Beste seksspeeltjes

17-04-2018 16:04 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik wil het seksleven met mijn man wat opvijzelen en ben op zoek naar seksspeeltjes die hierbij van pas kunnen zijn. Nu verdwaal ik wat in de wereld van vibrators, trillende eieren en weet ik wat nog meer :-?
Wie heeft een goeie tip? Ik heb een vibrator (Lelo) maar gebruik die eigenlijk nooit met mijn partner. We zijn dit niet zo gewend en ik moet ook wel iets overwinnen om die erbij te pakken als we samen seks hebben.
Is er iets wat voor beiden leuk is of om het voorspel wat op te vrolijken? :-D Hoor graag!
Alle reacties Link kopieren
Een mooie butplug?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Het lekkerste lijkt mij toch om er een echt grote pik bij te nemen, maar dan niet van plastic.
Alle reacties Link kopieren
Neem hem mee naar een fysieke seksshop, waar je alles kunt zien en aanraken, de medewerkster kan desgevraagd meer uitleg en advies geven.
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'
De Satisfyer. Heb je die man niet bij nodig.
magic wand
Alle reacties Link kopieren
Zonder twijfel de womanizer.
Angst2017 schreef:
17-04-2018 16:35
Zonder twijfel de womanizer.
ligt hier te verstoffen....
Angst2017 schreef:
17-04-2018 16:35
Zonder twijfel de womanizer.
Die ziet er t zelfde uit als een satisfyer, idd zonder twijfel ;-D
Alle reacties Link kopieren
voor jou of voor hem?
Cane
BeerVanEenVent schreef:
17-04-2018 16:12
Het lekkerste lijkt mij toch om er een echt grote pik bij te nemen, maar dan niet van plastic.
Moet je maar plek in de vriezer hebben voor die grote pik.
Ik heb een magic wand die ik soms tevoorschijn haal bij een vriendin. De meeste hebben er geen ervaring mee, en vinden het allemaal de meeste geweldige toy ooit.

Enorm verschil met een gewonen vibrator. Zeker voor degene die moeilijk kunnen klaarkomen, of dat zelfs nog nooit ervaren hadden.
Alle reacties Link kopieren
Angst2017 schreef:
17-04-2018 16:35
Zonder twijfel de womanizer.
Is dit juist niet alleen voor een vrouw? Iemand ervaring met we-vibe?
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
17-04-2018 16:38
voor jou of voor hem?
Voor beiden zou leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
17-04-2018 16:38
Die ziet er t zelfde uit als een satisfyer, idd zonder twijfel ;-D
Satisfier heb ik ook gezien idd. Heb alleen het idee dat dit ongeveer hetzelfde is als de Lelo?!
Alle reacties Link kopieren
olya schreef:
17-04-2018 16:19
Neem hem mee naar een fysieke seksshop, waar je alles kunt zien en aanraken, de medewerkster kan desgevraagd meer uitleg en advies geven.
Mail and Female in Amsterdam vind ik een goede winkel, met prettig personeel. Er is van alles te vinden, lingerie, kink, bdsm https://www.mailfemale.com/winkel
Op de website Climaximaal staan leuke en soms hilarische recensies https://climaximaal.nl/
nounou
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
17-04-2018 16:50
Ik heb een magic wand die ik soms tevoorschijn haal bij een vriendin. De meeste hebben er geen ervaring mee, en vinden het allemaal de meeste geweldige toy ooit.

Enorm verschil met een gewonen vibrator. Zeker voor degene die moeilijk kunnen klaarkomen, of dat zelfs nog nooit ervaren hadden.
is dit voornamelijk g-spot stimulatie? Kun je er iets meer over vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Een stel handboeien en een mooie leren zweep
pien68 schreef:
17-04-2018 16:52
Is dit juist niet alleen voor een vrouw? Iemand ervaring met we-vibe?
Ik vind de we-vibe lekker. Man voelt het minder.
pien68 schreef:
17-04-2018 16:56
Satisfier heb ik ook gezien idd. Heb alleen het idee dat dit ongeveer hetzelfde is als de Lelo?!
Ik heb ook een lelo maar een heel ander model/type werking. Gericht op inwendig ipv uitwendig.
Alle reacties Link kopieren
Pien68, er zijn nogal wat verschillende Lelo-vibrators, dat zal de verwarring zijn. https://www.lelostore.nl/vibrators
Zelf heb ik een Lelo Smart Wand medium.

Ik heb ook een Fairy, een traploos regelbare, vrij heftige clitoris-vibrator, die met een snoer in het stopcontact gaat. Eerlijk gezegd te heftig om vaak te gebruiken, maar erg lekker voor af en toe, ook voor samen, in handen van mijn man. Dan mag hij bepalen wanneer ik kom.
nounou
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
17-04-2018 16:07
Een mooie butplug?
met of zonder kabouter?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
17-04-2018 16:25
magic wand
die vind ik er zo idioot uitzien alsof je er door moet praten ;-)
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Zijn speeltjes wel jullie ding? Je kan gewoon ook eens denken om elkaar heel de dag op te geilen met spannende app gesprekjes. Role play. Of gewoon eens op een spannende plek . Of verras hem als hij thuis komt niet met een potje aardappelen maar in een pikant setje.
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven