Stamcafe XXXII
donderdag 12 april 2018 om 11:27
donderdag 12 april 2018 om 13:33
Ha leuk zo’n buren en relnicht maar niet heus.
Hopelijk wordt alles goed opgelost.
Ik heb een uurtje langer gewerkt want moest even invallen voor iemand en dat werd langer dan verwacht en ik wilde gewoon mijn eigen werk ook nog af hebben vandaag. Had een eureka momentje toen iets lukte waarvan ik niet wist dat ik het kon dus dat is leuk.
Nu even wat eten en dan naar sportschool en boodschappen.
Hopelijk wordt alles goed opgelost.
Ik heb een uurtje langer gewerkt want moest even invallen voor iemand en dat werd langer dan verwacht en ik wilde gewoon mijn eigen werk ook nog af hebben vandaag. Had een eureka momentje toen iets lukte waarvan ik niet wist dat ik het kon dus dat is leuk.
Nu even wat eten en dan naar sportschool en boodschappen.
donderdag 12 april 2018 om 16:36
En bijna klaar voor deze week! RellerT probeerde het, maar 'da pakte geen verf' want hij had geen poot om op te staan en begreep al vrij snel in het gesprek dat hij niet moest pushen omdat hij zich volstrekt belachelijk aan het maken was
Prima gegaan dus. En ook hier geen zon en koud met regenbuien.
Nog even de laatste loodjes en dan denk ik dat ik maar ergens een hapje ga eten want alleen thuis en moe. Fijne middag nog!
Nog even de laatste loodjes en dan denk ik dat ik maar ergens een hapje ga eten want alleen thuis en moe. Fijne middag nog!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 12 april 2018 om 18:38
Hunniebunnie schreef: ↑12-04-2018 18:06Hele lap getikt....en foetsie. Morgen herkansing
#mobielforummenisstom
donderdag 12 april 2018 om 19:20
donderdag 12 april 2018 om 19:27
*Burp* Ik ben me te buiten gegaan aan mosselen. Toch maar even de supermarkt ingegaan en zelf gemaakt. Heerlijk snel in de hapjes pan gedaan met veel sambal, peper en witte wijn met een stukje Turks brood erbij. Ik heb nog een kleine portie over, die heb ik vast uit de schalen gehaald en daar vul ik morgen de rest van het Turks brood mee als in een broodbelegsaladeding met wat geroosterde paprika, rode ui en sla erbij.
donderdag 12 april 2018 om 19:29
Dolfje, jij bent wel heel goed bezig met bewegen en stappen zeg. Evenals Lilly! Djeezzz elke keer als ik jullie lees neem ik me voor om ook weer eens wat meer te sporten maar het lukt niet heel erg moet ik bekennen. Deze week enkel wat baantjes getrokken en redelijk gewandeld. Morgen maar weer eens die knop omdraaien en flink wandelen naar het zwembad en echt een uur baantjes trekken (ipv zoals deze week met de auto gaan en in een half uurtje vinden dat het wel goed was
)
donderdag 12 april 2018 om 19:36
donderdag 12 april 2018 om 20:36
Dolf: 12.500 is ook niet niks zeg! Daar zou ik op een ouderwetse kantoordag ws. nooit aan gekomen zijn.
Blondie: je bent - jullie zijn allemaal - welkom, hoor! Op mijn 1e (in)werkdag heb ik prompt ook de 1e koffieklant binnengehaald. Hoe leuk zou het zijn als jullie op de koffie kwamen! Is Solo nog hier? Die kan in het eggie langskomen ☺
Nu wil ik neerploffen en mijn foute serie terugkijken (niets verklappen, Dolf), wil zoon 'fortnighten'. Een of ander virtueel vechtgebeuren. Ik denk dat ik mijn leeftijd ga inzetten. En anders mijn gewicht, dan is 'ie zéker kansloos
Blondie: je bent - jullie zijn allemaal - welkom, hoor! Op mijn 1e (in)werkdag heb ik prompt ook de 1e koffieklant binnengehaald. Hoe leuk zou het zijn als jullie op de koffie kwamen! Is Solo nog hier? Die kan in het eggie langskomen ☺
Nu wil ik neerploffen en mijn foute serie terugkijken (niets verklappen, Dolf), wil zoon 'fortnighten'. Een of ander virtueel vechtgebeuren. Ik denk dat ik mijn leeftijd ga inzetten. En anders mijn gewicht, dan is 'ie zéker kansloos
donderdag 12 april 2018 om 20:52
Ik heb ooit met het werk eens meegedaan met zo'n stappen challenge, moet zeggen dat je er nog niet zo makkelijk komt als je op kantoor zit. Voor nu is het sporten mijn therapie en het enige waar ik echt blij van word en energie van krijg.
Klinkt heel verleidelijk Bunnie zo tussen al dat lekkers moeten werken alhoewel op gegeven moment zal je daar wel aan wennen.
Dat mosselgedoe klinkt ook wel smakelijk, mijn man houdt niet van mosselen dus die eet ik bijna nooit meer. Laatst aten we paella bij mijn moeder toen at hij ze ineens wel
Morgen een fijne dag met dreumie, hij heeft al kinderboerderij gereserveerd en ook graag op de fiets mama!
Hopelijk lukt dat morgen. Anders gaan we een kruidentuintje planten in de tuin en bellenblazen.
Klinkt heel verleidelijk Bunnie zo tussen al dat lekkers moeten werken alhoewel op gegeven moment zal je daar wel aan wennen.
Dat mosselgedoe klinkt ook wel smakelijk, mijn man houdt niet van mosselen dus die eet ik bijna nooit meer. Laatst aten we paella bij mijn moeder toen at hij ze ineens wel
Morgen een fijne dag met dreumie, hij heeft al kinderboerderij gereserveerd en ook graag op de fiets mama!
donderdag 12 april 2018 om 20:54
Konijntje: Dit weekend zijn we druk met belastingaangifte en allerlaatste keuken dingen regelen. Volgend weekend heb ik een verjaardagsfeestje voor Maman geregeld: 84 wordt de mooiste vrouw ooit en wij zijn op die dag getrouwd. Daarna trekt man het hele keuken gedoe naar zich toe en heb ik wel zin om bij jouw de croissants te komen beoordelen. Laat maar weten!