Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
zondag 14 januari 2018 om 23:17
ik moet aanstaande donderdag voor het eerst naar het Cb toe, dan is ze precies 3 weken oud.
ik heb er ook geen brief over gekregen, toen het Cb thuis kwam vorige week, had ze al 2 afspraken staan, 1ste voor donderdag en 2de voor 8 feb en dan krijgt ze haar eerste in enting. die vind ik wel erg aan de vroege kant , 5 jaar terug was dat pas met 2 of 3 maand oud de eerste prikjes.
gehoortest en hielprik werd gewoon thuis gedaan , ivm met oud en nieuw bij mij 2 dagen later dan normaal.
zondag 14 januari 2018 om 23:20
gefeliciteerd met jullie dochter , fijn dat alles zo goed gaat,Xkussie schreef: ↑14-01-2018 18:24Hoi dames!
Allemaal gefeliciteerd met jullie baby’s, een ware babyboom in december zie ik! Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie![]()
Ik kwam even melden dat we afgelopen maandag op 08-01-2018 onze dochter hebben mogen verwelkomen! Wat bijzonder en een mega mooie ervaring.. Alles gaat goed met ons en ook mama is alweer aardig op de been!
Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid met jullie gezinnetjes![]()
hier gaat alles ook goed, dochter is alweer 3 weken oud bijna, gaat echt snel.
ik wens jou ook al het geluk toe.
maandag 15 januari 2018 om 21:51
Die eerste prikjes zijn zo vroeg vanwege de kinkhoest die zeker als de kindjes zo klein zijn flinke gevolgen hebben mocht je kind kinkhoest krijgen. (Heerste tijdje geleden, ik geloof nog steeds).Nx3 schreef: ↑14-01-2018 23:17ik moet aanstaande donderdag voor het eerst naar het Cb toe, dan is ze precies 3 weken oud.
ik heb er ook geen brief over gekregen, toen het Cb thuis kwam vorige week, had ze al 2 afspraken staan, 1ste voor donderdag en 2de voor 8 feb en dan krijgt ze haar eerste in enting. die vind ik wel erg aan de vroege kant , 5 jaar terug was dat pas met 2 of 3 maand oud de eerste prikjes.
gehoortest en hielprik werd gewoon thuis gedaan , ivm met oud en nieuw bij mij 2 dagen later dan normaal.
dinsdag 16 januari 2018 om 19:31
vandaag is het Cb weer langs geweest om mijn meisje nogmaals te wegen , ze kwam maar niet aan vanaf de geboorte , ik moest toen bv blijven geven en bijvoeden. 6 dgn geleden woog ze 3410 gr. en vandaag 3690 gr. dus ze komt aan van mijn bv. ik had maar heel minimaal bijgevoed. dus ze os echt van de bv aangekomen. ik ben echt blij dat ik bv kan blijven geven. en nog blijer dat ze over haar geboorte gewicht nu is gegroeid.
zaterdag 20 januari 2018 om 20:48
Hallo lieve meiden, wat fijn al die mooie geboorte berichten! Hier even een heel snel kort berichtje na een lange radio stilte. Ik lees nog steeds mee, heb alleen veel last van alle complicaties tijdens de bevalling (extreem bloedverlies, totaalruptuur, spoedoperatie...) ben amper online gweeest, en op de telefoon kan ik ook slecht reageren. Maar ben blij te lezen dat veel wondertjes er inmiddels zijn en alles goed gaat bij jullie!! Ik reageer binnenkort even op jullie berichtjes!
zondag 21 januari 2018 om 09:29
Oei wolkje, hopelijk heb je een vlot herstel, want jouw bevalling moet echt heel zwaar zijn geweest.
Je zoontje had bij de 20 wkn echo toch iets met een van de nieren... hoe gaat het daar mee?
.... of was dat blauwe stoel... sorry dat ik me vergis
Je zoontje had bij de 20 wkn echo toch iets met een van de nieren... hoe gaat het daar mee?
.... of was dat blauwe stoel... sorry dat ik me vergis
mamarjan wijzigde dit bericht op 22-01-2018 09:00
12.53% gewijzigd
zondag 21 januari 2018 om 09:56
oh jeetje wat heftig zeg , hopelijk herstel je er snel van.wolkje85 schreef: ↑20-01-2018 20:48Hallo lieve meiden, wat fijn al die mooie geboorte berichten! Hier even een heel snel kort berichtje na een lange radio stilte. Ik lees nog steeds mee, heb alleen veel last van alle complicaties tijdens de bevalling (extreem bloedverlies, totaalruptuur, spoedoperatie...) ben amper online gweeest, en op de telefoon kan ik ook slecht reageren. Maar ben blij te lezen dat veel wondertjes er inmiddels zijn en alles goed gaat bij jullie!! Ik reageer binnenkort even op jullie berichtjes!
veel sterkte met het herstellen.
zondag 28 januari 2018 om 08:42
heyy meiden
hoe gaat het met jullie?
hier gaat alles met de baby heel goed, zit al anderhalve week thuis met zieke kinderen, zijn echt goed ziek helaas, de baby probeer ik zoveel mogelijk overal vandaan te houden maar dat is lastig, ze heeft dus ook al haar eerste ab kuur binnen.
verder gaat het wel goed hier , kleine meid doet het super goed , is overdag veel meer wakker nu , en lacht wat af. ze is nog steeds heel vrolijk en rustig, huilt nooit alleen voor eten. in bad doen vind ze heerlijk en aankleden geniet ze ook van. kan haar wakkere in bed leggen en ze valt zelf in slaap
hoe gaat het met jullie?
hier gaat alles met de baby heel goed, zit al anderhalve week thuis met zieke kinderen, zijn echt goed ziek helaas, de baby probeer ik zoveel mogelijk overal vandaan te houden maar dat is lastig, ze heeft dus ook al haar eerste ab kuur binnen.
verder gaat het wel goed hier , kleine meid doet het super goed , is overdag veel meer wakker nu , en lacht wat af. ze is nog steeds heel vrolijk en rustig, huilt nooit alleen voor eten. in bad doen vind ze heerlijk en aankleden geniet ze ook van. kan haar wakkere in bed leggen en ze valt zelf in slaap
zaterdag 10 februari 2018 om 21:22
Klinkt goed Nx3.
Hier gaat het ook gelukkig goed.
Maar onze dame vindt aankleden echt niets. Je kan haar rustig bloot neerleggen, maar kleertjes... nee.
Luier uit is fijn, droge luier aan is mopperen.
En wakker in slaap laten vallen is toevallig 2x gebeurd afgelopen week, ze valt wel drinkend in slaap... gelukkig kan ik haar (nog wel) in haar bed neer leggen in de nacht. Overdag wordt ze wel snel wakker.
In de draagdoek ik ze uren slapende.
In de nacht slaap ze van 21-4 en van 4-8. Haar rimte overdag is me een raadsel.
Maar onze dame vindt aankleden echt niets. Je kan haar rustig bloot neerleggen, maar kleertjes... nee.
En wakker in slaap laten vallen is toevallig 2x gebeurd afgelopen week, ze valt wel drinkend in slaap... gelukkig kan ik haar (nog wel) in haar bed neer leggen in de nacht. Overdag wordt ze wel snel wakker.
maandag 12 februari 2018 om 22:45
nou hier is inmiddels wel het 1 en ander veramderd haha, ze is nog steeds heel vrolijk en rustig en huilt amper, maar ze heeft totaal geen ritme meer , ze komt in de ochtend heel vaak, dan meestal van 12 tot 4 slaapt ze nog, vanaf dan tot een uur of 9 komt ze weer heel vaak en is ze ook veel wakker. dan slaapt ze meestal tot een uur of 1 snachts en dan slaapt ze verder na de voeding tot een uur of 5 en dan vanaf 7 uur weer heel vaak.mamarjan schreef: ↑10-02-2018 21:22Klinkt goed Nx3.
laatst was ze 3 dagen heel de nacht wakker ik denk een sprongetje ofzo.
gelukkig huilt ze verder niet dat scheelt wel.
we lopen nu ook bij een kinderarts met haar, voor haar benauwdheid. haar kraakbeen in haar luchtpijp is nog niet sterk genoeg. daardoor kan ze niet goed adem halen. soms best eng , hopelijk word het niet erger anders moet ze er aan geopereerd worden.
donderdag 21 februari 2019 om 09:54
Hallo Mammamarjan,
Allereerst gefeliciteerd!! Tenminste, ben je er blij mee?
Hier is het goed, ik heb vorig jaar niet actief meegeschreven, maar onze zoon en oudere dochter doen het super! Ik ben hopelijk morgen 9 weken zwanger van onze 3e. Het is spannend, daarom hopelijk, want ik zou 11 weken moeten zijn maar de eerste echo was geen hartje te zien. Door naar het ziekenhuis voor afbreking, maar daar zagen ze tóch iets, dus een week later terug, en toen was er wel iets te zien mét hartje! maar dan zou ik positief getest moeten hebben ten tijde van de eisprong, dus eigenlijk klopt het niet. De gyn zei dat het 50-50 is, of het gaat goed, en dan snapt zij ook niet hoe dit kan, of er is een groeiachterstand en dan gaat het alsnog fout. Dit is inmiddels 2 weken geleden, zaterdag heb ik weer een echo, dan weten we meer.
Allereerst gefeliciteerd!! Tenminste, ben je er blij mee?
Hier is het goed, ik heb vorig jaar niet actief meegeschreven, maar onze zoon en oudere dochter doen het super! Ik ben hopelijk morgen 9 weken zwanger van onze 3e. Het is spannend, daarom hopelijk, want ik zou 11 weken moeten zijn maar de eerste echo was geen hartje te zien. Door naar het ziekenhuis voor afbreking, maar daar zagen ze tóch iets, dus een week later terug, en toen was er wel iets te zien mét hartje! maar dan zou ik positief getest moeten hebben ten tijde van de eisprong, dus eigenlijk klopt het niet. De gyn zei dat het 50-50 is, of het gaat goed, en dan snapt zij ook niet hoe dit kan, of er is een groeiachterstand en dan gaat het alsnog fout. Dit is inmiddels 2 weken geleden, zaterdag heb ik weer een echo, dan weten we meer.
woensdag 27 februari 2019 om 07:59
Hei dames!
Ik lees dit toevallig en wil jullie even feliciteren! Hopelijk blijft bij jou alles goed gaan lotte_joy! Ik ga voor jullie duimen! Wel héél erg fijn dat de echo’s tot dusver positief nieuws geven!
Hier gaat alles goed met onze kleine dame! Alweer ruim een jaar oud, een heel wijsneusje dat enorm snel is met alles (en het mag van mij wel wat langzamer haha, maar fijn dat ze zich goed ontwikkelt) en geen moment van de dag stil zit. Al met al vind ik het moederschap - ondanks ook heftige periodes het afgelopen jaar - echt een feestje!
Ik lees dit toevallig en wil jullie even feliciteren! Hopelijk blijft bij jou alles goed gaan lotte_joy! Ik ga voor jullie duimen! Wel héél erg fijn dat de echo’s tot dusver positief nieuws geven!
Hier gaat alles goed met onze kleine dame! Alweer ruim een jaar oud, een heel wijsneusje dat enorm snel is met alles (en het mag van mij wel wat langzamer haha, maar fijn dat ze zich goed ontwikkelt) en geen moment van de dag stil zit. Al met al vind ik het moederschap - ondanks ook heftige periodes het afgelopen jaar - echt een feestje!