Ideeën voor een cadeau.

13-03-2018 08:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriendin is binnenkort jarig, maar helaas woont ze te ver weg om zo maar even bij haar langs te gaan met een cadeau.

Nu wil ik haar graag wat opsturen, maar kom zelf niet verder, dan een cadeaubon of zo. Iemand nog leuke ideeën.

Het is gewoon in Nederland trouwens.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een keer halverwege met haar afspreken om gezellig iets samen te doen. Daar kan geen cadeau tegenop.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Iets samen doen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan via bol.com toch alles laten bezorgen, boeken, parfum, badolie, gadget.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via greetz een keer iets naar mijn nicht gestuurd aan de andere kant van het land. Rituals geloof ik. Vervolgens kreeg ik van haar een mok met een grappig foto van haar en haar partner gemaakt met snapchat, als twee paaskonijntjes (ik was met pasen jarig). En met een tekst afkomstig van een onder ons grapje. Is zoiets leuk?
Zou binnenkort idd ergens afspreken (hoeft niet persé in dezelde week van verjaardag te zijn) en samen gaan eten of 'n wellness doen.
Zou een mooie doos opsturen met een kaart, wat lekkers en twee toegangskaarten voor sauna/museum/voorstelling om samen te doen.
Ik zou echt niet blij worden van Rituals of mokken of chocolade.
Maar ik ben ook een moeilijk mens qua kadootjes. Ik heb dan liever niks of ga wat doen met iemand.

Dat weten mijn vrienden ook. Als het je beste vriendin kan je toch wel iets bedenken?
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
13-03-2018 09:02
Je kan via bol.com toch alles laten bezorgen, boeken, parfum, badolie, gadget.
Ja dit.

Op getdigital staan voor de liefhebbers ook leuke dingen die je op bol niet vindt.
Ik heb wel eens een bos bloemen laten bezorgen, via de Fleurop. Dat werd erg gewaardeerd (en ik zou er zelf ook heel gelukkig van worden). Dus dat zou ik doen :)
Alle reacties Link kopieren
Geef haar een kado om samen iets te doen. Een high tea, diner, dagje sauna. Stuur haar een kaartje waarin je schrijft dat je haar dat kado wil doen en plan een dag in samen.
Alle reacties Link kopieren
We gaan ook zeker binnenkort weer afspreken.. maar wil dus iets op haar verjaardag zelf doen.

Ga eens bij Greetz kijken... Bol.com had ik niet aan gedacht... terwijl ik daar 2xp.w bestel... nooit bedacht om het elders te laten bezorgen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
13-03-2018 09:41
We gaan ook zeker binnenkort weer afspreken.. maar wil dus iets op haar verjaardag zelf doen.

Ga eens bij Greetz kijken... Bol.com had ik niet aan gedacht... terwijl ik daar 2xp.w bestel... nooit bedacht om het elders te laten bezorgen.
Je kan het cadeau zelfs in laten pakken. Zit het ingepakt in de doos.
Gatinmijnsok schreef:
13-03-2018 09:47
Je kan het cadeau zelfs in laten pakken. Zit het ingepakt in de doos.
En er een berichtje bij schrijven.
Je kan ook brownies laten bezorgen, maar daar moet ze van houden natuurlijk.
Een ontbijtje laten bezorgen?

Bloemetjes of iets van bol.com vond ik ook leuke suggesties.

Of een beautybox laten bezorgen?

Eigenlijk zijn de mogelijkheden vandaag de dag eindeloos. Maar je moet er maar opkomen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
13-03-2018 09:13
Ik zou echt niet blij worden van Rituals of mokken of chocolade.
Maar ik ben ook een moeilijk mens qua kadootjes. Ik heb dan liever niks of ga wat doen met iemand.

Dat weten mijn vrienden ook. Als het je beste vriendin kan je toch wel iets bedenken?
Ik kan genoeg bedenken... maar niet wat over de post kan 😉
Such a beautiful place to be with Friends.
Je kunt ook zeggen dat ze niet hoeft te koken en een doos sushi laten bezorgen tegen etenstijd?

Je kunt alles bij je thuis laten bezorgen. En dus kun je ook alles via de post cadeau doen verder. Succes.
Alle reacties Link kopieren
Brownies per post! Echt superlekker!
Of Sokx (geitenwollen sokken mooi verpakt)
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om het idee. Als mijn vriendin zoiets zou doen, zou ik van alles blij worden.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je kan ook cupcakes of macarons laten bezorgen. Of ander gebak. Ook wat dat betreft is alles mogelijk.
MiniMe3 schreef:
13-03-2018 10:07
Je kunt ook zeggen dat ze niet hoeft te koken en een doos sushi laten bezorgen tegen etenstijd?
Zou ik niet doen. Dan voelt ze zich verplicht thuis te blijven terwijl ze wellicht op haar verjaardag uit eten gaat met vriend of ouders.
LoveDobby schreef:
13-03-2018 09:58
Ik kan genoeg bedenken... maar niet wat over de post kan 😉
Tegenwoordig kan alles over de post.
Baudolino schreef:
13-03-2018 10:12
Brownies per post! Echt superlekker!
Of Sokx (geitenwollen sokken mooi verpakt)
Leuke ideeën, die sla ik op!
redbulletje schreef:
13-03-2018 10:22
Zou ik niet doen. Dan voelt ze zich verplicht thuis te blijven terwijl ze wellicht op haar verjaardag uit eten gaat met vriend of ouders.
Nou ja, dat hoor je dan wel op het moment dat je zegt dat ze niet hoeft te koken, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven