen is tot president...
Nou, van Hilary word ik niet veel vrolijker
Alle reacties Link kopieren
Dat ze het in Masterchef over 'mise-en-place' hebben, dat daadwerkelijk 'voorbereidend werk' betekent, terwijl ik altijd dacht dat ze 'mison plus' o.i.d. zeiden en dat een bepaalde plek in de keuken was :lol:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
ravenloos schreef:
19-01-2018 13:32
Dat Trump verkozen is tot president...
Dit mijn bek viel open :woa:
Alle reacties Link kopieren
Dat een klein land als Belgie geregeerd moet worden door zoveel ministers!
Dat we voor het goede doel Het Longfonds gaan zingen (zingen voor lucht) en dat mensen vinden dat er wel betere doelen zijn zoals armoede in Nederland, waar ze zelf last van hebben. Dat je hun Facebook pagina doorklikt en ziet dat ze rookt, drie katten en twee honden heeft....

En dat ze ook nog commentaar hebben dat ze een betere voor Trijntje konden zorgen.....
Wat een Waardering....
Maud27 schreef:
19-01-2018 18:15
Dat we voor het goede doel Het Longfonds gaan zingen (zingen voor lucht) en dat mensen vinden dat er wel betere doelen zijn zoals armoede in Nederland, waar ze zelf last van hebben. Dat je hun Facebook pagina doorklikt en ziet dat ze rookt, drie katten en twee honden heeft....

En dat ze ook nog commentaar hebben dat ze een betere dan voor Trijntje konden zorgen.....
Wat een Waardering....
Gate_Keeper schreef:
19-01-2018 14:31
Dit mijn bek viel open :woa:


Die desbetreffende nacht was ik er getuige van.
Ik was de nacht van de verkiezingen aan het skypen met zoon en schoondochter in de USA.
Ze bekeken met een groepje vrienden de uitslagen op t.v.
De kreten van ongeloof en ontzetting: hilarisch!
Dat de schat van Damien Hirst niet echt was nadat ik de documentaire had gezien.
Hoe vrouwen met help-topics toch in de meest vreemde relaties terecht komen.
Dat heel USA op zijn kop staat vanwege metoo maar de Donald nog steeds op zijn stoel zit.
Poker schreef:
19-01-2018 18:09
Dat een klein land als Belgie geregeerd moet worden door zoveel ministers!
Valt wel mee, hoor.

We hebben gewoon te veel verschillende parlementen (1 federaal, 3 gewesten, 3 gemeenschappen).
Dat een collega die vrolijk en al lachend zijn 30 jaar dienst vierde een half jaar later uit het leven stapte. :-(
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
19-01-2018 13:24
Dat mensen het blijkbaar normaal vinden dat je een boterham eet op het toilet terwijl je een nummer 2 doet.
Tegelijkertijd door 1 persoon?
:woa:
Alle reacties Link kopieren
- Dat de Zwarte Pietendiscussie nog steeds voortduurt.
- Dat ik begin vorige week 45 soorten paaseitjes bij de Jamin zag liggen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven