Mode & Beauty alle pijlers

Vreselijk duur en vreselijk lelijk

26-04-2018 19:31 313 berichten
Ik kwam onderstaand monster tegen, en het verkoopt voor $1090,- :

Afbeelding

Wat kwam jij tegen dat een godsvermogen kost maar je nog niet op een onbewoond eiland zonder Google Maps mee gezien wil worden?
Alle reacties Link kopieren
Wat een plaatjes allemaal weer! :heart: Ik ben er even niet, ik ga snel shoppen voordat alles uitverkocht is! :P
Hillegonda1 schreef:
26-04-2018 19:50
Yeti-feather laarzen van Saint Laurent.
8.000 euri's (meer dan mijn complete keuken)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als je een arme sloeber bent en 8.000 niet kunt betalen heb je gelukkig nog een kortere versie voor 5.000,-/ Hoewel iedereen dat natuurlijk wel ziet!

Afbeelding

Afbeelding
Ha, vreselijk. Doet me denken aan die franje laarzen van Chloé maar die waren op zich nog wel ok.

Balenciaga:
Afbeelding
Afbeelding

€2250,- , koopje.
Sabeltandcavia schreef:
27-04-2018 10:09
De populariteit van de Burberry-ruit heb ik ook nooit begrepen. Wat is die lelijk! Bovendien staan die kleuren volgens mij niemand.
Model hobbezak 😂 a een paar duizend euro.
Alle reacties Link kopieren
Geengroenblaadje schreef:
26-04-2018 23:13
https://www.childrensalon.com/dolce-gab ... 95186.html

Voor een luttele 1200 pond ziet je vierjarige er toch schattig uit op haar eerste schooldag.
Wel jammer dat ze een uniform aan zal moeten dan...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt wel heel erg handig hoor, die laarzen broek legging whatever van Balenciaga. Dat scheelt echt zoveel denkwerk ‘s ochtends; doe ik mijn laarzen over of onder mijn broek, ga ik voor lage of hoge laarzen, trek ik er een broek of een rok bij aan... ik zie echt alleen maar voordelen!
Nummer*Zoveel schreef:
27-04-2018 11:27
Dat is echt wel heel erg handig hoor, die laarzen broek legging whatever van Balenciaga. Dat scheelt echt zoveel denkwerk ‘s ochtends; doe ik mijn laarzen over of onder mijn broek, ga ik voor lage of hoge laarzen, trek ik er een broek of een rok bij aan... ik zie echt alleen maar voordelen!
Hahaha die zwarte vind ik op zich nog wel gaan maar zo als je ziet met een jongensachtig figuur slaat het echt nergens op.

Lijkt me echt een crime om die dingen met je slaperige kop in de ochtend aan te moeten trekken.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
27-04-2018 11:29
Lijkt me echt een crime om die dingen met je slaperige kop in de ochtend aan te moeten trekken.
Volgens mij trek je ze aan als een panty. De ervaring met hoge laarzen leert mij dat het uittrekken waarschijnlijk meer uitdaging geeft. En hoe kun je je laarzen broek legging whatever het beste wassen, vraag ik me nu af? :-?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat het kosten moet, maar het meest afgrijselijke wat ik onlangs qua hype heb gezien waren kunstnagels van bont.
die ik wilde bestaat al...
Nummer*Zoveel schreef:
27-04-2018 11:27
Dat is echt wel heel erg handig hoor, die laarzen broek legging whatever van Balenciaga. Dat scheelt echt zoveel denkwerk ‘s ochtends; doe ik mijn laarzen over of onder mijn broek, ga ik voor lage of hoge laarzen, trek ik er een broek of een rok bij aan... ik zie echt alleen maar voordelen!
En het matcht altijd qua kleur laars/broek!
Whomi, het zijn idd kunstwerkjes. Eigenlijk zonde om te dragen. En je Disneyliefde kan in deze schoenen ook zijn ei kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
27-04-2018 10:09
De populariteit van de Burberry-ruit heb ik ook nooit begrepen. Wat is die lelijk! Bovendien staan die kleuren volgens mij niemand.
Alleen oude wijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu allemaal rare ads.

Die thong-jeans :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
27-04-2018 11:40
Volgens mij trek je ze aan als een panty. De ervaring met hoge laarzen leert mij dat het uittrekken waarschijnlijk meer uitdaging geeft. En hoe kun je je laarzen broek legging whatever het beste wassen, vraag ik me nu af? :-?
Gewoon elke keer na het dragen nieuwe kopen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
27-04-2018 17:16
Gewoon elke keer na het dragen nieuwe kopen.
Ach natuurlijk, dat ik daar nou niet aan gedacht heb :facepalm: :$ :rofl:
Omg
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
26-04-2018 23:27
101,97 euro

Afbeelding
Waar is deze vogel ook alweer van? Ik kan er niet op komen en dat frustreert mij nu. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
26-04-2018 20:43
Ook de babytrappelpakjes?

Afbeelding

:lol:
:rofl:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Matisse schreef:
27-04-2018 20:44
Waar is deze vogel ook alweer van? Ik kan er niet op komen en dat frustreert mij nu. :facepalm:
De muppets.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
27-04-2018 20:54
De muppets.
Dank! :yes:
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe Yeezy slides (van Kanye), $1300 😊

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
27-04-2018 20:55
De nieuwe Yeezy slides (van Kanye), $1300 😊

Afbeelding
Wtf? Voor een stukkie lilluk plastic? Vind crocs spontaan mooi!
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
26-04-2018 21:04
Je bent vast de enige niet hoor :biggrin:
Hier nog eentje ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
27-04-2018 20:55
De nieuwe Yeezy slides (van Kanye), $1300 😊

Afbeelding
Haha! Dit doet mij denken aan het 'schoeisel' dat in de uitverkoopbakken ligt bij de Chinese prullariawinkel.
Dat, of schoeisel dat geoorloofd is in de bajes.
Alle reacties Link kopieren
Geengroenblaadje schreef:
27-04-2018 10:12
https://thedebrief.co.uk/style/fashion/ ... now-thing/

De thong jeans, wie wil ‘m niet!
Ik! (wil 'm niet)
:-)
Die onderbroek onder de thong-jeans is zo zonde geld! Die kun je toch weglaten???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven