Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Ohh wat fijn om dit te lezen lala! Fieuw!! :heart:
Gelukkig lala! Ik duim hard dat t wegblijft!

Hier net weer gespoten. Begin t nu wel spannend te vinden. Hoop maandag gelijk een goede echo te hebben, dat de iui niet uitgesteld hoeft te worden.
spannend ka, hoelaat heb je maandag de echo?
Super Ka, heel spannend, ik duim voor je
Fijne Pasen allemaal :bunny:

Devenie, ik ga morgen om half 11 eieren zoeken. ;)
Lala, is t bloed weg gebleven?
Hahaha ka! Ik moet altijd zo om jou lachen! Ik denk dat meer en deel van ons vrij is morgen, dus we kunnen allemaal keihard duimen! Op naar goed paasnieuws! Die heb je meer dan verdient!

Hier wel weer bloedverlies gehad gisteravond.. eng maar ik denk dan maar dat het erbij hoort. Gelukkig is het nu weer gestopt. Ga wel vragen of ik met 8 weken toch een echo mag, want vind het naar bijna 10 weken nu te lang duren als dit blijft aanhouden.

Maargoed genoeg over mij! Hoe gaat het verder met jullie allemaal?
Ik ben ook eieren zoeken 😊 Nu aan het wachten in het donker in het ziekenhuis. Vrijdag twee eitjes, nu zien hoe groot ze zijn. Stuur begin volgende week ook weer een berichtje maar een mix van ziek en paasdrukte op het werk zorgt ervoor dat ik totaal geen tijd kan vinden om te reageren. Vrolijk pasen voor iedereen!!
Goed nieuws Lalameme! Gelukkig zit het goed. Lijkt me heel bijzonder om het hartje te horen.

Ka. Je vroeg of ik het spannend vind om mijn nod af te wachten. ... ik heb geen spanningen. Wel verwachtingen. Ik heb wel pijn in mijn linker borst en constant harde tepels. Wel gek zo. Ik moet nog 1.5 weken wachten tot mijn nod.

Vervelend van je vriend. Wat een gevolgen heeft dat ineens he?
Spannend hoor. Duim duim voor jou :there:

Ook een fijne Pasen voor jullie allemaal :mrgreen:
Fijne Pasen allemaal!

Hoe is het gegaan puk? Ik hoop op goed nieuws! Succes met alle drukte! Ik duim voor jou!

Jame hoe gaat het nu met jou, ik hoop al allemaal wat beter en rustiger? het hartje was nog niet te horen met deze termijn, op de echo was een heel klein hoofdje en buikje te zien, bovenin het buikje zag je een soort lichter knipperend puntje, dat is het hartje. Inderdaad wel heel bijzonder! Gelukkig had ik mij een beetje verdiept in echo beelden van deze termijn dus wist ik zelf ook wat ik zag! :)

Ka! Ik denk aan jou! De duimen draaien harder dan ooit!
Ka & Puk hoe was het ik het zh? :)

Super om te horen lala, hoever ben je nu?

Spannend jame, wanneer is precies je nod?
En Puk hoe was t bij jou?

Hier waren er 3 stuks van ongeveer 12 mm. Dus woensdag echo 2 ipv iui. Gok vrijdag dan iui. Moet morgen afspraak maken voor woensdag.
Spannend ka! Ik duim nog even door!
Jame, succes met wachten!

Lalameme, ik ben zo blij dat alles er goed uit ziet en je het hartje gezien hebt! Ik zou inderdaad ook echt vragen om een echo bij 8 weken. Geen idee hoe duur het is maar je zou er altijd nog voor kunnen betalen als ze nee zeggen.

Ka, wat fijn dat er drie groeien!! Nou kan het nog dat ze niet allemaal mee groeien, dat heb ik ook al gehad maar dit ziet er in ieder geval positief uit. Ik ga duimen dat ze lekker mee groeien (bij jouw ziekenhuis is ook 3 de max toch? Sommige ziekenhuizen hanteren 2 als maximum). Ga heel hard duimen dat ook er ook genoeg zaadjes zullen zijn!

Ik had er gisteren 1 van 1.9 en 1 van 1.6 en op het laatst zag ze nog een derde die zich lekker verstopte achter de grote (het was dus echt eieren zoeken :-D ). Die was 1.2 en doet waarschijnlijk niet mee. Advies was: sex :bunny: ). En morgen hebben we de IUI en dan begint het fijne wachten weer :whistle: . We zullen het weer zien, ben wel heel benieuwd naar de aantallen zwemmers!
Man man man, net als een mental basketcase in tranen weg gegaan bij de echoscopiste. Voel me op zich prima maar ben zo emotioneel dat je zou denken dat ik zwanger ben 😉. Maar het aanmoedigen kan dus weer beginnen. 2,3 miljoen zwemmers en 2,5 ei die nog niet gesprongen waren. Timing was dus perfect. Laat het nou gewoon deze keer eens lukken 🍀
Puk :cheer: Dat klinkt super Puk!!! :thumbsup: Ik ga echt hard voor je duimen.

En die emoties zijn ook niet gek he. :hug: Het wordt steeds spannender. Je weet ondertussen wel goed hoe de iui werkt, maar loopt toch ook alweer tegen t einde vd pogingen. :@@: Hoop echt enorm voor jullie dat t toch nog met iui mag lukken :bigkiss:

Jame Hoe gaat het? Nog steeds pijnlijke tepels? :huh:

Redcurls Hoe is het met jou? Waar zit je nu in je cyclus? :lijstje:

Hier Weinig bijzonders. Morgen 8 uur echo 2 :sherlock: . Hoop dat t dan goed is en dat we dan vrijdag of zaterdag iui hebben. Beetje zenuwachtig wel. We wachten rustig af :whistle:
Jeejjjj ik duim voor jullie Puk en Ka!! :thumbsup:
:thumbsup: super puk!! Hier draaien de duimen ook vollop

Spannend Ka! Hopelijk morgen goed nieuws en voor vrijdag groen licht
Super Puk! Klinkt goed....spannend hoor.

Succes morgen Ka. Ik heb nog steeds gevoelige borsten. Gek.
Updateje... 2 eitjes van 15mm, vrijdagochtend weer echo. iui staat voorlopig op maandag gepland. Gaat stukje langzamer dan vorige keer, maar goed, we wachten af.

Even een mindere dag vandaag. Ben al tijdje moe, mn lichaam sputtert wat tegen (last van mn rug en ribben). Geen idee of t door drukte, hormonen of dat er wat wringt, komt. Zal mis combi zijn. Gaan maar gewoon even door en t zal wel over gaan.
Ka, dat klinkt goed, twee eitjes van 15 mm!! Die doen in ieder geval allebei mee. Ik ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet.
Hoop dat je je ook wat beter voelt. Verwen jezelf maar even met een lekker bad, tijdschriftje, cadeautje of whatever makes you happy 😊

Hier weer op mijn hangout spot numero uno; het ziekenhuis. Dit keer niet eitjes gerelateerd. Heb weer een huidkanker plekje op mijn rug. Gelukkig weer een basaalcelcarcinoom die niet eng of gevaarlijk is. Maar wordt zo dus weggesneden.
En bedankt iedereen voor de aanmoedigingen! 😊
Puk ook ik moedig keihard aan! Ik hoop met je mee dat het deze keer eindelijk eens mag lukken! Jeetje zeg wat heftig! Gelukkig kunnen ze het wel relatief makkelijk weghalen! Is het allemaal goed gegaan! Dikke knuffel voor jou, wat ben je toch een sterke vrouw! :hug:

Ook voor jou draaien de duimen! Op naar maandag! Hopen op een goede opbrengst, ik vind het ook heel spannend voor jou! Ik gun je dat goede nieuws, en daarna een succesvolle iui!!

Spannend jame! Wanneer is jouw nod? Ik duim! Hoop het zo voor jullie!
Hè wat naar Puk, hopelijk is t meegevallen en alles weg.
Ik maak hier ook al grapjes dat we beter in bergen op zoom of Roosendaal hadden kunnen gaan wonen, naast t ziekenhuis. Had veel auto ritje gescheeld haha.
Moeten jullie lang rijden naar het ziekenhuis?

Ik heb het geluk dat ik letterlijk 5 minuutjes bij het ziekenhuis vandaan woon.
Ow nee Puk, wat naar om te lezen! 😟
Hopelijk viel het mee :hug:

Ik woon ook paar honderd meter van het zh af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven