Vieze gewoonte

19-01-2018 08:01 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van mijn collega's hangt altijd het gebruikte vaatdoekje op de kraan.
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.

Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2018 17:36
Dat handen wassen is ook maar zozo hoor. Op mijn werk was ik me een ongeluk na het uitzoeken, maar als ik per ongeluk een zak Noro open heb getrokken zit ik met een beetje pech daarna toch echt drie dagen op de pot hoor, en mijn huisgenoten erbij.
Wasda?
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
19-01-2018 08:19
Zo'n doekje over de kraan droogt misschien nog een beetje. Ik vind zo'n viezig opgefrommeld doekje vol bacteriën op het aanrecht veel viezer.
Dit ja! Dit is een eeuwige discussie hier thuis. Ik hang hem na uitspoelen over de kraan en man legt hem op het aanrecht na gebruik, meestal nog nat en galf uitgespoeld. Gatver. Het blijft een vies ding en weet niet wat je er anders mee moet maar dan vind ik over de kraan nog de beste optie.
Corona67 schreef:
20-01-2018 17:40
Wasda?


https://nl.wikipedia.org/wiki/Norovirus
Schattige beestjes. :proud:
Met Carnaval en zo gaan mijn vriendinnen en ik wel eens bij de heren wc plassen vanwege drukte bij de dames. Als we dan in de rij staan dan letten wij erop hoe veel mannen hun handen wassen na het plassen. Een enkeling wast zijn handen terwijl ze allemaal hun leuter in hun handen gehad hebben. Ik vind het smerig!
Blondie456 schreef:
20-01-2018 17:49
Met Carnaval en zo gaan mijn vriendinnen en ik wel eens bij de heren wc plassen vanwege drukte bij de dames. Als we dan in de rij staan dan letten wij erop hoe veel mannen hun handen wassen na het plassen. Een enkeling wast zijn handen terwijl ze allemaal hun leuter in hun handen gehad hebben. Ik vind het smerig!
Wat is er nou weer smerig aan de huid van je leuter?
Doubletree20 schreef:
20-01-2018 17:06
Wat is daar voor goors aan? Ik veeg m’n doos toch niet met m’n handen af!
Basishygiene wat mij betreft. Zelfs kinderen weten dat.
DEATH schreef:
20-01-2018 17:50
Wat is er nou weer smerig aan de huid van je leuter?
Tja als ik dat uit moet gaan leggen dan is dat vrij kansloos omdat ik dan met een viespeuk heb te doen.
Blondie456 schreef:
20-01-2018 18:00
Tja als ik dat uit moet gaan leggen dan is dat vrij kansloos omdat ik dan met een viespeuk heb te doen.
Hoezo?

Je was toch ook je handen niet nadat je je even aan je neus hebt gekrabd? Ik zie niet in waarom leuterhuid viezer is dan neushuid.
Blondie456 schreef:
20-01-2018 18:00
Tja als ik dat uit moet gaan leggen dan is dat vrij kansloos omdat ik dan met een viespeuk heb te doen.
Stel je niet aan.
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2018 18:04
Hoezo?

Je was toch ook je handen niet nadat je je even aan je neus hebt gekrabd? Ik zie niet in waarom leuterhuid viezer is dan neushuid.
Dat is inderdaad allebei vies en ik was ook vaak mijn handen.
DEATH schreef:
20-01-2018 17:50
Wat is er nou weer smerig aan de huid van je leuter?
Geen idee. Nog nooit ziek van geworden.
Moiren’ schreef:
20-01-2018 18:09
Geen idee. Nog nooit ziek van geworden.
Misschien heeft Blondie het gewoon niet zo op pikken.
DEATH schreef:
20-01-2018 18:12
Misschien heeft Blondie het gewoon niet zo op pikken.
Ik denk dat ze de pik er op heeft?
DEATH schreef:
20-01-2018 18:05
Stel je niet aan.
Ik ken vrouwen die hun tanden niet poetsen voor het pijpen.
Weet je hoeveel bacteriën er in een mond zitten?
Moiren’ schreef:
20-01-2018 18:13
Ik denk dat ze de pik er op heeft?
Ik pik dat niet.
Corona67 schreef:
20-01-2018 18:14
Ik ken vrouwen die hun tanden niet poetsen voor het pijpen.
Weet je hoeveel bacteriën er in een mond zitten?
:-D
DEATH schreef:
20-01-2018 18:14
Ik pik dat niet.
Ik zou er ook pissig van worden.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
20-01-2018 13:20
Thx voor die laatste opmerking. Ik ben tenminste gewoon nuchter over vies en schoon. En ben daarin bijna nog de enige op Viva.
:couple:
DEATH schreef:
20-01-2018 18:14
Ik pik dat niet.
:proud:
Moiren’ schreef:
20-01-2018 18:15
Ik zou er ook pissig van worden.
Pislink ben ik.
Alle reacties Link kopieren
kastella schreef:
19-01-2018 10:36
Als je zo'n zeikerd ben (no pun intended) die boven een vieze bril gaat hangen dan ben je ook wel een druif. Doe dan die bril tenmisnte omhoog! Dat doen wij als mannen ook als we staand plassen. En mocht het "misgegaan" zijn dan even wegpoetsen.

Voor het vaatdoekejs probleem is trouwens wel een oplossing:

Afbeelding

Maar ik begrijp het prolbeem niet echt. Een uitgespoeld en uitgewrongen doekje bevat zeker een triljoentriljard bacterien, maar echt niet meer dan normaal ook op je handen zitten. Goed voor je weerstand.
Hee dit is handig!! Dit wil ik!

Ik hang ook maar dat hangt nooit in de weg als ik handen was of water wil pakken, zal aan de vorm van de kraan liggen denk ik.
DEATH schreef:
20-01-2018 18:15
Pislink ben ik.
Echt shit.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik dus echt een hekel aan gekregen. Wat een venijnig rotvirus. Was ik net op tijd thuis, maar niet erop bedacht dat je van twee kanten opvang moet regelen. Als ik het nog eens krijg, ga ik in bad liggen. Preventief.
parbleumondieu schreef:
20-01-2018 18:31
Daar heb ik dus echt een hekel aan gekregen. Wat een venijnig rotvirus. Was ik net op tijd thuis, maar niet erop bedacht dat je van twee kanten opvang moet regelen. Als ik het nog eens krijg, ga ik in bad liggen. Preventief.
Dat zou ik niet doen. Moet je daarna je hele bad vol gooien met Dettol. Weet je wat dat kost?

Ik heb de afgelopen drie maanden al twee van die episoden achter de rug. Dus nu ben ik op alles voorbereid: als ik aandrang krijg, langs welke zijde dan ook, neem ik meteen een emmer mee naar de wc.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 20-01-2018 18:35
20.04% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven