Nieuwe ADSL-verbinding veroorzaakt problemen

11-04-2018 14:00 9 berichten
Ik heb onlangs een nieuw adsl-abonnement afgesloten. Mijn oude verbinding werkt ook nog dus ik gebruik mijn oude en nieuwe verbinding tegelijkertijd. Nou heb ik met de nieuwe verbinding problemen met Outlook en gmail. Ik kan niet meer inloggen en krijg iedere keer een beveiligingsmelding. Wat is hier de oorzaak van en hoe krijg ik dit werkend? Als ik op mijn oude account inlog werkt het gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Outlook moet je waarschijnlijk servers omzetten..gebruik je je gmail ook via outlook..want dit zou normaal nul issues moeten leveren..

Oh en waarom twee verbindingen?
Het kan natuurlijk dat je oude en je nieuwe verbinding niet matchen en er daardoor een beveiligingsalarm in werking treed. Ik zou de oude maar uitschakelen als ik jou was.
yourlocalhero schreef:
11-04-2018 14:05
Outlook moet je waarschijnlijk servers omzetten..gebruik je je gmail ook via outlook..want dit zou normaal nul issues moeten leveren..

Oh en waarom twee verbindingen?
Ja, ik gebruik gmail via outlook en dat werkt normaal gesproken gewoon. Ik heb 2 verbindingen niet omdat ik dat handig vind, maar omdat mijn nieuwe provider alvast alles wilde installeren. Mijn abonnement gaat pas later dit jaar in, maar ik kan hem wel al gebruiken.

Ik zal eens kijken of ik in Outlook iets aan de instellingen kan doen.
Cateautje schreef:
11-04-2018 14:08
Het kan natuurlijk dat je oude en je nieuwe verbinding niet matchen en er daardoor een beveiligingsalarm in werking treed. Ik zou de oude maar uitschakelen als ik jou was.
Ik ben nooit tegelijkertijd ingelogd, gebruik of de een of de ander. Mijn oude verbinding eruit gooien durf ik nog niet, want ik ben bang dat mijn outlook dan niet meer werkt... Wil ik pas doen als het allemaal goed werkt.
Alle reacties Link kopieren
Je moet in outlook de serverpoorten wijzigen naar de instellingen van je nieuwe provider. Of de verificatie uitzetten.
Uiltje66 schreef:
11-04-2018 15:16
Je moet in outlook de serverpoorten wijzigen naar de instellingen van je nieuwe provider. Of de verificatie uitzetten.
Ik gok dit inderdaad.
Uiltje66 schreef:
11-04-2018 15:16
Je moet in outlook de serverpoorten wijzigen naar de instellingen van je nieuwe provider. Of de verificatie uitzetten.
Waar kan ik die verificatie uitzetten? Heb net gezocht maar kan niets vinden
Ik heb mijn nieuwe emailaccount, dus die ik gekregen heb van de nieuwe provider, geactiveerd via de website, het emailaccount toegevoegd in Outlook en nu werkt het ineens allemaal weer.

Snap er niks van, maar het zal wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven