Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
:blond:
Rooss4.0 schreef:
19-01-2018 15:56
Zozoe, wat is je punt?
Dat is toch duidelijk? Waarom wordt een mot aangetrokken door de vlam van een kaars? Omdat die biologisch zo geprogrammeerd is!
NIEMAND drukt desinteresse uit door er constant op terug te komen: daardoor bewijs je namelijk net het tegenovergestelde. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
19-01-2018 16:38
Ah, het was sarcasme. Ja nee, dan snap ik het. Ik vrees dat ik andere ideeën heb over het bezigen van humorisme.
Het komt echt heel maf over als je eerst het bijna volledige verhaal hier neertypt met de bijbehorende irritaties en daarna als een soort misplaatst grapje om een foto vraagt. Ik zie daar de humor niet van in maar dat ligt vanzelfsprekend geheel en al bij mij.
Dat je een andere kijk op humor hebt, is geen probleem natuurlijk. Dat je dit belerend probeert te pareren is wel een dingetje, maar dat is gezien je post geschiedenis, inherent aan de persoon die jij bent. Kijk al naar de toon van jouw bericht (het is de toon die de muziek maakt :biggrin: )
Wat Francieneke schreef, ik ben aan het geinen, leven is al serieus genoeg.
En dan komt er een exemplaar als deze Charles voorbij...

Ik heb allerminst een compleet verhaal geschreven, het was allang bekend in een minnaars topic, niet door mij geschreven overigens.

Je maakt het groter dan dat het is Rooss.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
19-01-2018 16:47
Dat is toch duidelijk? Waarom wordt een mot aangetrokken door de vlam van een kaars? Omdat die biologisch zo geprogrammeerd is!
NIEMAND drukt desinteresse uit door er constant op terug te komen: daardoor bewijs je namelijk net het tegenovergestelde. :biggrin:
:blabla:
Dit is mijn motto
Rooss4.0 schreef:
19-01-2018 16:14
En daarna ga je om een pikfoto bedelen? Dat vind ik dus lachwekkend en vermoeiend. Wie steekt nou eigenlijk de draak met wie? En welke klok moet er gelijk? En je had de pik van Charles toch al gezien? Die was toch al reuze discreet doorgestuurd naar jouw persoontje?
Volgens mij was het gewoon een grapje tussen Zozoe en Francineke
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 16:57
Volgens mij was het gewoon een grapje tussen Zozoe en Francineke
Dank je, mensen nemen dingen zo snel zo enorm serieus.
Dit is mijn motto
Rooss4.0 schreef:
19-01-2018 16:38
Het komt echt heel maf over als je eerst het bijna volledige verhaal hier neertypt met de bijbehorende irritaties en daarna als een soort misplaatst grapje om een foto vraagt.
Dank je Roos. Dat het om een grap gaat wordt er achteraf wel bij verteld, maar is op het ogenblik zelf voor helemaal niemand duidelijk of grappig. Wat je op die manier bereikt zijn enkel irritaties (en geen dickpics).
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 19-01-2018 20:08
0.64% gewijzigd
Bjort schreef:
19-01-2018 16:57
Volgens mij was het gewoon een grapje tussen Zozoe en Francineke

Precies, dat was het.
Ik heb altijd die neiging bij Charles. De combi van virtuele sportschoolhunk/vrouwenkenner en academisch taalgebruik.
Charles_Gentle28 schreef:
19-01-2018 19:30
Dank je Roos. Dat het om een grap gaat wordt er achteraf wel bij verteld, maar is het op ogenblik zelf voor helemaal niemand duidelijk of grappig. Wat je op die manier bereikt zijn enkel irritaties (en geen dickpics).

Ja maar Charles...kom op!
Ben je in het echt net zo als hier?
Je bent gewoon virtueel enorm grappig!
Rooss4.0 schreef:
19-01-2018 16:40
Ik zeg, wapper met je wimpers en lach nog es lief. Misschien gaat ie overstag. Maar als je benieuwd bent naar grotepiemelfoto's weet ik nog wel een site hoor.

Waar? (O)
Alle reacties Link kopieren
Zullen we weer even ontopic gaan? Niet dat ik nou iets bij te dragen heb, maar van die dickpics weet ik al helemaal niks.
chocolol schreef:
19-01-2018 20:12
Zullen we weer even ontopic gaan? Niet dat ik nou iets bij te dragen heb, maar van die dickpics weet ik al helemaal niks.
Gewoon blijven meelezen 😄
Charles_Gentle28 schreef:
19-01-2018 19:30
Dank je Roos. Dat het om een grap gaat wordt er achteraf wel bij verteld, maar is op het ogenblik zelf voor helemaal niemand duidelijk of grappig. Wat je op die manier bereikt zijn enkel irritaties (en geen dickpics).
Was het je echt ontgaan dat het om een grapje ging?
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
19-01-2018 19:53
Waar? (O)
Je hengelt ;-D
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 20:29
Was het je echt ontgaan dat het om een grapje ging?
Volgens mij komt hij uit België, en wellicht dat dat bij kan dragen? Verschil van inzichten in humor.

Ik heb ooit een grap te horen gekregen van een Duitse man, hij lag helemaal dubbel en ik zag water branden o_o
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
19-01-2018 20:49
Volgens mij komt hij uit België, en wellicht dat dat bij kan dragen? Verschil van inzichten in humor.

Ik heb ooit een grap te horen gekregen van een Duitse man, hij lag helemaal dubbel en ik zag water branden o_o
Ja daar zou het wel aan kunnen liggen, ik zag er de humor wel van in :-D
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 20:50
Ja daar zou het wel aan kunnen liggen, ik zag er de humor wel van in :-D
:high5:
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
19-01-2018 20:53
:high5:
:cheers:
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 20:55
:cheers:
Goed idee, ik ga thee zetten :biggrin:
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
19-01-2018 20:57
Goed idee, ik ga thee zetten :biggrin:
Ik zit ook aan de thee, gezellig zo samen :-D
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 21:00
Ik zit ook aan de thee, gezellig zo samen :-D
Ook een leuke tijdsbesteding zo voor op een vrijdagavond.

Maar genoeg off-topic, sorry Amant :P
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
19-01-2018 21:09
Ook een leuke tijdsbesteding zo voor op een vrijdagavond.

Maar genoeg off-topic, sorry Amant :P
Zeker gezellig.


Maar idd we gaan wel erg off topic zo
francieneke schreef:
19-01-2018 19:38
Ja maar Charles...kom op!
Ben je in het echt net zo als hier?
Je bent gewoon virtueel enorm grappig!
Grappig? Of bedoel je lachwekkend?
https://vrouw.nl/artikel/vrouw-glossy/5 ... eel-fijner
Alle reacties Link kopieren

Met 154 kg een ‘volle’ vrouw zijn? Echt vet ja o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven