Leeftijdsverificatie hotmail account

22-04-2018 20:59 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jarenlang hetzelfde hotmail account. Nu kan ik er niet meer in omdat ik te jong ben. Heb ouder toestemming nodig. Of ik moet een bewijs van leeftijd indienen een kopie van bv mijn paspoort of via creditcard 50 ct betalen. Ik vertrouw dit niet. Klopt dit? En wat moet ik nu doen.
Is volgens mij zo’n foute mail om in te breken. Negeren dus.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet echt
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maar ik kan niet in mijn hotmail op mijn telefoon of tablet
Alle reacties Link kopieren
Als ik kijk bij mijn profiel staat dus ook geboortedatum 2013....
Alle reacties Link kopieren
Heb je het al via Chrome geprobeerd?
Ik heb dit ook en op de site van outlook kwam deze info ook naar voren. Heb de support maar gecontact.
Alle reacties Link kopieren
@ koffielepel dan zie ik het ook maar kan ik het overslaan.

@vivagirl wat moest jij doen volgens support?
Kun je de geboortedatum wijzigen in je Microsoft-gegevens? https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... -birthdate
lieve_kiwi schreef:
22-04-2018 21:24
@ koffielepel dan zie ik het ook maar kan ik het overslaan.

@vivagirl wat moest jij doen volgens support?
Je kan het overslaan, maar er wordt duidelijk aangegeven dat je tot een bepaald datum de gegevens moet doorgeven anders is het geblokkeerd. Voor mij is het volgend week. Kreeg zojuist een e-mail van de support om mijn id door te sturen. Online zie ik dat dit te maken heeft met de wetgeving, maar toch twijfel ik of ik een afgeschermde id moet doorsturen.
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas dat kan alleen mijn "ouder" doen.....
nerdopviva schreef:
22-04-2018 21:28
Kun je de geboortedatum wijzigen in je Microsoft-gegevens? https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... -birthdate
Dit lukt mij dus ook niet. Het is zo te zien geblokkeerd door outlook.
Ik heb net weer bericht gehad na een afgeschermde id toe te sturen. Ik moest opnieuw mijn wachtwoord invoeren nadat outlook mijn geboortedatum heeft aangepast. Als het goed is, is het nu opgelost. Neem even contact op met outlook support.
Alle reacties Link kopieren
Oké ga ik ook maar doen dan
Alle reacties Link kopieren
vivagirl2013 schreef:
22-04-2018 22:29
Ik heb net weer bericht gehad na een afgeschermde id toe te sturen. Ik moest opnieuw mijn wachtwoord invoeren nadat outlook mijn geboortedatum heeft aangepast. Als het goed is, is het nu opgelost. Neem even contact op met outlook support.
Wat is precies een afgeschermde id?
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
vivagirl2013 schreef:
22-04-2018 22:29
Ik heb net weer bericht gehad na een afgeschermde id toe te sturen. Ik moest opnieuw mijn wachtwoord invoeren nadat outlook mijn geboortedatum heeft aangepast. Als het goed is, is het nu opgelost. Neem even contact op met outlook support.
Werkt het bij jou weer? Wat een gedoe zeg.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
lieve_kiwi schreef:
22-04-2018 20:59
Ik heb al jarenlang hetzelfde hotmail account. Nu kan ik er niet meer in omdat ik te jong ben. Heb ouder toestemming nodig. Of ik moet een bewijs van leeftijd indienen een kopie van bv mijn paspoort of via creditcard 50 ct betalen. Ik vertrouw dit niet. Klopt dit? En wat moet ik nu doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat nou weer voor onzin.

Wat heeft je leeftijd er nou mee te maken of je wilt/kunt mailen?

Zodra je kunt schrijven en een computer bedienen kun je toch ook een mailadres hebben? Het is niet alsof je voor een hotmail account betaalt, anders dan met je gegevens toch?
óu sont les neiges d'antan

poppetje2006 schreef:
23-04-2018 08:26
Wat is precies een afgeschermde id?
Dat is je paspoort of rijbewijs doorsturen, zonder de belangrijkste info als van nummer en pasfoto. Om misbruik te voorkomen.
poppetje2006 schreef:
23-04-2018 08:30
Werkt het bij jou weer? Wat een gedoe zeg.
Jeps. Bij mij werkt het weer.
merano schreef:
23-04-2018 13:35
Wat is dat nou weer voor onzin.

Wat heeft je leeftijd er nou mee te maken of je wilt/kunt mailen?

Zodra je kunt schrijven en een computer bedienen kun je toch ook een mailadres hebben? Het is niet alsof je voor een hotmail account betaalt, anders dan met je gegevens toch?
Zie link voor uitleg.

https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... d-accounts
Is het nog gelukt lieve kiwi?
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ben er nog mee bezig.
merano schreef:
23-04-2018 13:35
Wat is dat nou weer voor onzin.

Leuk hè, die Europese regelgeving. Dat douwen we gewoon lekker bij iedereen door de strot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven