Wie stept er?

15-03-2018 14:29 33 berichten
Op zo'n step waar kinderen ook op rond racen? Lijkt me enorm leuk, maar als ik er dan op google kom ik steps tegen met hele grote banden. Dan vind ik het ineens weer suf... (sorry).
Ik heb het een keer moeten doen op een personeelsuitje. Verschrikkelijk. Gelukkig waren we niet in mijn eigen stad.

Maar dat waren wel van die steps met rubberen luchtbanden.
Dat zijn dus precies die steps die ik ook niet echt gaaf vind.

Ik bedoel een step met banden zoals skeelers (maar dan natuurlijk wel iets groter).
Oh, die ken ik niet.

Het is op zich wel goed voor je conditie natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg er altijd pijn van in mijn polsen omdat elk bobbeltje in de stoep voelt.
Het is wel leuk inderdaad :)
Dit is mijn motto
Zoiets bedoel ik inderdaad, nouschi! Maar is die ook geschikt voor volwassenen?
zozoe schreef:
15-03-2018 15:07
Ik kreeg er altijd pijn van in mijn polsen omdat elk bobbeltje in de stoep voelt.
Het is wel leuk inderdaad :)
Op welke stepte jij?
Het lijkt mij zo leuk om ipv skeeleren te doen. Dat durf ik niet meer...
Alle reacties Link kopieren
jazekerenof schreef:
15-03-2018 15:07
Zoiets bedoel ik inderdaad, nouschi! Maar is die ook geschikt voor volwassenen?
Geen idee :-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Deze is geschikt voor volwassenen

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
https://www.steppenstore.com/
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
jazekerenof schreef:
15-03-2018 15:08
Op welke stepte jij?
Die van mijn dochter, maar dat zijn kindersteps. Ik heb geregeld dat ding ergens moeten ophalen bij een vriendinnetje van haar.
Vind het wel leuk maar op stoepen kan ik het je afraden.

Ik weet even niet welk merk of type hoe dat heet, gewoon een step B)
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
jazekerenof schreef:
15-03-2018 15:07
Zoiets bedoel ik inderdaad, nouschi! Maar is die ook geschikt voor volwassenen?
Deze winkel zegt van wel.

https://www.steppenstore.com/step-ospre ... t-pro-blue
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht gelijk aan de groepsles Steps van vroeger, mijn tweede gedachte was: geven ze dat nog? :proud:
Dat vond ik erg leuke
lessen altijd.
Sorry To, geen tips van mij.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
15-03-2018 15:12
Deze is geschikt voor volwassenen

Afbeelding
Zo een inderdaad, alleen is deze hier knal roze :D
Dit is mijn motto
Gewoon een keer doen. Na een kwartier ben je dat kleine kutding helemaal zat. :P
Serieus, het leek mij ook altijd leuk, tot ik het deed.
Een grote step met luchtbanden lijkt me nu zoveel relaxter!
Alle reacties Link kopieren
Die kleine stepjes zijn niet voor lange afstanden, meer voor stunts. Ze steppen dan ook alleen fijn op asfalt.

Ik heb er een met grote banden en dat rijd geweldig, je kan er kilometers mee maken!
Maar wat maakt het verschil dan met skeelers? Daar zitten nog kleinere banden onder.
RainIsJustConfetti schreef:
15-03-2018 16:03
Die kleine stepjes zijn niet voor lange afstanden, meer voor stunts. Ze steppen dan ook alleen fijn op asfalt.

Ik heb er een met grote banden en dat rijd geweldig, je kan er kilometers mee maken!
En wat is jouw doel met steppen? Conditie training of transport?
jazekerenof schreef:
15-03-2018 16:17
Maar wat maakt het verschil dan met skeelers? Daar zitten nog kleinere banden onder.
Wat is behalve de wieltjes de overeenkomst? Het zijn twee totaal verschillende dingen.
Alle reacties Link kopieren
Beide, maar vooral conditie en ontspanning.

Skeelers zijn zo anders dan een step. De beweging die je met steppen maakt is zwaarder. Dat maakt die kleine wieltjes ook niet fijn.
SpringDing schreef:
15-03-2018 16:38
Wat is behalve de wieltjes de overeenkomst? Het zijn twee totaal verschillende dingen.
Dat je in beide gevallen met je voeten op iets staat dat bovenop van die wieltjes staat. Als een stoep niet fijn voelt bij een step, dan kan ik me voorstellen dat dat ook voor skeelers geldt en andersom. Het is verder natuurlijk absoluut niet hetzelfde.
Het lijkt me dat juist die steps voor volwassenen grotere banden hebben omdat je er grotere afstanden mee aflegt. Ik zie veel kinderen veel steppen, maar hard en korte stukken. Dan gaan die kleine wieltjes wel.

Ik zie hier regelmatig een jonge vrouw steppen maar die doet het heel obsessief. Stept de hele dag door, lijkt constant verbrand in d'r gezicht en is graatmager.

Als je je insmeert met zonnebrandcrème en het niet je dagbesteding is moet het wel goed komen denk ik. :)
Alle reacties Link kopieren
Zijn allemaal methoden om letsels op te lopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven