App smartphonegedrag

13-04-2018 10:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, misschien dekt de titel niet helemaal de lading, maar goed.
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik andere apps op mijn telefoon tijdelijk kan blokkeren. Of iets in die richting.
Het zit zo, ik grijp heel snel naar mijn telefoon. 'Even gauw wat opzoeken' en ik ben zo een uur verder. Daar wil ik vanaf, maar ik merk dat dat lastig gaat. Het grootste probleem is de webbrowser (ik gebruik geen apps voor mail of facebook, maar bezoek vrijwel elke site via de browser). Die zou ik graag tijdelijk kunnen blokkeren.
Daar zijn vele apps voor. Maar bij bijna elke app kun je na een minuutje, of hooguit 5 minuten, je telefoon zo weer gebruiken. Dat helpt dus niet. Mijn familie woont ver weg, dus ik vind het wel prettig als bepaalde apps als Whatsapp wel beschikbaar blijven (daar is het bij mij niet heel druk gelukkig). Dus ik moet niet iets hebben dat de complete telefoon blokkeert.

Weten jullie iets waarmee ik bepaalde apps tijdelijk kan blokkeren, waar ik niet makkelijk weer uit kan komen?
Alle reacties Link kopieren
https://www.iculture.nl/gids/apps-aflei ... centratie/
Alle reacties Link kopieren
zet je telefoon op grijstinten, dat scheelt al veel.

De apps gewoon van je telefoon af halen.

Op een iPhone kan je de apps in de cloud zetten, je data blijft wel bewaard, maar je moet eerst de app downloaden voordat je deze kunt gebruiken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Forest: stay focused misschien een goeie?
hamerhaai schreef:
13-04-2018 11:06
zet je telefoon op grijstinten, dat scheelt al veel.

De apps gewoon van je telefoon af halen.

Op een iPhone kan je de apps in de cloud zetten, je data blijft wel bewaard, maar je moet eerst de app downloaden voordat je deze kunt gebruiken.

Ze schrijft toch dat ze geen apps gebruikt maar via browser naar fb enz gaat??
Alle reacties Link kopieren
Een telefoon kopen waar je alleen mee kan bellen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
13-04-2018 11:08
Ze schrijft toch dat ze geen apps gebruikt maar via browser naar fb enz gaat??
De Browser app kan je ook volgens mij gewoon in de cloud zetten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Android telefoon trouwens, was wel handig geweest om te vermelden... ;)
Zal eens kijken naar Forest, dank voor de tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven