Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi :cheer: :cheer:
Ik lees zeker weer mee. Reageer op het moment wat minder want zit even niet zo lekker in mijn vel. Wellicht reageer ik op een later moment weer meer.
"After all this time?" "Always."
Derdst!
Over die opmerking van Biobitch: ja en nee. Nee binnen de context van dit topic. Ja als je naar de reacties van de dame kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Seef

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Dender - zie avatar - heeft in mijn schoenen gekotst. :sick:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dank Dymp. Heb er maar een wijntje bijgepast maar denk niet dat dat vanavond heel goed uitpakt.

Tonkje...he bah. Succes met opruimen.
"After all this time?" "Always."
tonkje schreef:
19-04-2018 13:36
Een goede hulpverlener zou je dan helpen die stilstand te doorbreken.
Of als dat echt niet lukt, dan zou een hulpverlener eerlijk moeten zeggen dat hij/zij je niet verder kan helpen. Want me in jouw geval niet echt zou verbazen: Jij zult aan het werk moeten, uiteraard met hulp, maar als jij niks doet, kan een hulpverlener op goed moment ook niks meer.
Ja dit heb ik ook gehoord, ze vinden dat ik geen wil toon. Maar ik snap dat niet helemaal. Wat kan ik er dan aan doen? Wat moet ik dan doen? Als ik alles op deze manier meemaak?
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
19-04-2018 22:52
Ja dit heb ik ook gehoord, ze vinden dat ik geen wil toon. Maar ik snap dat niet helemaal. Wat kan ik er dan aan doen? Wat moet ik dan doen? Als ik alles op deze manier meemaak?
Een beetje hulpverlener legt jou uit wat jij zou kunnen doen. En in alle voorgaande topics heb je ook al massa's tips gehad van forum-leden.

De wereld om je heen gaat echt niet veranderen, dus jij zult wat moeten doen. Lees de topics nog eens terug zou ik zeggen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dus, de laatste dagen nog eens online naar de potentiële winnares van mijn gezelschap gezocht:

- Tinder: NUL matches
- Twoo en andere: uit +-200 profielen heb ik er 3 bewaard
- Happn: enkel van die rare sociale mensen, ieuw

Ik denk dat de verhouding kieskeurigheid - kwaliteiten toch een klein beetje scheef zit :P
Alle reacties Link kopieren
Josken schreef:
20-04-2018 08:45
Dus, de laatste dagen nog eens online naar de potentiële winnares van mijn gezelschap gezocht:

- Tinder: NUL matches
- Twoo en andere: uit +-200 profielen heb ik er 3 bewaard
- Happn: enkel van die rare sociale mensen, ieuw

Ik denk dat de verhouding kieskeurigheid - kwaliteiten toch een klein beetje scheef zit :P
Geen idee of het aan mij ligt maar dit vind ik wel redelijk onrespectvol klinken.

Verkapte tvp i guess.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee...
Sinds een weekje weer Tinder, nog niet heel succesvol.
Mandarijneendje schreef:
20-04-2018 14:45
Sinds een weekje weer Tinder, nog niet heel succesvol.
Geef het misschien wat tijd. Tinder gaan beschouwen als wondermiddel is wat te hoog gegrepen. In het echte leven zijn de verwachtingen ook anders.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
20-04-2018 15:06
Geef het misschien wat tijd. Tinder gaan beschouwen als wondermiddel is wat te hoog gegrepen. In het echte leven zijn de verwachtingen ook anders.
Haha, nee weet ik ook wel, jaar geleden 2 maandjes gehad maar na weinig matches (en geen enkele date) weer verwijderd. Voorzichtig aan weer begonnen. 1 leuk gesprek gehad maar ze vond me toch niet het type waar ze op valt (qua uiterlijk). Blijft lastig dat zowel op Tinder als daarbuiten eerst beoordeeld wordt op uiterlijk, vriendschappelijk heb ik een aantal vriendinnen waar ik best openlijk kan praten over waar ik telkens tegenaan loop. Ik heb een voorgevoel dat de meeste dames afknappen op uiterlijk omdat ik brildragend ben en vanwege droge ogen geen lenzen kan hebben (of het is best lastig), waardoor ik vast hou aan de bril. Als ik geen bril draag krijg ik wel regelmatig te horen van vrouwen dat ze vinden dat ik mooie ogen heb. Waardoor het beeld dat de bril het afknappunt is versterkt wordt.
Is dit het tinder-topic?
Alle reacties Link kopieren
geen idee hoezo?
Daar zijn er al zo veel van. Ik hoop gewoon dat dit topic een beetje blijft zoals het was. Geen verboden onderwerp overigens.

Een bril is trouwens uitermate sexy. Ik begrijp niet waarom vrouwen daarop afknappen. Het zou eerder andersom moeten zijn naar mijn bescheiden mening.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
20-04-2018 20:47
Daar zijn er al zo veel van. Ik hoop gewoon dat dit topic een beetje blijft zoals het was. Geen verboden onderwerp overigens.
Als zij die nog nooit een relatie hebben gehad aan het tinderen slaan, is het niet zo gek dat het er hier over gaat.
Mij lijkt het 10x niks trouwens. Nogal een vleeskeuring toch?
Een bril is trouwens uitermate sexy. Ik begrijp niet waarom vrouwen daarop afknappen. Het zou eerder andersom moeten zijn naar mijn bescheiden mening.
Niks mis met een bril.
Als is deze wat overdreven: Afbeelding
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik zag vandaag een reclame op tv, voor een bril die met een draaiknop op de juiste sterkte kon instellen. Zo'n Tell Sell ding.

Daar lijkt deze een beetje op
tonkje schreef:
20-04-2018 21:21
Als zij die nog nooit een relatie hebben gehad aan het tinderen slaan, is het niet zo gek dat het er hier over gaat.
Mij lijkt het 10x niks trouwens. Nogal een vleeskeuring toch?

Tinder is ook geen onderwerp dat vermeden moet worden. Ik begrijp best dat mensen gebruik maken van apps en sites en die ervaringen willen delen. Ik wil alleen voorkomen dat dit het zoveelste date-topic wordt.

Ik heb geen tinder. Voor mij is het niets. Ik heb weleens getinderd op een account van een vriend. Kijken of ik zijn type wist. Het leek op hot or not.
Die bril is te. Het montuur moet staan. Niet iedereen kiest een passend montuur.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet waarom vrouwen afknappen op een bril, op vakantie draag ik hem niet (meeste tijd toch aan het zwembad) en heb dan wel dames/vrouwen die met mij flirten, op de een of andere manier is het bij mij toch dat vrouwen het een afknapper vinden, geen idee waarom.
Alle reacties Link kopieren
Mandarijneendje schreef:
20-04-2018 21:45
Ik snap ook niet waarom vrouwen afknappen op een bril, op vakantie draag ik hem niet (meeste tijd toch aan het zwembad) en heb dan wel dames/vrouwen die met mij flirten, op de een of andere manier is het bij mij toch dat vrouwen het een afknapper vinden, geen idee waarom.
Je hebt niet toevallig zo'n uitgebreid Prins Bernhard-ding op je neus?
Of anderszins heel rare bril?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven