Hoevaak bestel jij eten?

08-02-2018 18:19 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb zojuist een patatje besteld! Nu ik toch zit te wachten.. hoevaak bestellen jullie eten?

Ik denk ik gemiddeld 1x in de 2-3 weken. Meestal dan patat of pizza (v/d grote ketens). Zelden bestel ik iets anders.
Ik bestel zelden maar als (1-3 keer per jaar) dan een pizzaatje of indiaas of sushi. Maar patat wordt toch slap als je dat besteld? Lijkt me zo vies.
Nou ja ik vind bestellen altijd duur. Daar ben ik te knieperig voor.
Zelden.
Alle reacties Link kopieren
eigenlijk nooit, ik kan me de laatste keer niet herinneren.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Kan je niet gewoon naar een snackbar lopen?
Dure hobby 3 keer in de week bestellen.
Hier bezorgen ze niet dus ik moet zelf naar de snackbar rijden. Dit doe ik niet elke week.
Oh er is wel een soort shoarma/pizza tent die hier bezorgt maar die pizzas vind ik niet lekker. Kun je nog beter een Oetker in de oven gooien.
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer eens per twee weken denk ik. Altijd sushi
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Keer of 4 per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Ik wil het wel maar dan maak ik me zorgen dat de porties klein zijn of het niet lekker is of de hygiëne niet goed is. En binnen 18 minuten heb ik zelf iets op tafel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Nooit meer. In mijn studentenhuistijd deden we dat regelmatig, en dat was dan pizza of shoarma. Maar al jaren niet meer gedaan dus. Alhoewel het tegenwoordig makkelijker is, vroegah was er minder keus, en moest je genoeg geld in huis hebben! Als we geen geld hadden sneden we aardappelen tot friet en frituurden die zelf, of we bakten 's nachts pannenkoeken.

We hálen wel regelmatig patat of chinees trouwens.
Alle reacties Link kopieren
3 keer per jaar ongeveer Chinees. Babi pangang spek, heerlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
We deden het te vaak. 1-2 per week. Patat, chinees, pizza, indianees, turk.

Nu minderen we. Is vaak nog 1x per week :biggrin: .

Loonsverhogingen reken ik altijd terug naar aantal keer pizza laten bezorgen.
8102 schreef:
08-02-2018 18:22
Kan je niet gewoon naar een snackbar lopen?
Dure hobby 3 keer in de week bestellen.

To zegt 1 x in de 2 a 3 weken
Alle reacties Link kopieren
Ik denk 1 keer per 2 weken. Meestal een rijsttafel, Daar eet ik dan 2/3 keer van. Dit als de kinderen bij hun vader zijn. (week op/af)
Nooit laten bezorgen

Pizza in de diepvries van de supermarkt ( 2 x per maand)

Patat haal ik zelf op ( 2 x per jaar of zo)

Chinees ophalen 2 x per jaar
Eens per maand ofzo? Maar wij hebben een snackbar om de hoek, dus patat laat ik niet bezorgen. Dat halen we ook eens per maand, ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-02-2018 18:23
Hier bezorgen ze niet dus ik moet zelf naar de snackbar rijden. Dit doe ik niet elke week.
Oh er is wel een soort shoarma/pizza tent die hier bezorgt maar die pizzas vind ik niet lekker. Kun je nog beter een Oetker in de oven gooien.
Op Grieks terras meegemaakt dat we een van de medewerkers van het restaurant het supermarktje aan de overkant zagen binnengaan. En terugkomen met doos. Plakje kaas op de pizza en ring paprika: klaar!
Chinees haal ik misschien 1 keer per jaar. Zou vaker gaan als ze normale eenpersoonsporties zouden verkopen ipv die enorme bakken waarvoor je voor één persoon simpelweg teveel moet betalen. Ik hou niet van twee dagem Chinees achter elkaar.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
08-02-2018 18:22
Kan je niet gewoon naar een snackbar lopen?
Dure hobby 3 keer in de week bestellen.
Kan ook hoor! Maar het bezorgen kost "maar" € 2,50 extra en geeft wel het gemak om er niet op uit te hoeven.
Het is trouwens circa 1x p. 3 weken, niet 3x p. week ;-)
Alle reacties Link kopieren
Nooit, woon ergens waar naar mijn weten niks bezorgt (is niet te doen qua afstand). Pizza en friet bakken we zelf. Chinees halen we eigenlijk nooit, maak wel regelmatig zelf bami/nasi/saté met loempia.
Joostisandersgeaard2 schreef:
08-02-2018 18:28
Op Grieks terras meegemaakt dat we een van de medewerkers van het restaurant het supermarktje aan de overkant zagen binnengaan. En terugkomen met doos. Plakje kaas op de pizza en ring paprika: klaar!
Wow, das wel heel schandalig!
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
08-02-2018 18:26
We deden het te vaak. 1-2 per week. Patat, chinees, pizza, indianees, turk.

Nu minderen we. Is vaak nog 1x per week :biggrin: .

Loonsverhogingen reken ik altijd terug naar aantal keer pizza laten bezorgen.
Hahaha geniaal! Ik zal binnenkort ook eens opslag vragen op het werk, zodat ik een keer extra kan bestellen in de maand ;-)
gizzmo-returns schreef:
08-02-2018 18:26
To zegt 1 x in de 2 a 3 weken
Fout gelezen sorry :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-02-2018 18:29
Chinees haal ik misschien 1 keer per jaar. Zou vaker gaan als ze normale eenpersoonsporties zouden verkopen ipv die enorme bakken waarvoor je voor één persoon simpelweg teveel moet betalen. Ik hou niet van twee dagem Chinees achter elkaar.
Man eet daar zo 4 dagen van. Diner en lunch :sick:

Ik durf dat niet met chinees, los dat het niet mijn favoriete eten is.
Alleen Surinaams, die zit hier namelijk niet in het dorp. 4 keer per jaar ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven