Vriend wilt op vakantie met “een vriendin”

04-03-2018 18:45 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie ervan als je vriendje die vakantie gaat met een vriendin terwijl zij zwanger is?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2018 13:45
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
92.66% gewijzigd
Nee.
Alle reacties Link kopieren
*Wil niet wilt...
Je zit altijd in de situatie waarin je vreemd kan gaan. Je zegt hem te vertrouwen. Gedraag je daar dan ook naar.
Je bent intens onredelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
04-03-2018 18:46
Nee.
En dit...
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
04-03-2018 18:46
Nee.
+1
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je gaat toch geen kind op de wereld zetten van iemand waar je nog geen half jaar wat mee hebt? Dat kun je nog geen relatie noemen. Hij ziet het blijkbaar ook niet zo dat hij gewoon nog met 'n ex-scharrel op vakantie gaat. Zou die zwangerschap maar snel afbreken nu het nog kan.
Met tien weken zwangerschap kun je nog steeds prima vliegen hoor, waarom ga je niet mee?
Niet onredelijk. Zou het er ook echt niet mee eens zijn.
Moiren’ schreef:
04-03-2018 18:47
Je zit altijd in de situatie waarin je vreemd kan gaan. Je zegt hem te vertrouwen. Gedraag je daar dan ook naar.
Je bent intens onredelijk.
En dit. Hormonen, gok ik zo.
Ana_Isabel2 schreef:
04-03-2018 18:46
Nee.
+1
Sereia schreef:
04-03-2018 18:49
Niet onredelijk. Zou het er ook echt niet mee eens zijn.
Dat is dan toch jouw probleem?
Hij is niet haar eigendom, ze is pas sinds kort met hem samen, de vakantie was al geboekt en ze mag zelfs mee.
Roggenbrood schreef:
04-03-2018 18:49
En dit. Hormonen, gok ik zo.
Ik ben niet zwanger en ik vind haar niet onredelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het er ook echt niet mee eens zijn, vind je niet onredelijk!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
04-03-2018 18:47
Je gaat toch geen kind op de wereld zetten van iemand waar je nog geen half jaar wat mee hebt? Dat kun je nog geen relatie noemen. Hij ziet het blijkbaar ook niet zo dat hij gewoon nog met 'n ex-scharrel op vakantie gaat. Zou die zwangerschap maar snel afbreken nu het nog kan.
Ik heb duidelijk geen mening gevraagd om mijn zwangerschap.
anoniem_365637 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 08:47
14.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iemand van 37 is geen meisje meer.
Ana_Isabel2 schreef:
04-03-2018 18:50
Ik ben niet zwanger en ik vind haar niet onredelijk.
Waarom niet?
Maar waarom ga je niet mee, dan? Ik snap je argumenten daarvoor niet. Je bent niet invalide als je zwanger bent, hoor.
anoniem_258367 wijzigde dit bericht op 04-03-2018 18:52
26.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Roggenbrood schreef:
04-03-2018 18:48
Met tien weken zwangerschap kun je nog steeds prima vliegen hoor, waarom ga je niet mee?
Vakantie is in April
anoniem_365637 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 08:54
1.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een meisje van 37?
Volgende raag: waarom moet jij op de hotelkamer blijven terwijl zij naar een festival gaan?

Is er geen compromis mogelijk? Een vierde persoon erbij, zodat je met zijn vieren op vakantie bent? Een mini-groepsreisje dus?

Verder zou ik overwegen of je met deze zwangerschap door moet gaan gezien je prille relatie en nu al gezeik.
Alle reacties Link kopieren
28 zei je??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nee, jouw eis is niet onredelijk. Heel raar dat hij nog met een ex-scharrel op vakantie gaat, maar het is even goed raar dat je zo snel al een kind 'maakt'. Nooit van condooms gehoord ?
Waarom wil je niet mee?
Vriend vraagt je mee en jij zegt nee.
Oh jeetje, 28 inderdaad. Je klinkt als 18.
En in juli ben je uitgerekend? Je mag tot 36 weken zwangerschap gewoon vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Als je hem erop hebt aangesproken, vind ik het logisch dat hij niet gaat en zijn excuses aanbiedt. Het kan ook gewoon een grap zijn geweest of iets anders.
Een hele week weg met een ex waarmee hij sex heeft gehad, terwijl jij zwanger bent van hem vind ik persoonlijk nogal een sterk verhaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven