Hoe bedank je dames van wie je een lift krijgt?

02-01-2018 13:40 443 berichten
Nou, niet zo in ieder geval:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1492488 ... ven-hoeren

Theorie: de verontwaardiging ebt snel weer weg vanwege de Wet van de Lage Verwachtingen. Rapper boef = product van islamitische patriarchale cultuur + laagopgeleid, dus hopeloos als het gaat om normale normen en waarden.
sauvignonblanc schreef:
07-01-2018 12:50
Nou Francieneke je zal straks wel van een aantal (SJW's) hier te horen krijgen dat je gewoon jaloers bent dat jij niet zoveel centen hebt en niet in luxe kunt baden.
:-D
Alle reacties Link kopieren
sauvignonblanc schreef:
07-01-2018 12:50
Nou Francieneke je zal straks wel van een aantal (SJW's) hier te horen krijgen dat je gewoon jaloers bent dat jij niet zoveel centen hebt en niet in luxe kunt baden.

Iets in mij zei gelijk al dat ik denk dat de meiden die hem de lift hebben gegeven Marokkaanse meiden zijn, dit omdat hij zo fel reageerde op dat ze in rokjes liepen, waren uitgeweest tot heel laat en alcohol hadden gedronken. Bij meiden van een andere dan "moslim" achtergrond zou hij nooit zo fel reageren, denk ik.
Ook hoor je geen reactie van die meisjes (tenminste ik heb het nergens gezien). Misschien waren ze stiekem uitgegaan, zogenaamd bij elkaar slapen en durven ze niets te zeggen uit angst voor represailles. Ik zeg maar wat hoor weet het natuurlijk niet.
-
Een van de vrouwen heeft wel een reactie gegeven:
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... cuses-niet
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
07-01-2018 12:23
Ach, misschien zijn we echt gewoon te hard voor deze jongen.

Niet valt uit te sluiten dat hij niet alleen uit een heel laag milieu komt, maar ook nog de nodige medische problemen of geestelijke beperkingen heeft.

Hij gedraagt zich zo idioot dat het nauwelijks aan iets anders is toe te schrijven.
Te hard voor hem? Hij gooide een kat uit het raam op de snelweg! Hij is SLECHT!
Alle reacties Link kopieren
Wat een laag ventje.
Paar maanden terug nam hij het op voor de homo's. 'leef en laat leven' klonk het bij RTL late night.

Nu wordt hem een lift gegeven en kan hij het niet laten om commentaar te leveren op de dames en ze uit te schelden.

Ach jaa hij hoeft zijn excuses alleen aan te bieden dan kan iedereen door met zijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Volgens de NOS is alles weer vergeven en vergeten. Boef is eigenlijk het slachtoffer van dit alles volgens de verslaggeving van de NOS:
"Natuurlijk is het een sukkel, omdat hij die dingen heeft gezegd. Maar hij had niet zo afgemaakt hoeven worden in de media."

"Dat neem ik de media kwalijk, dat mijn moeder nu opeens een ongefundeerde mening over Boef heeft", gaat hij verder. "Terwijl ze hem helemaal niet kent.
Oh gossie, de arme knul :facepalm:

https://nos.nl/artikel/2212965-het-voel ... geven.html
Mejuffrouwmuis schreef:
04-01-2018 12:20
Amarna, dat ben ik met je eens. Wat wellicht wel goed zou werken is harder optreden en eisen stellen. Je bent jong en gezond? Dan ga je werken. Bidden tijdens werktijd? Dat doe je maar thuis. Geen hand willen geven? Zoek maar een andere baan. Intimidatie op straat? Je mag gaan even gaan brommen. Haatzaaiende imams? Ga terug naar waar je vandaan komt.

Emigreer je hier naar toe? De eerste vijf jaar krijg je geen uitkering. Ga maar werken. Als je geen baan kunt vinden, dan staat het je vrij terug te keren naar je thuisland. Aanspraak maken op de Nederlandse nationaliteit mag pas na tien jaar werkervaring.

Zoiets zou mijn idee zijn.
Mijn idee: dubbele paspoorten/nationaliteiten grondwettelijk verbieden. Of je hebt 'n Nederlands óf 'n buitenlands paspoort. Willen/kunnen buitenlanders hun paspoort niet inleveren, dan hun Nederlandse paspoort innemen en definitief ongeldig verklaren.
Alle reacties Link kopieren
Boef heeft zijn excuses aangeboden.
https://www.msn.com/nl-nl/video/enterta ... tanntp_edu
Wie gelooft dit?
Si vis pacem, para bellum
Alle reacties Link kopieren
Paardenbloempjes schreef:
22-01-2018 01:31
Boef heeft zijn excuses aangeboden.
https://www.msn.com/nl-nl/video/enterta ... tanntp_edu
Wie gelooft dit?
:nope:

Hij zingt:Zeg maar wat je wilt maar het boeit me niet echt... Excuses? Nee ik geloof er niets van. En dan die vrouwen die hem zo leuk vinden en van hem 'houden'. Hij kan niet eens zingen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
22-01-2018 05:59
:nope:

Hij zingt:Zeg maar wat je wilt maar het boeit me niet echt... Excuses? Nee ik geloof er niets van. En dan die vrouwen die hem zo leuk vinden en van hem 'houden'. Hij kan niet eens zingen.
Dat zijn naieve meiskes die niet verder kijken dan hun neus lang is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo flauw dat hij het op de rapcultuur noemt waarin vrouwen bitches genoemd worden. Het ging hier niet over bitches. Het ging hier om vrouwen die hoeren zijn als ze niet thuiszitten en naar hun ouders luisteren in plaats van het wagen om alleen naar buiten te gaan.
Si vis pacem, para bellum
Alle reacties Link kopieren
Fizzyhideous schreef:
02-01-2018 16:17
Weet jij eigenlijk wel wie Boef is?
Nou, eerlijk gezegd boeit boef me niet zo nee.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
22-01-2018 07:19
Dat zijn naieve meiskes die niet verder kijken dan hun neus lang is.
Ik denk dat zijn publiek in mindere mate bestaat uit meisjes en in grotere mate uit snotjongens.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij straks weer een lift nodig. Ik hoop dat geen enkele dame nog stopt om hem een lift te geven.

Boef veroordeeld tot 2,5 jaar rijontzegging en geldboete http://a.msn.com/01/nl-nl/BBSWL32?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er altijd van die dozen bij zitten die dat wel doen.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
30-01-2019 14:22
Misschien heeft hij straks weer een lift nodig. Ik hoop dat geen enkele dame nog stopt om hem een lift te geven.

Boef veroordeeld tot 2,5 jaar rijontzegging en geldboete http://a.msn.com/01/nl-nl/BBSWL32?ocid=se
Heel terecht dat hij 2,5 jaar rijontzegging heeft gekregen! En dat ze hem er maar aan houden ook. Hij reed 300 km per uur! 300! Dan ben je gewoon een potentiele killer. Hij zal eens bij een gezin met kinderen in een auto in de flank naar binnen rammen met zijn auto zeg. Of achterop klappen. Dat vertel je dan niet meer na.

Edit: het schijnt maar 1,5 jaar te zijn.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
1,5 jaar inderdaad. Alsof dat stuk verdriet omdat hij niet mag rijden niet meer in de auto zou stappen. Hij weet dat hij niet zo hard mag en toch doet ie dat, aan regels houdt hij zich toch niet. Ze hadden hem beter vast kunnen zetten. Tegen gevangenen kan hij echt niet op.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop overigens wel dat deze artiest omstreden blijft. Dit zegt natuurlijk niets over zijn straf die hij heeft gekregen voor het gevaarlijk rijden. Wie is er in hemelsnaam een voorstander van gevaarlijk rijden? Zijn overige brutaliteit waar hij niemand schaadt is wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
goedzo schreef:
31-01-2019 20:31
Ik hoop overigens wel dat deze artiest omstreden blijft. Dit zegt natuurlijk niets over zijn straf die hij heeft gekregen voor het gevaarlijk rijden. Wie is er in hemelsnaam een voorstander van gevaarlijk rijden? Zijn overige brutaliteit waar hij niemand schaadt is wel grappig.
:whut:
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven