Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)
zondag 24 september 2017 om 20:20
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...
Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom
.
Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden
. Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden
!
Bezig met behandelingen
Zwanger!
Mama geworden!
Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel
Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 
Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom
Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Gestart | Medisch | Status | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Puk32 (34/38) |
eerste | 2015 oktober | Verminderde zaadkwaliteit | IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 | Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2 |
| Ka14 (30/34) |
tweede | 2016 januari | Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen | Eerder: BBZ | |
| Sunny_Lady (32/33) |
eerste | 2017 februari | Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH | Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Gestart | UD | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| WildePerzik (29/32) |
Eerste | 2017 oktober | jongetje |
| Naam |
Kindje | Gestart | Bevallen | Geslacht |
|---|---|---|---|---|
| Tara92 | Eerste | 2017 Januari | september 2018 | dochtertje |
| RainIsJustConfetti | Eerste | 2017 Maart | oktober 2018 | dochtertje |
| Lalameme | Eerste | 2016 December | 8 november 2018 | dochtertje |
| Devenie | Eerste | 2017 Maart | 4 december 2018 | zoontje |
| Yellow002 | Eerste | 2016 November | 28 december 2018 | dochtertje |
Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
vrijdag 6 april 2018 om 14:28
vrijdag 6 april 2018 om 20:40
Heftig Ka. Heb je eerder zoveel eitjes gehad en hoelang zijn jullie nu met iui bezig?
Ik wil iets met jullie delen. Vorig jaar heeft mijn man zaadonderzoek laten doen. De resultaten kwam binnen en de assistent in opleiding zei dat het zaad niet helemaal goed was. Wat weet ik niet precies, vorm of bewegelijkheid. Hij zei dat hij dat ging overleggen met de arts en als we niets hoorde dan konden we het weer een half jaar proberen. Dit was nadat ik de HSg enz had gehad.
Alles was goed bij mij maar bij hem was een twijfelgeval. We hebben niets meer gehoord van de artsen of arts in opleiding. Dus gaan we er vanuit dat het wel goed zit.
De eerste iui was 4mln zaadjes. Het was een goed aantal zei de arts die de iui deed.
Maar nu komt toch de twijfel. Is er wat met het zaad?al is het iets kleins? Kan het onze kansen echt verkleinen denk ik dan.
Mijn man zegt dat als er iets was dan hadden ze het al gezegd.
Maar de twijfel wordt steeds groter en de verlangen om te weten wat er precies is ook.
De arts wil na 6keer iui weer met ons afspreken.
Eerlijk gezegd word ik totaal niet goed van de iui. Ik ben het nu al zat en vind het zwaar.
Ik wil iets met jullie delen. Vorig jaar heeft mijn man zaadonderzoek laten doen. De resultaten kwam binnen en de assistent in opleiding zei dat het zaad niet helemaal goed was. Wat weet ik niet precies, vorm of bewegelijkheid. Hij zei dat hij dat ging overleggen met de arts en als we niets hoorde dan konden we het weer een half jaar proberen. Dit was nadat ik de HSg enz had gehad.
Alles was goed bij mij maar bij hem was een twijfelgeval. We hebben niets meer gehoord van de artsen of arts in opleiding. Dus gaan we er vanuit dat het wel goed zit.
De eerste iui was 4mln zaadjes. Het was een goed aantal zei de arts die de iui deed.
Maar nu komt toch de twijfel. Is er wat met het zaad?al is het iets kleins? Kan het onze kansen echt verkleinen denk ik dan.
Mijn man zegt dat als er iets was dan hadden ze het al gezegd.
Maar de twijfel wordt steeds groter en de verlangen om te weten wat er precies is ook.
De arts wil na 6keer iui weer met ons afspreken.
Eerlijk gezegd word ik totaal niet goed van de iui. Ik ben het nu al zat en vind het zwaar.
vrijdag 6 april 2018 om 22:24
Ohhh Ka, ik vind het echt zo verschrikkelijk voor je! Hoe voel je je? Wat een ontzettende pech dat het twee keer niet kan door het zaad en dat het nu weer te veel eitjes zijn. Hoe sta je er in; heb je liever dat het zaad wat slechter is zodat je door kan met IVF of hoop je toch dat jullie verder kunnen met IUI. In ieder geval een hele dikke knuffel van me
, wat een baggerzooi zeg! En ik zou het lekker gewoon proberen, dat er nu opeens drie of vier bevrucht raken; hoe groot is die kans nou? Maar kan me ook heel goed voorstellen dat je dat risico niet wilt nemen
Jame, ook voor jou een dikke knuffel
. IUI is zeker ook niet gemakkelijk maar weet wel dat IVF ook geen garanties biedt en nog veel zwaarder kan zijn. Ik ben al vaak aan het meelezen in het IVF forum en als je daar leest over de miskramen, hormonen, gebrek aan cryo's etc etc dan zou ik echt proberen de voordelen van IUI in te zien. 4 miljoen kan natuurlijk beter maar is echt gewoon goed voor IUI. Als het boven de 1 miljoen zit heb je gewoon een goede kans. Boven de 5 is blijkbaar optimaal en daar zit je echt dichtbij. Iedere IUI is gewoon een goede kans, ik weet dat het niet makkelijk is om dat in te zien en bij mij wisselt het ook maar het zijn echt allemaal kansen. Als het geen zin zou hebben, zouden ze het echt niet doen!
Hier gaat verder alles goed trouwens. Het plekje is weg en nu is het alleen wachten tot de hechtingen eruit mogen over twee weken. Volgens mij wordt het wel nog onderzocht en kijken ze naar de randen om te zien of ze alles hebben en die uitslag krijg ik dan ook over twee weken. Nu vooral heel vervelend dat ik drie dagen niet mag douchen en daarna tot de afspraak ook voorzichtig met water moet zijn. voor een marathon-doucher zoals ik; heeeeel vervelend
Heel handig ook dat mijn vriendje niet thuis is deze week. Gelukkig heb ik hele lieve schoonouders die met alle liefde mijn pleisters vervangen
. Verder is iedereen om mee heen heel excited over mijn IUI poging en ben ik heel hard mijn best aan het doen om ook nog te geloven dat het met IUI kan. Ik hoop het zo!!
Lala, ik woon trouwens gelukkig ook niet al te ver. 20 minuutjes en ben ik in het ziekenhuis. Daarnaast deel ik op mijn werk mijn eigen tijden en dagen in dus heb ik gelukkig me nog niet ziek hoeven melden. 0% verzuim is mijn streven, haha. Al weet ik niet of dat ook gaat lukken als we aan IVF moeten beginnen
Hoe voel jij je? Hoe is het met de symptomen.
Hoe is het verder met iedereen?
Jame, ook voor jou een dikke knuffel
Hier gaat verder alles goed trouwens. Het plekje is weg en nu is het alleen wachten tot de hechtingen eruit mogen over twee weken. Volgens mij wordt het wel nog onderzocht en kijken ze naar de randen om te zien of ze alles hebben en die uitslag krijg ik dan ook over twee weken. Nu vooral heel vervelend dat ik drie dagen niet mag douchen en daarna tot de afspraak ook voorzichtig met water moet zijn. voor een marathon-doucher zoals ik; heeeeel vervelend
Lala, ik woon trouwens gelukkig ook niet al te ver. 20 minuutjes en ben ik in het ziekenhuis. Daarnaast deel ik op mijn werk mijn eigen tijden en dagen in dus heb ik gelukkig me nog niet ziek hoeven melden. 0% verzuim is mijn streven, haha. Al weet ik niet of dat ook gaat lukken als we aan IVF moeten beginnen
Hoe is het verder met iedereen?
zaterdag 7 april 2018 om 12:44
Dank jullie wel
Ik ben stronteigenwijs merk ik, heb de ovulatietesten van boven gepakt
.Gok dat die vandaag of morgen zal knallen
, dus ergens tussen maandag en woensdag mn ovulatie
.
Daarnaast beetje in twijfel of we vanavond seks
zullen hebben of niet. Misschien voor de test beter van niet, maar aan de andere kant zou ik t niet erg vinden als de test slecht is. Heb me erbij neergelegd dat we ivf moeten gaan doen en wil eigenlijk gewoon niet ver met iui
. Ik ga dit niet nog maanden kunnen doen.
Puk Toch ook wel spannend dat plekje. Waarschijnlijk is het niks, maar toch. Lijkt me een opluchting over 2 weken als alles goed is van de uitslagen.
En je had idd wel een mooie iui poging, ik duim hard voor je!
Jame 4 miljoen is echt super voor iui hoor! Dat is na opwerking, betekent dat het totaal daar boven zat. Daar zou ik me geen zorgen overmaken. Op de freya fb werd mij verteld dat tussen 3 en 6 miljoen het beste zou zijn. Merk wel dat daar de info wat over verschilt, maar over 4 miljoen zou ik me iig geen druk maken.
Bij slecht zaad, ga je vanzelf krijgen dat iui's worden afgebroken, zoals bij ons. En dan stoppen ze het iui proces. Bij ons is ook gezegd 6 pogingen, maar dat gaan we niet redden. Als de kans te klein is, gaan ze je niet laten oneindig laten proberen. Probeer toch een beetje vertrouwen te hebben in het proces. Ze brengen het al een heel stuk dichterbij het eitje.
En herken t wel dat t een stuk zwaarder valt dan gedacht. Januari begonnen we en toen dacht is: doen we ff. Maar tis pittig. En daarbij de twijfel is zwaar. Ik hou alles bij in een schriftje. Ik heb daar steeds een soort schematje waarin ik bij hou wat ik per dag moet doen (prikken, echo's etc) en daarachter zet ik soms een verhaaltje zoals in een dagboek per dag dat ik dat wil. Vaak vooral na een afspraak. Ik schrijf alleen op rechts en plak op links fotos en uitslagen. Zo kan ik terug kijken en t van me af schrijven.
Fijn weekend!!!
Ik ben stronteigenwijs merk ik, heb de ovulatietesten van boven gepakt
Daarnaast beetje in twijfel of we vanavond seks
Puk Toch ook wel spannend dat plekje. Waarschijnlijk is het niks, maar toch. Lijkt me een opluchting over 2 weken als alles goed is van de uitslagen.
En je had idd wel een mooie iui poging, ik duim hard voor je!
Jame 4 miljoen is echt super voor iui hoor! Dat is na opwerking, betekent dat het totaal daar boven zat. Daar zou ik me geen zorgen overmaken. Op de freya fb werd mij verteld dat tussen 3 en 6 miljoen het beste zou zijn. Merk wel dat daar de info wat over verschilt, maar over 4 miljoen zou ik me iig geen druk maken.
Bij slecht zaad, ga je vanzelf krijgen dat iui's worden afgebroken, zoals bij ons. En dan stoppen ze het iui proces. Bij ons is ook gezegd 6 pogingen, maar dat gaan we niet redden. Als de kans te klein is, gaan ze je niet laten oneindig laten proberen. Probeer toch een beetje vertrouwen te hebben in het proces. Ze brengen het al een heel stuk dichterbij het eitje.
En herken t wel dat t een stuk zwaarder valt dan gedacht. Januari begonnen we en toen dacht is: doen we ff. Maar tis pittig. En daarbij de twijfel is zwaar. Ik hou alles bij in een schriftje. Ik heb daar steeds een soort schematje waarin ik bij hou wat ik per dag moet doen (prikken, echo's etc) en daarachter zet ik soms een verhaaltje zoals in een dagboek per dag dat ik dat wil. Vaak vooral na een afspraak. Ik schrijf alleen op rechts en plak op links fotos en uitslagen. Zo kan ik terug kijken en t van me af schrijven.
Fijn weekend!!!
zaterdag 7 april 2018 om 20:23
Leuk dat iedereen zo enthousiast is Puk!!! Ik duim voor je! Vertel je het ook meteen als het raak is. Want mensen gaan er bij mij wel om vragen?
Fijn dat het plekje weg is marathon doucherPuk. Lijkt me even niet zo leuk om niet te douchen maar het plekje moet helen. Dat snap ik.
Ja je hebt gelijk Puk. Als het niet goed zat zouden ze het niet doen. Thnks voor het uitleggen en je steun.
Ka’ Dank je wel voor je tips en uitleg. Zo he dat is wel goed. Ik ga ook eens kijken of dat voor mij werkt.
Ga je denk je toch sex hebben? Ondanks het aantal eitjes. Ik zou het niet durven. Ik ben bang dat ik op m’n kop krijg van het ziekenhuis. Maar dat zal wel niet als er een drieling uitrolt. Ze hadden het over vertrouwensrelatie bla bla.
Mijn nod is as donderdag. Maar ik laat me niet gekmaken. Ik sta nog met beide benen op de grond want ik voelde al wat steekjes rond de eierstokken en dan weet ik bijna zeker dat het niet raak is. We wachten toch maar af.
Fijn weekend!
Fijn dat het plekje weg is marathon doucherPuk. Lijkt me even niet zo leuk om niet te douchen maar het plekje moet helen. Dat snap ik.
Ja je hebt gelijk Puk. Als het niet goed zat zouden ze het niet doen. Thnks voor het uitleggen en je steun.
Ka’ Dank je wel voor je tips en uitleg. Zo he dat is wel goed. Ik ga ook eens kijken of dat voor mij werkt.
Ga je denk je toch sex hebben? Ondanks het aantal eitjes. Ik zou het niet durven. Ik ben bang dat ik op m’n kop krijg van het ziekenhuis. Maar dat zal wel niet als er een drieling uitrolt. Ze hadden het over vertrouwensrelatie bla bla.
Mijn nod is as donderdag. Maar ik laat me niet gekmaken. Ik sta nog met beide benen op de grond want ik voelde al wat steekjes rond de eierstokken en dan weet ik bijna zeker dat het niet raak is. We wachten toch maar af.
Fijn weekend!
zaterdag 7 april 2018 om 20:45
We hebben idd besloten gewoon gebruik te maken vd mogelijkheid. 4 eitjes, waarvan we niet eens zeker zijn of ze allemaal springen, slecht zaad en 1 eileider... nou ik neem t risico wel. Zou wel héél knap zijn als t er 4 worden hoor.
Misschien dat ik wel maandag nog eens vraag om te kijken of ze kan zien of ze allemaal zijn meegegroeid en of ze al gesprongen zijn.
En ze mogen me op mn kop geven hoor, al vaker gehad haha. Op mn kop gehad voor t te veel doen na de operaties, voor t eigenwijs geen psychische hulp willen zoeken, geen half jaar op hormoon behandeling meer willen wachten... denk dat ze blij zijn als ik eindelijk zwanger ben en ze van me af zijn hihi. Dan maar een meerling, zijn ze er nog sneller vanaf haha, kunnen ze ze eerder halen en me overdragen aan Kraamzorg haha.
Jame voor jou ga ik komende dagen ook duimen! Hopelijk mooi nieuws week volgende week!
Misschien dat ik wel maandag nog eens vraag om te kijken of ze kan zien of ze allemaal zijn meegegroeid en of ze al gesprongen zijn.
En ze mogen me op mn kop geven hoor, al vaker gehad haha. Op mn kop gehad voor t te veel doen na de operaties, voor t eigenwijs geen psychische hulp willen zoeken, geen half jaar op hormoon behandeling meer willen wachten... denk dat ze blij zijn als ik eindelijk zwanger ben en ze van me af zijn hihi. Dan maar een meerling, zijn ze er nog sneller vanaf haha, kunnen ze ze eerder halen en me overdragen aan Kraamzorg haha.
Jame voor jou ga ik komende dagen ook duimen! Hopelijk mooi nieuws week volgende week!
maandag 9 april 2018 om 09:42
maandag 9 april 2018 om 14:44
Even een kleine update, net een echo gehad. Vanwege het bloedverlies weer. Hartje klopte nu veel sneller en beter, is goed meegegroeid met de termijn dus nu weer even echt opgelucht!
Wel zit er een cyste van 2 bij 2 cm in mijn linker eierstok. Maar ze vertelde mij dat dit het bloedverlies niet kan veroorzaken, daar is nogsteeds geen reden voor gevonden. Het schijnt heen kwaad te kunnen.
Wel zit er een cyste van 2 bij 2 cm in mijn linker eierstok. Maar ze vertelde mij dat dit het bloedverlies niet kan veroorzaken, daar is nogsteeds geen reden voor gevonden. Het schijnt heen kwaad te kunnen.
maandag 9 april 2018 om 17:34
Lala, fijn dat de echo goed was!
Hier is de knoop doorgehakt. Na 4 rondes iui, waarvan 3 afgebroken, gaan we over op ivf. We hebben voor Tilburg gekozen en zullen binnen 2 weken een afspraak toegestuurd krijgen.
Ben benieuwd hoe lang t allemaal gaat duren voordat we kunnen starten enzo. Voor nu iig even rust vd hormonen.
Deze maand slaan we toch maar over. Gynaecoloog raadde t vandaag ook echt af met 4 eitjes. Wel zuur was dat t opwerken deze keer net goed genoeg zou zijn geweest voor iui. Maja...
Hier is de knoop doorgehakt. Na 4 rondes iui, waarvan 3 afgebroken, gaan we over op ivf. We hebben voor Tilburg gekozen en zullen binnen 2 weken een afspraak toegestuurd krijgen.
Ben benieuwd hoe lang t allemaal gaat duren voordat we kunnen starten enzo. Voor nu iig even rust vd hormonen.
Deze maand slaan we toch maar over. Gynaecoloog raadde t vandaag ook echt af met 4 eitjes. Wel zuur was dat t opwerken deze keer net goed genoeg zou zijn geweest voor iui. Maja...
dinsdag 10 april 2018 om 11:01
Pfff hele dikke knuffel Ka!
even een momentje rust van alle hormonen lijkt me ook wel even prettig. Even op adem komen en je voorbereiden op het ivf traject. Hoop voor je dat dit traject snel ingang kan worden gezet en dat jullie na de eerste afspraak niet al te lang hoeven te wachtten. Vind het heel knap hoe jullie het doen!
Lala, fijn om te lezen dat alles goed is. Hoe gaat het verder met je?
Puk, weer heerlijk gedouched?
Lala, fijn om te lezen dat alles goed is. Hoe gaat het verder met je?
Puk, weer heerlijk gedouched?
dinsdag 10 april 2018 om 11:52
Lieve Ka wat ben jij ook een power woman! Fijn dat de beslissing gemaakt is en dat de eerste afspraak gemaakt kan worden, ik hoop dat jullie heel heel snel terecht kunnen en heel goed en fijn geholpen gaan worden. Geniet van de periode zonder hormonen en lekker tot rust komen voordat jullie dan eindelijk mogen starten!
Hoe is t met jou devenie?
Hoe is t met jou devenie?
dinsdag 10 april 2018 om 19:10
Hey ladies
Hoewel ik natuurlijk al een hele tijd niet schrijf volg ik jullie wel nog regelmatig.
Ik twijfelde een beetje om het te posten maar ik denk, zoals ik jullie heb leren kennen, jullie het toch leuk vinden km te lezen.
Ik heb- 14 rondes na de curretage- zojuist positief getest. Nog heel spannend en ook nog 3 dagen voor NOD. Maar wat zijn we blij dat er weer een kans is. Het voelt zo bijzonder...! Haast niet te geloven.
Ik denk vaak aan jullie.
Liefs Eve
[Edit] lijkt toch een vmk te worden. Bruinverlies en aflopende test
Hoewel ik natuurlijk al een hele tijd niet schrijf volg ik jullie wel nog regelmatig.
Ik twijfelde een beetje om het te posten maar ik denk, zoals ik jullie heb leren kennen, jullie het toch leuk vinden km te lezen.
Ik heb- 14 rondes na de curretage- zojuist positief getest. Nog heel spannend en ook nog 3 dagen voor NOD. Maar wat zijn we blij dat er weer een kans is. Het voelt zo bijzonder...! Haast niet te geloven.
Ik denk vaak aan jullie.
Liefs Eve
[Edit] lijkt toch een vmk te worden. Bruinverlies en aflopende test
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 11-04-2018 07:02
7.91% gewijzigd
dinsdag 10 april 2018 om 22:21
Ohhhh Eve wat een prachtig nieuws!! Zo blij voor je!
Kan me voorstellen dat het allemaal super spannend is maar het moet en gaat gewoon goed komen. Hou je ons zo af en toe bij een echotje op de hoogte?
Ka, ja fijn dat het plekje weg is. Het was de beste variant maar het was wel huidkanker. In februari hadden ze al een biopt genomen dus wat dat betreft is het inderdaad fijn dat het weg is.
Jame, ja ik denk dat het in dit proces wel wat anders wordt met bekend maken. Ik kreeg vandaag al een app van een vriendinnetje; week 1 voorbij, ik leef mee met week 2
. Wat dat betreft kan ik dus alleen door te liegen het niet laten weten en dat voelt voor mij gewoon echt niet goed. Iedereen leeft zo mee dat ik het heel graag deel als het dan eindelijk raak zal zijn.
Ik ben keihard aan het duimen Jame! Wacht je met testen tot vrijdag of gaat er misschien al snel een testje tegen aan?
Lala, zo blij om te horen dat het hartje goed klopte! Voelt het nog heel spannend of begin je er langzaam vertrouwen in te krijgen?
Ka, wat fijn dat de beslissing genomen is. Ondanks dat het een heftige is, kan ik me wel voorstellen dat het fijn voelt om naar het volgende toe te leven. Die IUI's zijn bij jullie echt zo dramatisch verlopen. Het wordt dus wel zeker IVF of komt misschien ICSI nog ter sprake? Moeten jullie ook naar een informatiebijeenkomst?
Devenie, het douchen s'ochtends is echt zooooooo heerlijk. Ik ben dus echt geen mens als ik niet douche. Heb me er maar bij neergelegd dat schoonmoeders iedere dag mijn hechtpleisters vervangt
. Hoe is het bij jou?
Hier alles goed! Ik zit weer in mijn positieve modus. Of tenminste; ik voel me okay ondanks dat ik niet echt meer kan geloven in een positieve uitkomst. Nog een weekje en dan weten we het weer. Merk echt dat ik eerder denk; nog een weekje en dan begint de laatste IUI poging. Hopelijk word ik verrast!
Ka, ja fijn dat het plekje weg is. Het was de beste variant maar het was wel huidkanker. In februari hadden ze al een biopt genomen dus wat dat betreft is het inderdaad fijn dat het weg is.
Jame, ja ik denk dat het in dit proces wel wat anders wordt met bekend maken. Ik kreeg vandaag al een app van een vriendinnetje; week 1 voorbij, ik leef mee met week 2
Ik ben keihard aan het duimen Jame! Wacht je met testen tot vrijdag of gaat er misschien al snel een testje tegen aan?
Lala, zo blij om te horen dat het hartje goed klopte! Voelt het nog heel spannend of begin je er langzaam vertrouwen in te krijgen?
Ka, wat fijn dat de beslissing genomen is. Ondanks dat het een heftige is, kan ik me wel voorstellen dat het fijn voelt om naar het volgende toe te leven. Die IUI's zijn bij jullie echt zo dramatisch verlopen. Het wordt dus wel zeker IVF of komt misschien ICSI nog ter sprake? Moeten jullie ook naar een informatiebijeenkomst?
Devenie, het douchen s'ochtends is echt zooooooo heerlijk. Ik ben dus echt geen mens als ik niet douche. Heb me er maar bij neergelegd dat schoonmoeders iedere dag mijn hechtpleisters vervangt
Hier alles goed! Ik zit weer in mijn positieve modus. Of tenminste; ik voel me okay ondanks dat ik niet echt meer kan geloven in een positieve uitkomst. Nog een weekje en dan weten we het weer. Merk echt dat ik eerder denk; nog een weekje en dan begint de laatste IUI poging. Hopelijk word ik verrast!
woensdag 11 april 2018 om 12:00
woensdag 11 april 2018 om 13:52
Wauw eve wat goed!! Gefeliciteerd! Hoe onzeker het ook de komende tijd blijft, probeer te genieten. 
Hier gaat het wel goed moe en niet fit. Weet ook niet of ik misselijk ben of honger heb. En als ik iets eet dan is het even weg en dan komt dat gevoel weer terug. Dus gister en vandaag vrij gehad en dus jogging broeken dag!
Hier gaat het wel goed moe en niet fit. Weet ook niet of ik misselijk ben of honger heb. En als ik iets eet dan is het even weg en dan komt dat gevoel weer terug. Dus gister en vandaag vrij gehad en dus jogging broeken dag!
woensdag 11 april 2018 om 14:41
woensdag 11 april 2018 om 15:04
Eve: wat spannend! Vast een viorzichtige gefeliciteerd! Hopelijk blijft ie plakken
Ka: wat balen dat de iui niet door kon gaan, hopelijk kun je snel met ivf beginnen!
Lalameme: wat een onzekerheid steeds met het bloedverlies! Lijkt me pittig ondanks de goede echo.
Devenie: succes met de kwaaltjrs
Hier: het gaat eindelijk een beetje beter! Ik ben nog steeds doodmoe, maar de misselijkheid is een stuk minder!
Vorige week een goede termijnecho gehad, officiele uitg. Datum is 2 november. Het wurm was perfect gegroeid. Ik ben nu bijna 11 weken. Tweede trimester komt langzaam in het zicht!
Ka: wat balen dat de iui niet door kon gaan, hopelijk kun je snel met ivf beginnen!
Lalameme: wat een onzekerheid steeds met het bloedverlies! Lijkt me pittig ondanks de goede echo.
Devenie: succes met de kwaaltjrs
Hier: het gaat eindelijk een beetje beter! Ik ben nog steeds doodmoe, maar de misselijkheid is een stuk minder!
Vorige week een goede termijnecho gehad, officiele uitg. Datum is 2 november. Het wurm was perfect gegroeid. Ik ben nu bijna 11 weken. Tweede trimester komt langzaam in het zicht!
donderdag 12 april 2018 om 08:38
Eve Gefeliciteerd
Puk Ik ga hard met je mee hopen
! Wanneer wil je ongeveer testen (of wanneer denk je stiekem te testen hihi)
?
Zo sta je aan het begin vh proces van iui en zo kijk alweer naar de laatste poging bijna. Het gaat zo snel
. Ik hoop enorm dat die laatste poging niet nodig gaat zijn.
Devenie Vervelend die vermoeidheid en misselijkheid
... aan de andere kant maar bedenken dat t de bevestiging is dat je echt zwanger bent
. Als t opeens weg zou zijn, zou je t missen nu haha
. Hopelijk gaat t straks wel weg, maar dan zal je snel daarna t kindje ook kunnen gaan voelen
, heb je daar weer bevestiging van haha.
Rain Pffff alweer bijna 2 trimester, wat gaat t snel he
. 2 november?! Wat grappig, dat was 4 jaar geleden mijn uitgerekende datum van onze dochter hihi. Die is uiteindelijk 7 november geboren (gelukkig net niet op 11-11).
Jame NOD vandaag!!!!!!! ennnnnnn?
Hier Het komt harder aan als gedacht.
In iui had ik geen hoop meer, dus wilde graag de stap naar ivf. Maar nu die gemaakt is, komt opeens binnen dat we dus echt naar het allerlaatste gaan.
Ik doe enorm mn best gewoon door te gaan, maar merk dat ik er echt even ondersteboven van ben.
Daarnaast ben ik dinsdag eigenwijs geweest en zelf Tilburg gebeld voor een afspraak
. Dat kon helaas nog niet, omdat ze nog niet alle papieren binnen hadden. Helaas meldde ze toen ook dat er wel een wachttijd is van 2,5 maand. Dus geen 6 weken
... Gelijk Gent gebeld, maar daar is t 4 maanden, dus tis niet anders. Dit is wat t is...
Puk Ik ga hard met je mee hopen
Zo sta je aan het begin vh proces van iui en zo kijk alweer naar de laatste poging bijna. Het gaat zo snel
Devenie Vervelend die vermoeidheid en misselijkheid
Rain Pffff alweer bijna 2 trimester, wat gaat t snel he
Jame NOD vandaag!!!!!!! ennnnnnn?
Hier Het komt harder aan als gedacht.
Daarnaast ben ik dinsdag eigenwijs geweest en zelf Tilburg gebeld voor een afspraak