Olympische winterspelen

14-01-2018 00:00 856 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje vroeg misschien maar dan is ie er maar vast: een topic over de olympische winterspelen.
Wie gaat dat volgen? En wat kijk je graag?
Zelf vind ik het schaatsen (langebaan, shorttrack ook wel) het leukst en zal verder ook volgen hoe Nederlanders in andere sporten het doen.
Alle reacties Link kopieren
fiona2012 schreef:
08-02-2018 13:32
Beter dus dan NPO toen bij de zomerspelen, dan moest je kijken zij uitkozen.
Het blijft ook een kansloos systeem met die uitzendrechten, dat je als kijker geen invloed hebt...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet kijken, nooit gedaan ook. Ik heb niks met sport en vind het heel saai om te kijken. Ik heb wel een man die dol is op sport dus de tv zal regelmatig zinn afgestemd op de spelen. Ik lees wel op nu.nl wie er een medaille heeft denk ik dan.
Er wordt wel veel in de ochtend uitgezonden, maar dan werk ik de komende week. De week erna is het voorjaarsvakantie, dus dat kan leuk worden!
Ik verheug me er enorm op! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oh, wou al vragen wanneer ze begonnen maar net eventjes opgezocht en dat is morgen al! Ongelooflijk eigenlijk, want heb er tot voor dit topic nog niets van gehoord ...

Biatlon vind ik wel leuk om te kijken!
Vandaag waren zelfs de kwalificaties al, dus ik heb al zitten kijken! Ik vind vooral het schaatsen leuk.
zozoe schreef:
19-01-2018 12:58
De leukste sport van de winterspelen vind ik toch wel dat curling, ik blijf het fascinerend vinden.
Ik vraag mij dan ook altijd af hoe schoon de huizen van deze sportbeoefenaars zijn.
Dit vind ik ook een leuke sport om te kijken! Ik heb laatst opgezocht of dat hier in de buurt ergens beoefend wordt. Lijkt me best leuk om te doen nl! En klinkt wel grappig, zeggen dat je aan curling doet :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
08-02-2018 11:57
Ik ben volgende week op vakantie naar Las Vegas met een vriendin. Die wil de 10km van Sven kramer zien, dus ik ben dan waarschijnlijk ook wel wakker. Is echt midden in de nacht daar :mrgreen: verder heb ik er niet zo’n interesse in.
Haha, wel een die-hard fan, je vriendin :) Denk zeker wel dat het een spannende afstand gaat zijn maar volgens mij heeft Kramer wel echt de beste papieren. Die is behoorlijk in vorm, gezien zijn wereldrecord (laagland) in een trainingswedstrijd (!) Ben benieuwd wat voor tijd hij eruit krijgt.
Ohh ja morgen is het zover! Ik vind vooral het schaatsen leuk om te kijken
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
08-02-2018 21:30
Dit vind ik ook een leuke sport om te kijken! Ik heb laatst opgezocht of dat hier in de buurt ergens beoefend wordt. Lijkt me best leuk om te doen nl! En klinkt wel grappig, zeggen dat je aan curling doet :mrgreen:
Je hebt in NL een curlingbaan in Zoetermeer met 3 velden, maar er zijn ook clubs die op ijshockeyijs spelen (Heerenveen, Utrecht en Tilburg).
maartje2016 wijzigde dit bericht op 08-02-2018 22:45
0.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
maartje2016 wijzigde dit bericht op 08-02-2018 22:44
Reden: Dubbel
99.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
chentolove schreef:
08-02-2018 19:30
Oh, wou al vragen wanneer ze begonnen maar net eventjes opgezocht en dat is morgen al! Ongelooflijk eigenlijk, want heb er tot voor dit topic nog niets van gehoord ...

Biatlon vind ik wel leuk om te kijken!
Niet? Ik zie continue reclame's op tv en er zijn ook al heel wat inhakers langs gekomen.
Alle reacties Link kopieren
chentolove schreef:
08-02-2018 19:30
Oh, wou al vragen wanneer ze begonnen maar net eventjes opgezocht en dat is morgen al! Ongelooflijk eigenlijk, want heb er tot voor dit topic nog niets van gehoord ...

Biatlon vind ik wel leuk om te kijken!
Dan kijk je geen TV, luister je geen radio en lees je ook geen nieuwspagina's e.d.. Als je dat wel doet ontkom je niet aan berichten over de olympische spelen. Er is juist veel berichtgeving rondom de OS. Niet alleen over sport, maar vooral ook over randzaken.

Social media (als twitter, facebook, instagram e.d.) doe ik niet aan, weet niet hoe de berichtgeving daar is.
Alle reacties Link kopieren
Livestream op de laptop aan, tijd om te beginnen.
Ik zit ook te kijken! Weet iemand waar een duidelijk overzicht staat van het programma?
Alle reacties Link kopieren
www.winterspelen2018.nl vind ik wel duidelijk. Maar die site is nu tijdelijk onbereikbaar vanwege teveel bezoekers.
Ik hou van extreme sporten dus 'n onderdeel waarbij ze met snowboards over allerlei obstakels moeten springen zou ik graag zien.
Ik ga zoveel mogelijk kijken, ik vind bijna alle sporten leuk.
Maartje2016 schreef:
08-02-2018 22:43
Je hebt in NL een curlingbaan in Zoetermeer met 3 velden, maar er zijn ook clubs die op ijshockeyijs spelen (Heerenveen, Utrecht en Tilburg).
Ik zag idd Utrecht, maar dat is op een onmogelijke tijd voor mij. Maar wie weet ooit! :)
Net de openingceremonie bekeken en joh die sporters uit Bermuda in hun korte broek. Ik kreeg het al koud toen ik er naar keek O_O Kwam die ene uit Tonga nog :woa:
Kijk nu kunstschaatsen. Wat fijn dat Ziggo tijdens de spelen Eurosport 2 t/m 5 ook open heeft gezet. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ach jee iedereen valt. Sjinkie gelukkig niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-02-2018 11:32
Ach jee iedereen valt. Sjinkie gelukkig niet.
Dat was al erg. Dan dat slechte geluid er nog eens bovenop op NPO 1. Eerst hoor je het commentaar nauwelijks (checken ze die microfonen niet meer?) En vervolgens moet je je oren dicht doen vanwege de piepen en dan hoor je het er nog dwars doorheen.
Hoera; geluid wordt nu weer normaal. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Heb met maar even op BBC gekeken, inderdaad vanwege het geluid. Gelukkig is het gefixt.
Go Sjinkie!
Alle reacties Link kopieren
Balen voor Irene :-[
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven