Tomcat - eerste drie mensen

18-02-2018 10:14 38 berichten
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, feedback is verplicht.
Stel je vraag, en leg uit wat de situatie is.

Kloppen de kaarten van Tomcat
Alle reacties Link kopieren
Komt mijn relatie weer goed?
Leuk Tomcat :) .

Ik vraag me af hoeveel geduld ik nog moet hebben en of het goed komt.
Oh, de situatie; Hard aan de toekomst aan het bouwen maar ook grotendeels afhankelijk van geluk. Ik vind het wachten en hard werken zonder enige garantie zo moeilijk.
anoniem_347524 wijzigde dit bericht op 18-02-2018 10:29
91.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is ons nog een kind gegunt Tom?

(Kinderwens...onderbuikissues..)
yourlocalhero wijzigde dit bericht op 18-02-2018 10:17
Reden: Toevoeging.
35.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moet ik die extra opdracht aannemen?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
*
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 18-02-2018 10:26
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij is vaak niet bereikbaar en ik heb geen reden om aan te nemen dat hij iets verkeerd doet want hij heeft altijd een goed excuus maar iets zegt me dat het niet pluis is.

Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Is het een goede beslissing om de relatie tussen mij en MM te gaan beeindigen?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
:yes: nummer 3!!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
De omstandigheden van ons zijn lastig en vallen me zwaar. Steeds zwaarder hoe meer ik ga voelen. Maar het is zo moeilijk omdat we op alle vlakken klikken. Dat heb ik nooit eerder gehad.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoe lang duurt het voordat die Bad gateway verdwijnt?
JollyRider schreef:
18-02-2018 10:18
:yes: nummer 3!!
nummer 4, dankzij de slimme strategie van Enora :proud:
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
18-02-2018 10:20
nummer 4, dankzij de slimme strategie van Enora :proud:
Dat is gewoon vals spelen. Ik stelde als derde een vraag, zij borgde haar vraag later toe. Kijk maar naar de tijd bij de berichten.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Corona67 schreef:
18-02-2018 10:20
nummer 4, dankzij de slimme strategie van Enora :proud:
Wie niet snel is moet slim zijn? :idee:
Hoe kan ik een keer op tijd zijn voor deze sessie?
JollyRider schreef:
18-02-2018 10:22
Dat is gewoon vals spelen. Ik stelde als derde een vraag, zij borgde haar vraag later toe. Kijk maar naar de tijd bij de berichten.
Ja dat weet ik.
Het leven is soms oneerlijk. Maar Tomcat opent vast nog een keer een topic
Alle reacties Link kopieren
Enora schreef:
18-02-2018 10:22
Wie niet snel is moet slim zijn? :idee:
Niet slim, je vraag kwam een minuut NA mijn vraag. Als TO eerlijk is krijg ik antwoord
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Andersom schreef:
18-02-2018 10:23
Hoe kan ik een keer op tijd zijn voor deze sessie?
:lightbulb:
Goede vraag. Hopelijk leest verder niemand het antwoord
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
18-02-2018 10:23
Ja dat weet ik.
Het leven is soms oneerlijk. Maar Tomcat opent vast nog een keer een topic
Het leven is prima. Tomcat kan zelf beslissen eerlijk te zijn en gewoon naar de tijden te kijken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
18-02-2018 10:24
Het leven is prima. Tomcat kan zelf beslissen eerlijk te zijn en gewoon naar de tijden te kijken
Oeh, nu zet je hem wel onder druk he..
JollyRider schreef:
18-02-2018 10:22
Dat is gewoon vals spelen. Ik stelde als derde een vraag, zij borgde haar vraag later toe. Kijk maar naar de tijd bij de berichten.
Ik had mn vraag al getypt toen het topic nog leeg was, maar toen kreeg ik bad gateway te zien.
Maar goed, als het je zó dwars zit, dan mag jij mijn plekje hebben hoor :rose: .
MissMaran schreef:
18-02-2018 10:15
Komt mijn relatie weer goed?
De relatie gaf 1 of beiden het gevoel dat ze van alles tekort kwamen, ontevreden over wat er niet is, maar meer door een smalle blik dan door realiteit. Het ligt overal voor het grijpen of het tekort is van heel tijdelijke aard, maar dit werd niet gezien..de onvrede ging overheersen
Op dit moment lijkt er sprake van een emotioneel stabiele situatie, emotionele verzorging, en er ligt in het verborgene ook energie om aan die emotie t ewerken.. er is energie en inspiratie om weer op te bouwen, misschien op dezelfde voet misschien nieuwe paden.
Als obstakel ligt er iets formeels..iets van contract, juridisch, overeenkomst, formele stukken of zaken die op dit moment negatief werken op de relatie
De omgeving geeft je ruimte, energie, inspiratie, je kan dromen en constructief nadenken over hoe die dromen waar te maken, de inspiratie en energie komt zeker naar je toe daarvoor.
Concreet advies aan jou is om een beslissing te nemen..het lijkt erop dat je in een situatie zit waarvan je zelf steeds duidelijker gaat zien dat dit niet meer voldoet, jij bent degene die de keue moet maken om die sitatie te veranderen..
Als waarschijnlijk uitkomst zie ik een samensmelting van meerdere ideeen of invloeden, verschillende zaken die jij samen kan voegen tot 1 sterker geheel, je gaat de manier vinden om alles te verenigen tot iets nieuws.

Veel geluk!
JollyRider schreef:
18-02-2018 10:23
Niet slim, je vraag kwam een minuut NA mijn vraag. Als TO eerlijk is krijg ik antwoord
Alsjeblieft zeg, stel je niet zo aan. Ik heb mijn vraag 2x 3x aangepast dus die tijd zegt ook niks meer.

Tomcat, voel je vrij Jolly's vraag te beantwoorden. Ik vind het leuk als je naar de mijne kijkt, maar het zit Jolly blijkbaar stukken hoger.
Jeetje ze vechten om mij :$

Rustig dames, alles komt goed :smooch:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
18-02-2018 10:26
De relatie gaf 1 of beiden het gevoel dat ze van alles tekort kwamen, ontevreden over wat er niet is, maar meer door een smalle blik dan door realiteit. Het ligt overal voor het grijpen of het tekort is van heel tijdelijke aard, maar dit werd niet gezien..de onvrede ging overheersen
Op dit moment lijkt er sprake van een emotioneel stabiele situatie, emotionele verzorging, en er ligt in het verborgene ook energie om aan die emotie t ewerken.. er is energie en inspiratie om weer op te bouwen, misschien op dezelfde voet misschien nieuwe paden.
Als obstakel ligt er iets formeels..iets van contract, juridisch, overeenkomst, formele stukken of zaken die op dit moment negatief werken op de relatie
De omgeving geeft je ruimte, energie, inspiratie, je kan dromen en constructief nadenken over hoe die dromen waar te maken, de inspiratie en energie komt zeker naar je toe daarvoor.
Concreet advies aan jou is om een beslissing te nemen..het lijkt erop dat je in een situatie zit waarvan je zelf steeds duidelijker gaat zien dat dit niet meer voldoet, jij bent degene die de keue moet maken om die sitatie te veranderen..
Als waarschijnlijk uitkomst zie ik een samensmelting van meerdere ideeen of invloeden, verschillende zaken die jij samen kan voegen tot 1 sterker geheel, je gaat de manier vinden om alles te verenigen tot iets nieuws.

Veel geluk!
Bedankt!
ik heb gisteravond een beslissing gemaakt omdat de situatie niet meer werkt.
Ik was heel benieuwd of dat de juiste is , dat verenigen gaat dat met hem samen worden of ieder een eigen pad? Of wordt dat later pas duidelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven