Rape play

13-02-2018 13:51 604 berichten
Ik heb online een juffrouw leren kennen waar ik sinds enige tijd mee schrijf. Dat heeft er toe geleid dat we as zaterdag een date hebben. In de vorm van een rape date.

We hebben de afgelopen tijd gemaild, geappt, gebeld en foto’s uitgewisseld.

Ik heb wel eens eerder zoiets gedaan maar nog nooit met iemand die ik nog nauwelijks kende. We hebben bepaalde grenzen en een stopwoord afgesproken. Desalniettemin voel ik een lichte aarzeling.

Het idee is vreselijk opwindend. Zeker ook het aspect dat we elkaar niet kennen is heel spannend.

Wat zou er fout kunnen gaan?
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:27
Ze zegt het vaker gedaan te hebben maar nooit met iemand die ze echt niet kende. Het is een fantasie die ze wil uitleven. Ik vind het idee heel spannend. Je hoeft zeker niet iedere fantasie waar te maken. Dit is er misschien zoeen. Ik twijfel. Het is een gevecht tussen een engel en een duiveltje op mijn schouders..
Ze zegt, ze zegt,.....ze kan wel van alles beweren. Kennelijk ben jij dan weer erg goedgelovig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oké, even serieus.
Ik ken mijn vriend nu een jaar. Sinds september zijn wij een Ds stel en sinds december een "echt" stel. In het kader van de Ds zouden we dit kunnen afspreken als we beiden die wens zouden hebben. En eerlijk? Ik zou het doodeng vinden. Het idee dat hij mijn huis binnenstapt op een onbewaakt moment, het idee dat hij, mijn supervertrouwde lief me overmeesterd, vastplakt aan tafel en mijn lijf gebruikt, pas stopt op het moment dat ik mijn stopwoord gebruik, ik denk dat het -ondanks het vertrouwde en het grote houden van- een traumatisch gebeuren zou kunnen worden.
Rapeplay is geen spelletje, ook niet als er "play" achter staat. Het idee alleen al dat je dit risico zou willen nemen, met een volslagen onbekende.
I don't get it.
...
max72 schreef:
13-02-2018 14:27
Ze zegt het vaker gedaan te hebben maar nooit met iemand die ze echt niet kende. Het is een fantasie die ze wil uitleven. Ik vind het idee heel spannend. Je hoeft zeker niet iedere fantasie waar te maken. Dit is er misschien zoeen. Ik twijfel. Het is een gevecht tussen een engel en een duiveltje op mijn schouders..
Engel en duivel? Eerder tussen je hersenen en je pielemuisje.
Straks heb je gechat met een enge ex die zich als haar voordoet om haar eens goed te grazen te nemen.

Ik zou zeker bij het opendoen van de deur een codewoord afspreken zodat je niet werkelijk iemand verkracht.
Doreia schreef:
13-02-2018 14:30
Straks heb je gechat met een enge ex die zich als haar voordoet om haar eens goed te grazen te nemen.

Ik zou zeker bij het opendoen van de deur een codewoord afspreken zodat je niet werkelijk iemand verkracht.
Goeie.
strikjemetstippels schreef:
13-02-2018 14:20
Lijkt me vrij veel risico met iemand die je niet kent. Straks word je beschuldigd van echte verkrachting. Hou maar alles goed bij (mail wisseling enz).

Ik zou het zelf nooit doen met iemand die ik niet ken (ben vrouw). Wil wel er op kunnen vertrouwen dat er niet iets écht tegen mijn zin gebeurt, want het is gewoon rollenspel natuurlijk en moet geen echte verkrachting worden.

Ook lijkt het me handig als je handelingen van tevoren bespreekt, zo van dit mag echt niet.
We hebben een scenario uitgewerkt en besproken wat wel mag en wat niet. Aan die voorwaarden is wel voldaan.

Het is natuurlijk een kwestie van vertrouwen. Eigenlijk gaat het altijd om vertrouwen met wat voor sexdate dan ook.

Je stipt wel precies aan waar mijn zorgen zitten.
Doreia schreef:
13-02-2018 14:30
Straks heb je gechat met een enge ex die zich als haar voordoet om haar eens goed te grazen te nemen.

Ik zou zeker bij het opendoen van de deur een codewoord afspreken zodat je niet werkelijk iemand verkracht.
Codewoord, dat is een goed idee! De deur staat overigens open.
max72 schreef:
13-02-2018 14:27
Ze zegt het vaker gedaan te hebben maar nooit met iemand die ze echt niet kende. Het is een fantasie die ze wil uitleven. Ik vind het idee heel spannend. Je hoeft zeker niet iedere fantasie waar te maken. Dit is er misschien zoeen. Ik twijfel. Het is een gevecht tussen een engel en een duiveltje op mijn schouders..
Bij twijfel : NIET DOEN!
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:31

Het is natuurlijk een kwestie van vertrouwen. Eigenlijk gaat het altijd om vertrouwen met wat voor sexdate dan ook.
maar tja, hoe kun je iemand echt vertrouwen, die je niet kent?
Rooss4.0 schreef:
13-02-2018 14:29
Oké, even serieus.
Ik ken mijn vriend nu een jaar. Sinds september zijn wij een Ds stel en sinds december een "echt" stel. In het kader van de Ds zouden we dit kunnen afspreken als we beiden die wens zouden hebben. En eerlijk? Ik zou het doodeng vinden. Het idee dat hij mijn huis binnenstapt op een onbewaakt moment, het idee dat hij, mijn supervertrouwde lief me overmeesterd, vastplakt aan tafel en mijn lijf gebruikt, pas stopt op het moment dat ik mijn stopwoord gebruik, ik denk dat het -ondanks het vertrouwde en het grote houden van- een traumatisch gebeuren zou kunnen worden.
Rapeplay is geen spelletje, ook niet als er "play" achter staat. Het idee alleen al dat je dit risico zou willen nemen, met een volslagen onbekende.
I don't get it.
Ik kan me voorstellen dat je dat niet moet doen met je geliefde. In die zin denk ik juist dat het beter is als je een eendimensionale relatie (just sex) met elkaar hebt.
SallySpectra schreef:
13-02-2018 14:30
Engel en duivel? Eerder tussen je hersenen en je pielemuisje.
Dat dus ;)
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:31
We hebben een scenario uitgewerkt en besproken wat wel mag en wat niet. Aan die voorwaarden is wel voldaan.

Het is natuurlijk een kwestie van vertrouwen. Eigenlijk gaat het altijd om vertrouwen met wat voor sexdate dan ook.

Je stipt wel precies aan waar mijn zorgen zitten.
Hoe kun je nou zeggen dat het is uitgewerkt als jij kennelijk bedacht hebt dat een stopwoord en niet kunnen praten tegelijkertijd een goed idee is ? Is dat knevelen dan niet aan de orde gekomen ? En hoe kan het dat jij denkt dat je er zelf onbesproken elementen in kunt voegen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:36
Ik kan me voorstellen dat je dat niet moet doen met je geliefde. In die zin denk ik juist dat het beter is als je een eendimensionale relatie (just sex) met elkaar hebt.
Hoezo denk je dat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
lilalinda schreef:
13-02-2018 14:34
maar tja, hoe kun je iemand echt vertrouwen, die je niet kent?
Volgens mij is de term hier: blind vertrouwen.
ava75 schreef:
13-02-2018 14:33
Bij twijfel : NIET DOEN!
Ik vind dit ook echt een enorm dilemma.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:38
Volgens mij is de term hier: blind vertrouwen.
volgens mij is de term: denken met je lul ipv je hersenen
:)
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:33
Codewoord, dat is een goed idee! De deur staat overigens open.
Wees niet verbaasd als het huisnummer wat je opkrijgt niet blijkt te bestaan. Of als zij daar niet open doet .
Heb je haar adres al gehad : nee, zeker ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
max72 schreef:
13-02-2018 14:36
Ik kan me voorstellen dat je dat niet moet doen met je geliefde. In die zin denk ik juist dat het beter is als je een eendimensionale relatie (just sex) met elkaar hebt.
Maar een onbekende, in dit soort spel, is wel weer een ander uiterste.
Ik denk juist dat het hier ontzettend belangrijk is om te weten hoe zij op jou reageert.
Alles wat je afspreekt is hypothetisch, want jullie hebben er beiden geen ervaring mee (laat staan met elkaar). Dus je ijzeren wil kan zo ineens verdwijnen als het rood voor de ogen schiet
anoniem_344137 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 14:42
0.08% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
13-02-2018 14:37
Hoe kun je nou zeggen dat het is uitgewerkt als jij kennelijk bedacht hebt dat een stopwoord en niet kunnen praten tegelijkertijd een goed idee is ? Is dat knevelen dan niet aan de orde gekomen ? En hoe kan het dat jij denkt dat je er zelf onbesproken elementen in kunt voegen ?
Jawel dat slipje hebben we wel besproken maar in dit geval is het gewoon niet handig.
blijfgewoonbianca schreef:
13-02-2018 14:40
Wees niet verbaasd als het huisnummer wat je opkrijgt niet blijkt te bestaan. Of als zij daar niet open doet .
Heb je haar adres al gehad : nee, zeker ?
En zowel, meld haar dat je haar eerst gaat bespieden. In voorbereiding. Kijken hoe dat haar bevalt.
Alle reacties Link kopieren
Doe wat in haar drankje, dan voldoe je aan alle kenmerken van Rape en hoef je haar niet eens te neuken, aangezien ze er toch niets van herrinnerd achteraf.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Typisch dat je niet meer in gaat op dat knevelen en het vooraf gesproken scenrio en dat dat niet strookt met elkaar. Is haar niet opgevallen, met al haar ervaring ?
Ooooo, man, je wordt voor 99,99 % zeker in de zeik genomen.
Heb je haar voor en achternaam al door Google gehaald en rolde haar adres , dat ze je heeft gegeven , er toen ook uit?
Je mag haar achternaam zeker niet weten en het adres krijg je ook pas op de avond zelf zeker ?


Hahahaha, dream on, knul.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Framberry schreef:
13-02-2018 14:41
Maar een onbekende, in dit soort spel, is wel weer een ander uiterste.
Ik denk juist dat het hierontzettend belangrijk is om te weten hoe zij op jou reageert.
Alles wat je afspreekt is hypothetisch, want jullie hebben er beiden geen ervaring mee (laat staan met elkaar). Dus je ijzeren wil kan zo ineens verdwijnen als het rood voor de ogen schiet
Dit. Hoe kun je in zo'n ongelijkwaardig situatie nu weten wat de ander bedoelt en speelt? Dit soort dingen gaan echt over de kleine nuances kunnen op pikken. Daar moet je elkaar gewoon voor kennen en is ook vergevorderde sex zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:42
Jawel dat slipje hebben we wel besproken maar in dit geval is het gewoon niet handig.
Ze wilde wel gekneveld worden voor of nadat het stopwoord was besproken?
Hahahaha.
Wat suf dit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
13-02-2018 14:40
Wees niet verbaasd als het huisnummer wat je opkrijgt niet blijkt te bestaan. Of als zij daar niet open doet .
Heb je haar adres al gehad : nee, zeker ?
Ja toch wel. Alle dingen die ik heb kunnen checken kloppen. Telefoon nummer, WhatsApp, adres, naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven