Mode & Beauty alle pijlers

Wimperserum

11-03-2018 10:12 41 berichten
Hoi dames,

Ik ben benieuwd naar de werking van wimperserum. Er zijn best wat opties op de markt. Revitalash schijnt heel goed te werken maar kost 75 euro. WImperserum van de kruidvat schijnt ook wat te doen en kost maar 9.99. Ik heb van mezelf korte, volle wimpers en zou ze graag wat langer zien.

Heeft iemand ervaring met een van bovenstaande of een ander soort wimperserum? Hoe was het resultaat? Hoe lang heb je het gebruikt voordat je iets zag? En als je meerdere hebt geprobeerd; welke was het beste?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er maar een geprobeerd die van het Kruidvat, naar aanleiding van een topic hier. Na een maand zag ik duidelijk verschil, ze zijn echt langer geworden.
Alle reacties Link kopieren
bording schreef:
11-03-2018 10:16
Ik heb er maar een geprobeerd die van het Kruidvat, naar aanleiding van een topic hier. Na een maand zag ik duidelijk verschil, ze zijn echt langer geworden.
Dat had ik ook! Ik zou zeker geen dure aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook die van Kruidvat , werkt als een tierelier.
Dank dames, dan toch maar eerst die he :proud: .
*breekt even in* kun je dat serum ook voor je wenkbrauwen gebruiken? Bij mij vallen mijn wenkbrauwen op mysterieuze wijze uit aan de zijkanten. Ik had lange wenkbrauwen maar nu zijn ze nog maar halverwege :(
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mijn wimpers ook langer worden met die van het Kruidvat. Op mijn wenkbrauwen zie ik niks gebeuren dus daar helpt het niet bij mij helaas.

Net mijn wimpers geverfd, daarna de wimperkruller erop en nu is bij 1 oog de helft van mijn wimpers afgebroken O_O . Vanavond serum erop en hopelijk bevordert dat de groei. Ik baal echt stevig.
dannas schreef:
11-03-2018 11:31
Ik zie mijn wimpers ook langer worden met die van het Kruidvat. Op mijn wenkbrauwen zie ik niks gebeuren dus daar helpt het niet bij mij helaas.

Net mijn wimpers geverfd, daarna de wimperkruller erop en nu is bij 1 oog de helft van mijn wimpers afgebroken O_O . Vanavond serum erop en hopelijk bevordert dat de groei. Ik baal echt stevig.
Das ook balen :( Sterkte met je wimpers.

Jammer dat het waarschijnlijk niet op wenkbrauwen werkt, nouja, dan maar een wenkbrauwtransplantatie pony laten knippen.
In dit topic gaat over producten die echt werken.
Waaronder het wimperserum van Kruidvat.

mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
mode-beauty/werkt-product-x-echt-deel-2 ... ges/400571
Ik gebruik Revitalash en blijf het de rest van mijn leven kopen zo geweldig vind ik het. Mijn wimpers zijn letterlijk 2x zo lang geworden en ik krijg elke week wel een keer de vraag of ze echt zijn. Niet verwacht dat een serum zoveel effect zou hebben!

Kruidvat serum maakt gebruik van de medicinale stof bimatoprost. Daar zijn bijwerkingen van bekend waaronder verkleuring van de iris. Ik zou dit zelf niet gebruiken.
morty schreef:
11-03-2018 11:45
Ik gebruik Revitalash en blijf het de rest van mijn leven kopen zo geweldig vind ik het. Mijn wimpers zijn letterlijk 2x zo lang geworden en ik krijg elke week wel een keer de vraag of ze echt zijn. Niet verwacht dat een serum zoveel effect zou hebben!

Kruidvat serum maakt gebruik van de medicinale stof bimatoprost. Daar zijn bijwerkingen van bekend waaronder verkleuring van de iris. Ik zou dit zelf niet gebruiken.
Mijn ogen zijn al zeer donker. Daar maak ik me dus niet zo druk om :) .
dannas schreef:
11-03-2018 11:31
Ik zie mijn wimpers ook langer worden met die van het Kruidvat. Op mijn wenkbrauwen zie ik niks gebeuren dus daar helpt het niet bij mij helaas.

Net mijn wimpers geverfd, daarna de wimperkruller erop en nu is bij 1 oog de helft van mijn wimpers afgebroken O_O . Vanavond serum erop en hopelijk bevordert dat de groei. Ik baal echt stevig.

Wat shit! Sterkte!
Bobby-Pin schreef:
11-03-2018 11:27
*breekt even in* kun je dat serum ook voor je wenkbrauwen gebruiken? Bij mij vallen mijn wenkbrauwen op mysterieuze wijze uit aan de zijkanten. Ik had lange wenkbrauwen maar nu zijn ze nog maar halverwege :(
Revitalash heeft wel iets voor wenkbrauwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik die van revitalash. Maar na weken gebruik (week of 6) doet het nog steeds niets :-(
Alle reacties Link kopieren
morty schreef:
11-03-2018 11:45
Ik gebruik Revitalash en blijf het de rest van mijn leven kopen zo geweldig vind ik het. Mijn wimpers zijn letterlijk 2x zo lang geworden en ik krijg elke week wel een keer de vraag of ze echt zijn. Niet verwacht dat een serum zoveel effect zou hebben!

Kruidvat serum maakt gebruik van de medicinale stof bimatoprost. Daar zijn bijwerkingen van bekend waaronder verkleuring van de iris. Ik zou dit zelf niet gebruiken.
Dat zit ook in Revitlash........
http://www.beautylab.nl/de-werking-van-revitalash/

Edit: sorry, slecht gelezen. Hun formule is aangepast en het zit er niet meer in.
jufjoke wijzigde dit bericht op 11-03-2018 12:04
6.96% gewijzigd
Jufjoke schreef:
11-03-2018 11:57
Dat zit ook in Revilalash........
http://www.beautylab.nl/de-werking-van-revitalash/
Niet meer! Dat artikel is erg oud. Revitalash is vernieuwd en maakt nu gebruik van het werkzame ingrediënt Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide. Hier zijn geen bijwerkingen van bekend.

@TO: bimatoprost kan daarnaast ook de iris verdikken. Dus niet alleen verkleuring is een bijwerking.

Daarnaast heeft revitalash mijn recht vooruit staande, Aziatische wimpers ook gekruld. Geen idee of goedkopere serums dat ook doen? Anyway, ik ben fan
morty schreef:
11-03-2018 11:45
Ik gebruik Revitalash en blijf het de rest van mijn leven kopen zo geweldig vind ik het. Mijn wimpers zijn letterlijk 2x zo lang geworden en ik krijg elke week wel een keer de vraag of ze echt zijn. Niet verwacht dat een serum zoveel effect zou hebben!

Kruidvat serum maakt gebruik van de medicinale stof bimatoprost. Daar zijn bijwerkingen van bekend waaronder verkleuring van de iris. Ik zou dit zelf niet gebruiken.
Ik ben ook een tevreden gebruiker maar hier schrik ik van. Lees net dat die verkleuring blijven kan zijn.
jezebellebel schreef:
11-03-2018 12:44
Ik ben ook een tevreden gebruiker maar hier schrik ik van. Lees net dat die verkleuring blijven kan zijn.
Klopt... het gebeurt niet bij iedereen maar als je op internet zoekt dan zie je dat het best vaak is gebeurd. Vandaar dat revitalash een aantal jaar geleden gestopt is met bimatoprost en een andere werkzame stof is gaan gebruiken.
morty schreef:
11-03-2018 16:51
Klopt... het gebeurt niet bij iedereen maar als je op internet zoekt dan zie je dat het best vaak is gebeurd. Vandaar dat revitalash een aantal jaar geleden gestopt is met bimatoprost en een andere werkzame stof is gaan gebruiken.
Bizar eigenlijk dat dit niet bekender is. Bedankt voor het vermelden Morty!

Ik heb groene ogen, en ik vind donkere ogen prachtig maar om zomaar het risico te lopen dat je oogkleur verandert vind ik wel wat. Niet esthetisch, maar omdat ik ogen zo bij iemands identiteit vind horen.

Ga er ook meteen mee stoppen. Tenzij iemand een goedkoper alternatief weet van de Revitalash :proud:
Alle reacties Link kopieren
Die andere werkzame stof is net zo "slecht''. Anders zouden je wimpers er niet langer van kunnen worden.
Emma95 schreef:
11-03-2018 18:41
Die andere werkzame stof is net zo "slecht''. Anders zouden je wimpers er niet langer van kunnen worden.
Graag een wetenschappelijke onderbouwing Emma.
Alle reacties Link kopieren
Er moet een prostaglandine in zitten om de wimperhaartjes door te laten groeien.
En prostaglandines hebben die bijwerking, als je het produkt in je ogen druppelt.
Bij een wimperserum gebruik je maar zo weinig dat het echt wel mee valt.
Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide is ook een prostaglandine.

Ik doe een half jaar met het Superlash serum.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
11-03-2018 19:25
Er moet een prostaglandine in zitten om de wimperhaartjes door te laten groeien.
En prostaglandines hebben die bijwerking, als je het produkt in je ogen druppelt.
Bij een wimperserum gebruik je maar zo weinig dat het echt wel mee valt.
Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide is ook een prostaglandine.

Ik doe een half jaar met het Superlash serum.
Hoe dan ook, mijn besluit is genomen, ik begin er definitief niet aan.
Emma95 schreef:
11-03-2018 19:25
Er moet een prostaglandine in zitten om de wimperhaartjes door te laten groeien.
En prostaglandines hebben die bijwerking, als je het produkt in je ogen druppelt.
Bij een wimperserum gebruik je maar zo weinig dat het echt wel mee valt.
Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide is ook een prostaglandine.

Ik doe een half jaar met het Superlash serum.
Ik heb begrepen dat revitalash geen prostaglandines meer bevat? Ik was juist benieuwd waaruit je concludeerde dat de andere (zogenaamd) werkzame stoffen ook zo schadelijk waren.

Overigens maak ik me idd geen zorgen zolang ik geen hele druppels in mn ogen smeer.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde dat Dechloro etc. wat nu in Revitalash zit, ook een prostaglandine is.
Het serum komt ook niet in je ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven