Oudere collega geeft me meer aandacht dan me lief is

11-03-2018 19:39 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik ben sinds 5jaar actief in een huisartsenpraktijk, ik huur daar een bureel voor 2 namiddagen per week.
Mijn 15 jaar oudere collega laat me niet los, heeft me veel aandacht, normaal zit ik daar alleen maar toevallig komt hij steeds binnen, is heel nieuwsgierig over mijn leven, biedt mij koffie aan. Heb ook een naar gevoel dat hij op mijn pc neust. Hij kwam zelfs voor mij te rade ivm een gezondheidsprobleem waarvoor ik hem dus behandelde.. Telkens opnieuw vocht ik tegen mijn gevoelens. Ik ben getrouwd, heb 2 kids.
Nu sinds 2 maand ben ik gestopt met anticonceptie omdat ik wil weten of ik daardoor minder last heb van migraine en guess what, ik ben tot over mijn oren verliefd op hem. Ik liet het plots toe en hup, hij keek mij aan, gedurende 3 seconden, de chemie tussen ons was echt ongelooflijk! Help wat moet ik hiermee? Ik begrijp mezelf niet! Ben ik verliefd? Is het lust? Iemand tips? Please be gentle... xxx Thanks
Wat mis je thuis?
Ana_Isabel2 schreef:
11-03-2018 19:42
Wat mis je thuis?


Een bureel denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Is de titel niet verkeerd. Het lijkt mij meer een geval van 'heerlijke die aandacht van oudere collega'?
Heb je anticonceptie alleen gestopt voor de migraine of zit gezinsuitbreiding ook in de planning?
Dymphnatam schreef:
11-03-2018 19:43
Een bureel denk ik?
:rofl:

Nu kan ik het topic niet meer serieus nemen!
Ana_Isabel2 schreef:
11-03-2018 19:44
:rofl:

Nu kan ik het topic niet meer serieus nemen!

Ik was serieus! Ik heb ook ooit een bureel gehad. Met zo'n groen vilten tapijtje er op, en allemaal vakjes waar je wat in kon stoppen. Soms mis ik het nog. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat zo'n ding potentieverhogend werkt.
Begrijp ik het nu zo verkeerd? Hij geeft je toch niet meer aandacht dan je wenst. Ik meen dat je zijn aandacht juist wenst?
Alle reacties Link kopieren
Thuis mis ik bevestiging en waardering en uitgaan met vrienden! Zit ik in de midlifecrisiscrisis? ik vraag me af waarom hij mij zoveel aandacht geeft?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je je af wat hij wil i.p.v. wat jij wil?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-03-2018 19:49
Begrijp ik het nu zo verkeerd? Hij geeft je toch niet meer aandacht dan je wenst. Ik meen dat je zijn aandacht juist wenst?
Ja, ik vind hem leuk! Zou het kunnen dat hij verliefd op mij is? Of zou het enkel lust zijn bij hem? Bij mij? Ik weet het allemaal niet meeet (zucht)
Alle reacties Link kopieren
Vrouwdurfttevragen schreef:
11-03-2018 19:50
Thuis mis ik bevestiging en waardering en uitgaan met vrienden!
Werk aan de winkel (of bureel)
Niet met jouw collega dus maar met jouw man.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwdurfttevragen schreef:
11-03-2018 19:52
Of zou het enkel lust zijn bij hem? Bij mij? Ik weet het allemaal niet meeet (zucht)
Wat dacht je van vluchtgedrag omdat jij niet tevreden bent met jouw relatie? Ga het aan met jouw man, vertel hem wat je mist. Die stap sla je over.
enn wijzigde dit bericht op 11-03-2018 19:54
13.18% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
11-03-2018 19:51
Waarom vraag je je af wat hij wil i.p.v. wat jij wil?
Dat is waar, ik wil zijn aandacht maar waarom? Ik liet het pas toe, heb het gevoel dat die man al zo lang achter mijn gat loopt, is inderdaad leuk voor mij, maar veel meer dan dat me lief is (zie titel)
Alle reacties Link kopieren
Vrouwdurfttevragen schreef:
11-03-2018 19:54
Dat is waar, ik wil zijn aandacht maar waarom? )
Klets ik tegen een muur?
Omdat je niet tevreden bent met jouw relatie en daar dus blijkbaar niets mee doet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
11-03-2018 19:53
Wat dacht je van vluchtgedrag omdat jij niet tevreden bent met jouw relatie? Ga het aan met jouw man, vertel hem wat je mist. Die stap sla je over.
Goed idee! Ik had al eens nagedacht over relatietherapie, maar daarmee houdt de aandacht van zijn kant niet op he
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
11-03-2018 19:44
Is de titel niet verkeerd. Het lijkt mij meer een geval van 'heerlijke die aandacht van oudere collega'?
Heb je anticonceptie alleen gestopt voor de migraine of zit gezinsuitbreiding ook in de planning?
Nee, godlief. Ik ben 36 jaar. Heb genoeg met mijn 2 zoontjes
Alle reacties Link kopieren
Vrouwdurfttevragen schreef:
11-03-2018 19:56
Goed idee! Ik had al eens nagedacht over relatietherapie, maar daarmee houdt de aandacht van zijn kant niet op he
Wat jij aandacht geeft groeit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
11-03-2018 19:56
Wat jij aandacht geeft groeit.
Amaai, dan pak ik maar beter mijn biezen daar. Hoe leg ik hem dat uit. Ik huur het bureel aan hem.. hij zal een reden vragen he
thee schreef:
11-03-2018 19:44
Is de titel niet verkeerd. Het lijkt mij meer een geval van 'heerlijke die aandacht van oudere collega'?
Heb je anticonceptie alleen gestopt voor de migraine of zit gezinsuitbreiding ook in de planning?
Ik zie dat ik niet de enige ben die dit denkt. ;)
Dymphnatam schreef:
11-03-2018 19:48
Ik was serieus! Ik heb ook ooit een bureel gehad. Met zo'n groen vilten tapijtje er op, en allemaal vakjes waar je wat in kon stoppen. Soms mis ik het nog. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat zo'n ding potentieverhogend werkt.
:rofl: Dit- helpt-niet!
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
11-03-2018 20:03
:rofl: Dit- helpt-niet!
????
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-03-2018 20:03
Ik zie dat ik niet de enige ben die dit denkt. ;)
Op aanraden van gynaecoloog stop ik 3 maand om te zien of het werkelijk door nuvaring kwam dat ik last heb van migraine.. dit even ter verduidelijking
Alle reacties Link kopieren
Vrouwdurfttevragen schreef:
11-03-2018 19:56
Goed idee! Ik had al eens nagedacht over relatietherapie, maar daarmee houdt de aandacht van zijn kant niet op he

Heb je zelf in de hand. Of ga eens het gesprek met die man aan, vertel hoe hij op jou overkomt want pas dan kom je echt achter zijn bedoeling en kun je daar actief iets aan doen. Hij weet vermoedelijk niet beter dan dat jij zijn gedrag wel prettig vindt.
wij slapen nooit.
Oké ik doe een poging...

Je bent waarschijnlijk voor je gevoel al 100 jaar getrouwd en de laatste keer dat je een complimentje kreeg van je man was waarschijnlijk in 2001. Gooi daarbij 2 kinderen in de mix en elke man die ook maar 2x met zijn ogen knippert is een potentieel persoon om fijne gevoelens of energie van te krijgen.
Je haalt je energie uit de verkeerde persoon. Geef jouw man de kans om die man te zijn die jou weer een fijn gevoel geeft over jezelf, maar dat kan alleen als jij open kaart speelt.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 20:09
0.39% gewijzigd
Vrouwdurfttevragen schreef:
11-03-2018 20:04
????
Ik moest wéér lachen :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven