Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)

01-06-2017 19:31 1132 berichten
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven :cheer2:

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
stellarules
(32/26)
Tweede 28 januari Meisje! :love: 22 december bevallen! :heart:
Januari-2018
(22/27)
Eerste 25 januari Jongen! :love: 12 januari bevallen! :heart:
Sophie
(26/32)
Eerste 23 januari Meisje! :love: 22 januari bevallen! :heart:
Die-ene
(29/31)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 23 januari bevallen! :heart:
wahaki
(33/34)
Tweede 21 januari Jongen! :love: 24 januari bevallen! :heart:
Duikmuis87
(30/33)
Eerste 23 januari Jongen! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Huismussie
(33/35)
Tweede 23 januari Jongen! :love: 27 januari bevallen! :heart:
flower29
(33/39)
Tweede 22 januari Jongen! :love: 2 februari bevallen! :heart:
Bibi30
(?/?)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 6 februari bevallen! :heart:
Phlee87
(27/30)
Eerste 17 januari Jongen! :heart: :duckie:
sammie81
(36/33)
Eerste 31 januari Meisje! :heart: :duckie: IVF; mk dec '16
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn bibi dat je goede nacht hebt gehad.
Ik heb ook goed geslapen. Wordt wel paar keer per nacht wakker, maar dat is ok en straks niet anders.
Buik voelt vandaag wel zwaar. We gaan t wel weer zien.

Succes flower!
Alles kan als jij het laat gebeuren
Even kort verslagje.
Vanochtend om 7 uur in het ziekenhuis gekomen, om 8 uur is alles begonnen en om 1100 uur is ons zoontje geboren.
Alles is goed gegaan en we maken het goed.
7,5 pond.
Wauw,dat is snel gegaan! Geniet van hem!
Gefeliciteerd met je zoontje Flower!
Ja superrr ! Een jongen leuk! Gefeliciteerd en geniet
Gefeliciteerd Flower! Wat fijn dat hij er nu is en wat een snelle bevalling!

Sterkte Sammie en Bibi met wachten, hopelijk komen ook jullie kleintjes snel :)

Onze man is vandaag een week oud! Pittige week geweest dus daarom weinig hier, maar kom later terug voor meer.
Gefeliciteerd! Heerlijk dat hij er nu eindelijk is.
Rommelt het verder al bij jou sammie?
Ik had gisteraaf een rommel aaf. Zelf net voor naar bed dacht ik echt mijn eerste wee te hebben mee gemaakt! . Zat wel meer bovenin mijn buik. Maar helaas moest echt enorm naar de wc daarna en de nacht was weer rustig

Dames die bevallen zijn zitten de buikweeen echt onderin de buik of kan dit ook bovenin de buik zijn?;)
Nee, hier alles best rustig. Wel harde buiken, maar verder niet. Balen zeg dat het bij jou vals alarm was.
Succes met wachten Sammie en Bibi! Balen dat het al wel rommelt maar er verder nog niets gebeurt.
De weeën zaten bij mij onderin mijn buik en rug. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet of dat 'normaal' is of dat je het ook hoger kan voelen.
Gefeliciteerd flower! Wat een bliksembevalling zeg. Zal wel pittig zijn geweest.
Gelukkig nu lekker genieten!

Bibi: ik had in het begin flinke menstruatiekrampen gepaard met harde buiken en een zeurende lage rugpijn.
Ik merkte op een gegeven moment wel dat mijn hele baarmoeder mee ging werken maar echt pijn bovenin heb ik niet gehad. Geen idee of dit wel kan.

Hier gaat het heel goed. Maandag is Saar al weer 2 weken.
Mijn voeding is heel goed op gang en soms heeft ze daardoor krampjes of geeft ze melk terug. Hierdoor af en toe een onrustige nacht. Over het algemeen is ze heel tevreden. Huilt om eten, een vieze luier of net voor ze het badje in glijdt van de kou. Maar zodra die behoeftes vervuld zijn is ze direct stil.
Ze zit weer terug op haar geboortegewicht.
Gisteren hebben we een newbornshoot gedaan en de eerste foto’s beloven veel goeds :flirting:

Met mij gaat het ook goed. Door het slechte weer kom ik weinig buiten en dat vind ik wel lastig. Zo komt mijn conditie niet echt terug op peil.
Als we een slechte nacht achter de rug hebben en ik meer moe ben, heb ik ook meer last van babyblues.
Gelukkig is Johan super lief voor me en zorgt dat ik overdag mijn slaap een beetje kan inhalen. Helaas moet die maandag weer gaan werken.

Bibi en sammie. Hopelijk kondigen jullie kleintjes zich ook snel aan :heart:
Gebeurd er bij jou al wat sammie? Ik vind het maar akelig stil hier bij mij. Vandaag 41 wkn en krijg onderhand het idee dat ze er nooit meer vanzelf uitkomt.
Vannacht wel echt veel harde buiken. Maar verder niets....
Heb jij deze week ook afspraak voor strippen staan?
We hebben eigenwijze meiden, nu al!
Even een iets langer verslagje:
Afgelopen donderdag ben ik naar het ziekenhuis geweest om te kijken of ik zonder ballonnetje ingeleid kon worden.
Dit kon gelukkig.
Vrijdagochtend werden we om 0700 al verwacht en die nacht er naartoe was echt drama!
Oh ik zag er zo ontzettend tegen op. Gewoon om je over te moeten geven.
Ik kon ook alleen maar hopen dat het alsnog vanzelf zou melden, maar helaas.
Er is echt met klem gezegd dat ik gerust kon vragen voor een ruggenprik en dan zou ik die krijgen.
Om 8 uur kwamen de eerste weeën. Die waren nog wel te doen.
Daarna ging het heel erg snel.
Ik gaf aan NU een ruggenprik te willen hebben.
Dit heb ik zo'n 4x aangegeven voordat er iemand kwam. Die deed de voorbereidingen tussen de weeën door, die inmiddels zich elke minuut aandiende.
Helaas is de prik te laat gekomen. Ik zat al op 9,5cm en niet lang daarna mocht ik persen.
Op het laatst hoopte ik op een goeie wee, want hij zat vast met zn hoofdje, zichtbaar en klaar om eruit te komen, maar ik had maar geen wee.
Hierdoor kelderde zn hartslag even, maar niet lang erna kon ik hem er alsnog zelf uitpersen zonder tangen, scharen etc.
En om 11 uur is ons zoontje geboren.
Aan de ene kant ben ik blij dat het er zomaar op zat, maar zo'n snelle bevalling heb ik ook wel als heel erg heftig ervaren en vond ik ook wel te snel.
Dit zeiden ze in het ziekenhuis ook.
Rond 1500 uur waren we al weer thuis.
De nachten zijn enorm lang en moeten we echt nog een weg in zien te vinden.
Die gebroken nachten heb ik in ieder geval niet gemist :P

Ik hoop voor de dames hier dat de laatste baby-tje's zich snel aandienen.
Het kan nog. Ik was 41+4 heen.

Wat de weeën betreft. Of het boven in de buik kan, weet ik niet. Ik had ze bij beiden echt onder in mn buik en onderrug.
Oh wat een verhaal flower. Had zo fijn geweest als het vanzelf kwam maar ja.. soms moet de natuur een handje geholpen worden. Het zal even duren voordat je dit een plekje kan geven was. Maar het belangrijkste is dat de baby er is Heerlijk!

Ik ben net terug vd vk. Ik had helaas nog steeds geen ontsluiting om te strippen. Wel heeft ze nu 1 cm ontsluiting gemaakt! Wist niet dat dat kon.. tjee heb echt last van menstruatie krampen nu en mijn onderrug.
Morgen mag ik naar zkh om een ctg en echo te laten maken of alles nog goed werkt om de laatste week door te komen. Heb gewoon gezegt dat ik dat nu al graag wil. Dat vond ze prima.
Do gaat ze me wel strippen . Was lukt t dan wel. En als dit alles niet heeft geholpen wordt ze zo of ma gehaald.
Ben nu wel blij dat ik btje weet waar ik aan toe ben. Ben zerlf de 14e jarig dus heb gevraagd of ze daarvoor er mag zijn ;)
Klinkt idd als een pittige snelle bevalling, flower. Hopelijk kunnen jullie nu met jullie gezinnetje genieten van elkaar.

Bibi, Wat fijn zeg dat ze ontsluiting heeft gecreeerd. Wist idd ook niet dat dit kon. Wellicht dat dit zetje al genoeg was om iets op gang te zetten.
En fijn dat plan nu beetje duidelijk is. Grappig dat jij de 14e jarig bent en 29 was uitgerekend. Ik ben de 16e jarig en was 2 dagen later uitgerekend. Ik wil ookgraag dat ze er voor mijn verjaardag is. Zou komende maandag ook mooi vinden om te worden ingeleid, dan is onze geregistreerd partnerdag. Ja, we hebben al onze evenementen geclusterd in de eerste helft van februari Haha!
Jeetje flower. Dat lijkt me een heftige bevalling. Soms zeggen ze snel is fijn, maar te snel lijkt me niet.
Gelukkig gezond en wel op de wereld.
Succes met de lange nachten. Hopelijk worden ze snel beter.
Vooral ook genieten!

Bibi, fijn dat ze een beetje ontsluiting kon maken. Hopelijk is het begin hiermee echt gemaakt.
Hoe was het vandaag in het ziekenhuis?
Spannend hoor bibi. Hopelijk heb jij inmiddels een heerlijk kindje in je armen.
Hier slechte nacht gehad. Ze ging zo tekeer, dat ik echt niet kon slapen. Vandaag dus strippen. En Mn vriend is jarig. Vanmiddag komt de schoonfamilie langs. Ik heb daar echt zo geen zin in. Is dat idioot?

Geniet allemaal van deze zonnige dag.
Nee sammie. Dat is helemaal niet idioot. Ik zou ze misschien gewoon afzeggen?
Als het goed is begrijpen ze dat wel. En stel dat het strippen wat onrust in je buik veroorzaakt dan zit je toch helemaal niet te wachten op thee en koffie zetten.
Kan me voorstellen dat het best spannend is.
Gefeliciteerd met je vriend.
Succes vandaag. Met zowel de familie als het strippen. Ik hoop echt voor je dat het je wat oplevert.
Denk niet dat t strippen iets heeft opgeleverd. Had wel 1 cm ontsluiting, maar baarmoedermond was nog niet verweekt. Heb nog geen knoop doorgehakt voor vanmiddag. Moeilijk.
Vrijdag weer terug voor tweede strippoging en vermoed daarna na t weekend naar ziekenhuis voor inleiden.
Sophie: Wat fijn dat ze het zo goed doet! Heb je de afgelopen dagen wel naar buiten kunnen gaan? Hier was het weer in ieder geval heerlijk! En hoe zijn de eerste dagen 'alleen' met haar bevallen?

Flower: Het klinkt als een heftige bevalling! Kan me goed voorstellen dat als het zo snel gaat je soort van overspeold raakt. Gelukkig hebben jullie er een heel leuk jongetje voor terug gekregen. Heb je de bevalling een beetje een plekje kunnen geven?

Bibi: Fijn dat de vk ontsluiting heeft gemaakt, had er ook nog nooit van gehoord. Heeft het ook wat in werking gezet denk je? En anders alvast succes met strippen morgen!

Sammie: Gefeliciteerd met je vriend! Snap dat je geen zin hebt in schoonfamilie of bezoek, soms heb je genoeg aan jezelf. Is het goed gegaan? Zuur dat het strippen waarschijnlijk niets heeft opgeleverd, ik hoop voor je dat het alsnog wat gaat doen en anders vrijdag je bevalling in gang gezet wordt!

Hier gaat het allemaal goed. Gebroken nachten kosten wel vrij veel energie, maar ze doet het hartstikke goed. Soms wat krampjes, maar verder is ze heel tevreden en drinkt goed. Ze zit zelfs al 300 gram boven haar geboortegewicht.
Met mij gaat het ook goed. Met dit weer probeer ik elke dag een stuk met haar te wandelen, en elke dag kom ik weer een stukje verder.
Ik ben gisternacht bevallen van onze prachtige dochter linthe. Heel heftig geweest uiteindelijk keizersnede. Later bericht ik Julie verder
Gefeliciteerd bibi. Goed om weer iets van je te horen. Mooie naam. Ik hoop dat je voorspoedig herstelt van keizersnede.

Hier goede nacht gehad. Strippen heeft dus niets gedaan. Ik wacht t maar weer rustig af.
Gefeliciteerd Bibi! Geniet van haar!

Zuur dat het nog steeds niks gedaan heeft Sammie, heel veel succes met de laatste loodjes!
Gefeliciteerd Bibi! Wel heftig zo onverwachts een keizersnede. Sterkte met je herstel!

Hou vol Sammie, wachten duurt lang hè..

Ik ben vandaag voor het eerst alleen met de kleine man. Heerlijk eigenlijk, eindelijk rust in huis. Fijn alle hulp maar even niets is ook fijn, nu kan ik hopelijk beter bijkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven