Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Harsstrips van de action zijn superfijn! Gebruik ik al jaren voor mn bikinilijn en tussen mn wenkbrauwen.
In de zomer doe ik ook mn oksels ermee maar dat is wel veel werk, denk dat ik het dit jaar ergens ga laten doen.
Alle reacties Link kopieren
De I heart makeup oogschaduwpalettes: voor 10€ of zo bij Kruidvat, zijn echt goed gepigmenteerd, niet korrelig, mooie grote spiegel erin,...
Zijn dacht ik dupes van een of ander duur merk, Too Faced oid?

Enig nadeel: palettes zijn te groot en te zwaar voor mij, maar dat is dus echt een luxeprobleem :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
22-01-2018 08:50
Harsstrips van de action zijn superfijn! Gebruik ik al jaren voor mn bikinilijn en tussen mn wenkbrauwen.
In de zomer doe ik ook mn oksels ermee maar dat is wel veel werk, denk dat ik het dit jaar ergens ga laten doen.
Deze bedoel ik, koude waxstrips

https://goo.gl/images/ep3NcQ
Alle reacties Link kopieren
Leuukk!! :-D

Ik heb tijdens een make-up workshop de mascara van pupa gekocht; vamp!
Super fijne mascara !!
Ha!

Misschien even linkje naar het eerste topic zetten?

Ik ga vandaag harsen met de Kruidvat strips voor bikini lijn.
En even een vraag voor mensen die retinol of andere vitamine A zuur derivaten gebruiken: hoe voorkom je dat het IN je ogen komt? Het is bekend dat het 'reist' nar gebieden waar je niet hebt gesmeerd, maar ik gebruik het ook onder de ogen en zelfs bij de bovenste oogleden (op aanraden arts). Ik word alleen altijd wakker met prikkende ogen :(
strikjemetstippels schreef:
22-01-2018 09:00
Ha!

Misschien even linkje naar het eerste topic zetten?

Ik ga vandaag harsen met de Kruidvat strips voor bikini lijn.
Juist! Thx voor de tip. Ik heb het aangepast in de op.

Sterkte met het harsen! ;-)
Zebra123 schreef:
22-01-2018 08:50
Harsstrips van de action zijn superfijn! Gebruik ik al jaren voor mn bikinilijn en tussen mn wenkbrauwen.
In de zomer doe ik ook mn oksels ermee maar dat is wel veel werk, denk dat ik het dit jaar ergens ga laten doen.
Die van de hema vind ik tot dusver het fijnst. Die kun je even in je hand houden en klaar.
Alle reacties Link kopieren
l'oreal uitgroei spray... natuurlijke kleuren (donkerblond althans) en ook handig; het heeft tegelijk een lichte fixerende en tegelijk droogshampoo-achtige werking dus je kan niet alleen een dagje of wat langer zonder kapper maar ook zonder wasbeurt
(die van de kruidvat eigen merk heb ik sinds kort en lijkt eigenlijk niet onder te doen voor die van L'oreal, wel is ie ietsje lichter en rosser)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
22-01-2018 08:51
De I heart makeup oogschaduwpalettes: voor 10€ of zo bij Kruidvat, zijn echt goed gepigmenteerd, niet korrelig, mooie grote spiegel erin,...
Zijn dacht ik dupes van een of ander duur merk, Too Faced oid?

Enig nadeel: palettes zijn te groot en te zwaar voor mij, maar dat is dus echt een luxeprobleem :facepalm:
Klopt, het zijn dupes van de Too Faces paletten.

Ik ben helemaal blij met een paletje van Milani, Naturally Yours ofzo heet het, geweldig!
Het-groepje schreef:
22-01-2018 09:31
Die van de hema vind ik tot dusver het fijnst. Die kun je even in je hand houden en klaar.
Ik las de tip op internet even de strips met de fohn warm maken.
turquasi schreef:
22-01-2018 09:58
l'oreal uitgroei spray... natuurlijke kleuren (donkerblond althans) en ook handig; het heeft tegelijk een lichte fixerende en tegelijk droogshampoo-achtige werking dus je kan niet alleen een dagje of wat langer zonder kapper maar ook zonder wasbeurt
(die van de kruidvat eigen merk heb ik sinds kort en lijkt eigenlijk niet onder te doen voor die van L'oreal, wel is ie ietsje lichter en rosser)
Ik heb die ook van L'Oréal maar het geeft zo af (ik woel ook vaak met mijn handen door mijn haren).
Alle reacties Link kopieren
Tvp :kneel:
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
22-01-2018 10:04
Ik heb die ook van L'Oréal maar het geeft zo af (ik woel ook vaak met mijn handen door mijn haren).
haha ja als ik er niet vanaf blijf dan heb ik dat ook, maar ik zet het erna meestal wel even vast met wat speldjes of maak een (halve) staart
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
22-01-2018 10:04
Ik heb die ook van L'Oréal maar het geeft zo af (ik woel ook vaak met mijn handen door mijn haren).
Ik gebruikte voor mijn donkere uitgroei altijd de blond spray van de Hema. Deze kost maar 2 euro volgens mij. Ik weet niet of je deze nog kan kopen. Het werkte heel goed en licht het haar echt op.
Nou. Ik denk niet dt het per se aan de strips ligt maar niet alle haartjes komen mee. Ik heb een enorm gevoelige huid dus is niet slim om meerdere keren op 1 plek te harsen, maar uiteraard heb ik dat wel gedaan. Nu flinke bloeduistorting.

Anyway, ik denk dat ik maar een goed epileer apparaat ga kopen. Lijkt me net iets minder slecht voor de huid. Er is wel flink wat haar weg door harsen hoor maar ik heb (sorry tmi) heel erg veel haar in de bikini lijn. Vroeger deed ik het bij salon maar na een week kwam er al weer haar, en dat vond ik te veel moeite iedere keer. Denk ook niet dat mijn huid het nog trekt.

Dus de Kruidvat strips lijken me prima voor minder behaarde mensen, maar voor apen als ik met een gevoelige huid zou ik het niet aan raden.
Alle reacties Link kopieren
Philips heeft nu ook een Visapure mini! Ik heb de mijne gekocht bij Kruidvat voor 49,95. Een stuk goedkoper dan de grote zus en ideaal voor op reis. Ik laat mijn Clarisonic Mia 2 eigenlijk staan, nu ik die mini heb. Aanrader!
Alle reacties Link kopieren
NB; licht-blauw dit zijn wel twee heeeel verschillende dingen he

Inderdaad de blondspray van de hema gebruik ik ook, prima spul, incidenteel werkt de spray pomp slecht maar dan kiep ik gewoon de inhoud van het flesje over in de oude met een wel werkende spraypomp, erna nog even de fohn erover versterkt en versnelt de werking wat.

blondspray hema is een oplichtende natte spray met een blijvend effect (niet uitwasbaar dus)
uitgroeispray van loreal is een poederspray die voor 1 of 2 dagen je uitgroei wat verdoezelt en die je weer uitwast dus zonder blijvend effect
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
22-01-2018 10:04
Ik las de tip op internet even de strips met de fohn warm maken.
Maak ze niet te warm, dat heb ik een keer gedaan en dat brandde op mijn huid, en behalve dat het pijn deed zag mijn huid er ook wat verbrand uit. haha we kunnen nog een topic beginnen over beauty mistakes
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
22-01-2018 09:03
En even een vraag voor mensen die retinol of andere vitamine A zuur derivaten gebruiken: hoe voorkom je dat het IN je ogen komt? Het is bekend dat het 'reist' nar gebieden waar je niet hebt gesmeerd, maar ik gebruik het ook onder de ogen en zelfs bij de bovenste oogleden (op aanraden arts). Ik word alleen altijd wakker met prikkende ogen :(
Niet op je ogen smeren. ;)
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
In de winter heb ik een erg droge, jeukende huid, vooral op benen en billen.

De Etos bodylotion intensive care (paarse tube) is super om 's morgens na het douchen in te smeren. Smeert goed en trekt onmiddellijk in. Andere rijke lotions smeren vaak niet zo goed, vind ik. En dat voor maar € 1.99. Helaas is de tube niet zo groot in vergelijking met de oppervlakte die ik moet insmeren :lol:
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Tvp 😃
Alle reacties Link kopieren
Ik volg..
ach.. ik doe ook maar wat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven