Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
woensdag 7 maart 2018 om 11:07
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft met wat voor vrouwen jij omgaat (was jij niet degene met een paar vriendinnen die dit soort denkbeelden hebben?) en waarop je je focust (rappers en voetballers).
Ik vind de dingen die jij beschrijft ZO niet herkenbaar, niet van mezelf en ook niet van mijn vriendinnen.
Richt je nou eens op wat meer "doorsnee" vrouwen, daarvan zijn er sowieso veel meer dan die vrouwen waar jij het steeds over hebt. Op zich goed dat je het hier steeds vraagt, het enige vervelende is dat je onze antwoorden niet aanneemt omdat je zo overtuigd bent van je eigen mening/gevoel dat je continu onze meningen en gevoel probeert te weerleggen. Wat heb je daaraan?
Ik vind de dingen die jij beschrijft ZO niet herkenbaar, niet van mezelf en ook niet van mijn vriendinnen.
Richt je nou eens op wat meer "doorsnee" vrouwen, daarvan zijn er sowieso veel meer dan die vrouwen waar jij het steeds over hebt. Op zich goed dat je het hier steeds vraagt, het enige vervelende is dat je onze antwoorden niet aanneemt omdat je zo overtuigd bent van je eigen mening/gevoel dat je continu onze meningen en gevoel probeert te weerleggen. Wat heb je daaraan?
woensdag 7 maart 2018 om 11:56
Waarom sommige vrouwen dat doen, uiteindelijk door puur biologie. De uitgekozen man straalt namelijk success uit, oftewel, de vibe dat die een genetisch succesvol/sterk exemplaar is. Dat triggert de lust gevoelens en daardoor de biologische wens om nageslacht, oftewel seks te hebben.
Uiteindelijk zit er nu eenmaal verschil in de keuze voor man qua beste genen en best geschikt om succesvol nageslacht op te voeden. Dat kunnen twee totaal verschillende (type) mannen zijn.
Dus, het is puur uit eigen wil dat zo'n vrouw zich op zo'n succesvolle alpha man werpt en seksueel aan haar trekken probeert te komen. En zo'n man heeft daar geen probleem mee want die kiest de voor hem beste exemplaren uit die zich aanbieden. Zonder dat hij verder enige verdere investering hoeft te doen.
Om eenzelfde biologische rede kiezen mannen voor "knap" en "jong". omdat "Mooi/knap" gerelateerd is aan gezond en fit vanuit biologisch oogpunt evenals dat "jong" vanuit biologisch oogpunt een grotere kans geeft dat er nageslacht ontstaat en overleeft. Terwijl dat verder los staat van de opvoeding. En daarom zijn alpha vrouwen ook zo aantrekkelijk omdat die een verhoogte kans meebrengen dat nageslacht het overleeft.
Uiteindelijk zit er nu eenmaal verschil in de keuze voor man qua beste genen en best geschikt om succesvol nageslacht op te voeden. Dat kunnen twee totaal verschillende (type) mannen zijn.
Dus, het is puur uit eigen wil dat zo'n vrouw zich op zo'n succesvolle alpha man werpt en seksueel aan haar trekken probeert te komen. En zo'n man heeft daar geen probleem mee want die kiest de voor hem beste exemplaren uit die zich aanbieden. Zonder dat hij verder enige verdere investering hoeft te doen.
Om eenzelfde biologische rede kiezen mannen voor "knap" en "jong". omdat "Mooi/knap" gerelateerd is aan gezond en fit vanuit biologisch oogpunt evenals dat "jong" vanuit biologisch oogpunt een grotere kans geeft dat er nageslacht ontstaat en overleeft. Terwijl dat verder los staat van de opvoeding. En daarom zijn alpha vrouwen ook zo aantrekkelijk omdat die een verhoogte kans meebrengen dat nageslacht het overleeft.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 7 maart 2018 om 18:08
Ik zou mij niet erg op mijn gemak voelen als ik een vriendin heb, en zij een erg uitgebreid seksueel verleden heeft. Vooral niet als het iemand is zoals omschreven in het topic.
Mensen passen beter als ze vergelijkbare levenservaringen hebben. Dus kunnen ze beter met iemand gaan die er op los heeft geneukt.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
woensdag 7 maart 2018 om 20:06
Het valt mij wel op dat dat ik enorme haat aan het ontwikkelen ben jegens vrouwen.
woensdag 7 maart 2018 om 20:36
Ik merk het, ja.De_Cynicus schreef: ↑07-03-2018 20:06Het valt mij wel op dat dat ik enorme haat aan het ontwikkelen ben jegens vrouwen.
En dat laat meteen weer zien dat jij de echte foute man bent. Een hekel ontwikkelen jegens een heel geslacht omdat je niet krijgt wat je hebben wilt is niet goed. Je bent geen goede man, maar een foute man.
Er zijn genoeg echte, lieve mannen, die een beetje verlegen zijn. Deze krijgen echter wel vaak een vrouw, omdat ze oprecht wat te bieden hebben. Maar als je zo boos en haatdragend bent; dat gaan de meeste mensen uit de weg, dus ook vrouwen.
Als je je leven wilt veranderen, verander dan jezelf, in plaats van te klagen dat de wereld niet eerlijk is.
Vrouwen die moeilijk een man krijgen wordt ook geadviseerd zich te verbeteren als ze meer kans willen hebben. Minder zeuren, minder roken, minder dik, meer/minder make-up, meer relaxter zijn, meer sporten, vriendelijker zijn, minder wanhopig zijn, beter kleden etc.
Raar dat je dan niet snapt dat dit ook voor mannen geldt.
woensdag 7 maart 2018 om 20:52
Je krijgt wat je geeft.De_Cynicus schreef: ↑07-03-2018 20:06Het valt mij wel op dat dat ik enorme haat aan het ontwikkelen ben jegens vrouwen.
Misschien moet je wat van je denkbeelden loslaten, tot dusver heeft het je zo te horen weinig gebracht.
woensdag 7 maart 2018 om 21:21
Of je draait het om, de haat die ik heb ontwikkeld komt meer door hoe ik behandeld ben.Het-groepje schreef: ↑07-03-2018 20:52Je krijgt wat je geeft.
Misschien moet je wat van je denkbeelden loslaten, tot dusver heeft het je zo te horen weinig gebracht.
woensdag 7 maart 2018 om 21:22
Je bent slecht behandeld door alle vrouwen op de hele wereld?De_Cynicus schreef: ↑07-03-2018 21:21Of je draait het om, de haat die ik heb ontwikkeld komt meer door hoe ik behandeld ben.
woensdag 7 maart 2018 om 21:26
Grappig, hoe je mij denkt te kennen door middel van een forum. Jij denkt blijkbaar dat ik uit mijn mond schuim wanneer ik een vrouw zie en hun begin uit te schelden.Paarsebloem schreef: ↑07-03-2018 20:36Ik merk het, ja.
En dat laat meteen weer zien dat jij de echte foute man bent. Een hekel ontwikkelen jegens een heel geslacht omdat je niet krijgt wat je hebben wilt is niet goed. Je bent geen goede man, maar een foute man.
Er zijn genoeg echte, lieve mannen, die een beetje verlegen zijn. Deze krijgen echter wel vaak een vrouw, omdat ze oprecht wat te bieden hebben. Maar als je zo boos en haatdragend bent; dat gaan de meeste mensen uit de weg, dus ook vrouwen.
Als je je leven wilt veranderen, verander dan jezelf, in plaats van te klagen dat de wereld niet eerlijk is.
Vrouwen die moeilijk een man krijgen wordt ook geadviseerd zich te verbeteren als ze meer kans willen hebben. Minder zeuren, minder roken, minder dik, meer/minder make-up, meer relaxter zijn, meer sporten, vriendelijker zijn, minder wanhopig zijn, beter kleden etc.
Raar dat je dan niet snapt dat dit ook voor mannen geldt.
Ik ben juist meer introvert, oftewel. Ik ben meer op mijzelf. Sluit mij meer af van mensen.
Ik heb het wel een poging gewaagd, met vrouwelijke collega's praten, flidten, humor etc. Maar enige plek waar ik dan terecht kom is de friendzone. Dan heb ik toch echt liever niks, dan de friendzone.
En ik snap dat veel vrouwen, wanneer de 30 in zicht komt. Dat ze willen settelen, en ik dan wel een geschikte partner ben. Maar ja, een vrouw met zoveel ervaring past niet echt bij mij dan he.
woensdag 7 maart 2018 om 21:35
Uhhh say what?! Je zegt net dat je haat jegens vrouwen begint te ontwikkelen? Maakt je niet echt een geschikte partner he?De_Cynicus schreef: ↑07-03-2018 21:26En ik snap dat veel vrouwen, wanneer de 30 in zicht komt. Dat ze willen settelen, en ik dan wel een geschikte partner ben. Maar ja, een vrouw met zoveel ervaring past niet echt bij mij dan he.
Please zoek hulp om voor jezelf en de mensen om je een leuker persoon te worden! Met deze denkbeelden word je toch niet gelukkig? Pak eerst je issues aan en misschien vind je daarna wel een leuke vrouw. Mits jij jezelf er ook voor openstelt en niet iedere vrouw afkraakt op het aantal sexpartners en weet ik wat nog meer.
woensdag 7 maart 2018 om 21:39
De meeste mensen die jou op dit forum lezen hebben dat al lang doorDe_Cynicus schreef: ↑07-03-2018 20:06Het valt mij wel op dat dat ik enorme haat aan het ontwikkelen ben jegens vrouwen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
woensdag 7 maart 2018 om 21:43
Je moet uitkijken met het kijken naar dingen waar je van walgt, voor je het weet ben je zelf degene die walging bij je oproept. Waarom hou jij je niet bezig met mensen die jou meer liggen qua persoonlijkheid? Die zondegeiten die op foute mannen vallen zijn niet debet aan jouw cynisme.
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
woensdag 7 maart 2018 om 21:46
Geschikte partner vanwege mijn gebrek aan ervaring, dat ik een rustig persoon ben. En het niet drinken, roken of drugsgebruik helpt ook natuurlijk.lifeissweet schreef: ↑07-03-2018 21:35Uhhh say what?! Je zegt net dat je haat jegens vrouwen begint te ontwikkelen? Maakt je niet echt een geschikte partner he?
Please zoek hulp om voor jezelf en de mensen om je een leuker persoon te worden! Met deze denkbeelden word je toch niet gelukkig? Pak eerst je issues aan en misschien vind je daarna wel een leuke vrouw. Mits jij jezelf er ook voor openstelt en niet iedere vrouw afkraakt op het aantal sexpartners en weet ik wat nog meer.
Ja, maar waarom zou ik dat willen? Beetje te laat nu. Voor mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen zou het ook goed zijn geweest of gewild te zijn en one night stands etc. Gaat nogal moeilijk als je constant afgewezen wordt omdat je minderwaardig bent he. Schade is al aangericht.
woensdag 7 maart 2018 om 21:53
Tja eerst zeg je dat je geen vrouw wil die veel one night stands gehad heeft, nu zeg je dat je een hekel aan vrouwen krijgt omdat ze geen one night stands (met jou) willen. Beetje contradictionair.
Ik wil je oprecht best helpen en met je meedenken maar iemand die vrouwen haat wordt door diezelfde vrouwen meestal niet geweldig aantrekkelijk gevonden. Ik zou daar echt aan gaan werken.
Ik wil je oprecht best helpen en met je meedenken maar iemand die vrouwen haat wordt door diezelfde vrouwen meestal niet geweldig aantrekkelijk gevonden. Ik zou daar echt aan gaan werken.
woensdag 7 maart 2018 om 21:56
Het klinkt tegenstrijdig, omdat je het verkeerd begrijpt. Het zou leuk zijn geweest als ik jonger was, nu hoeft het niet meer. Is nu al te laat, ik nader nu de 30 al.florence13 schreef: ↑07-03-2018 21:53Tja eerst zeg je dat je geen vrouw wil die veel one night stands gehad heeft, nu zeg je dat je een hekel aan vrouwen krijgt omdat ze geen one night stands (met jou) willen. Beetje contradictionair.
woensdag 7 maart 2018 om 22:01
De_Cynicus schreef: ↑07-03-2018 21:56Het klinkt tegenstrijdig, omdat je het verkeerd begrijpt. Het zou leuk zijn geweest als ik jonger was, nu hoeft het niet meer. Is nu al te laat, ik nader nu de 30 al.
Het lijkt mij een prima plan om lekker vrijgezel te blijven
Ik gun geen enkele vrouw zo’n foute engnek als jij.
woensdag 7 maart 2018 om 22:02
De_Cynicus schreef: ↑07-03-2018 21:21Of je draait het om, de haat die ik heb ontwikkeld komt meer door hoe ik behandeld ben.
woensdag 7 maart 2018 om 22:08
Bedankt voor jou nuttige bijdrage, een echte intellectueel. Elke bijdrage die jij maakt is een aanwinst voor het forum. Jou woorden in een reactie zijn net een kunstwerk.
En ja, dat was sarcastisch. Jou antwoorden stralen uit dat jij een tokkie bent.
woensdag 7 maart 2018 om 22:18
Jeumig, ik heb net even gegoogeld en zijn laatste filmpje gezien. Wat een eng figuur!wanderlily schreef: ↑07-03-2018 22:08Eens in de zoveel tijd opent een man hier een topic die op de zaak Elliot Rodger geïnspireerd lijkt te zijn.
woensdag 7 maart 2018 om 22:20
Volgens mij is daar een woord voor, namelijk laster.wanderlily schreef: ↑07-03-2018 22:08Eens in de zoveel tijd opent een man hier een topic die op de zaak Elliot Rodger geïnspireerd lijkt te zijn.
woensdag 7 maart 2018 om 22:24
Haha grappig dat je over intellectueel begint maar constant ‘hun’ schrijft en jouW zonder W.De_Cynicus schreef: ↑07-03-2018 22:08Bedankt voor jou nuttige bijdrage, een echte intellectueel. Elke bijdrage die jij maakt is een aanwinst voor het forum. Jou woorden in een reactie zijn net een kunstwerk.
En ja, dat was sarcastisch. Jou antwoorden stralen uit dat jij een tokkie bent.
Maar goed, succes met je vrouwenhaat topic, ik ga even neuken
woensdag 7 maart 2018 om 22:27
Mierenneuker. Als we dan toch zo kleinzielig gaan doen. Dit is een virtueel forum. Dus wij typen hier, wij schrijven niet.
woensdag 7 maart 2018 om 22:36
Interessant hoor, maar zoek eerst maar eens uit wat laster is, oke?
Hoe zullen we het noemen als een man op een forum waar overwegend vrouwen komen verkondigt een vrouwenhater te zijn?
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.